XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.821
Maak net mn xxl bestelling open zitten er 4 zakken perfect oats in ipv de bestelde perfect rice powder, en nu?

dat is minder, ik laat een retouropdracht maken en sturen we daarna de goede op. Of kan je hier ook iets mee?

wie heeft de order verzameld en ingepakt?
ordernummer?

eventueel even via PM

Ik vroeg me af waarom jullie geen naturel egg protein hebben. Heeft dit te maken met de smaak? Omdat van whey en isolaat etc wel naturel is.

Bij andere webshops kan je een naturel variant krijgen die 10 euro per kilo goedkoper is. Wat maakt dit enorme verschil?

Ik ben gewoon benieuwd.. gezien het best lastig is als je lactose intolerant bent en de egg protein erg prijzig is.

• #32.823
Ik vroeg me af waarom jullie geen naturel egg protein hebben. Heeft dit te maken met de smaak? Omdat van whey en isolaat etc wel naturel is.

Bij andere webshops kan je een naturel variant krijgen die 10 euro per kilo goedkoper is. Wat maakt dit enorme verschil?

Ik ben gewoon benieuwd.. gezien het best lastig is als je lactose intolerant bent en de egg protein erg prijzig is.

marina de egg protein die wij verkopen kan je niet echt vergelijken met andere merken dit is echt de top in voedingswaarde, smaak en oplosbaarheid. Ik zal eens kijken of we dat kunnen toevoegen maar goedkoper zal dat niet veel worden. We hebben toen voor de beste kwaliteit gekozen (uit 6 soorten) en die was helaas ook het duurste. Enige maanden terug is de prijs nog 25% gestegen inkoop voor ons :o

marina de egg protein die wij verkopen kan je niet echt vergelijken met andere merken dit is echt de top in voedingswaarde, smaak en oplosbaarheid. Ik zal eens kijken of we dat kunnen toevoegen maar goedkoper zal dat niet veel worden. We hebben toen voor de beste kwaliteit gekozen (uit 6 soorten) en die was helaas ook het duurste. Enige maanden terug is de prijs nog 25% gestegen inkoop voor ons :o
Oke. Das duidelijk.
Het is alleen frustrerend dat als je een intolerantie bent of een allergie hebt dat alles zoveel duurder is :sad:

Smaak en oplosbaarheid kan misschien verschillen (ook bij "naturel"/smaakloos?), maar hoezo voedingswaarde? Bedoel je eiwitten per 100 gr., want concurrentie (zeker Engelse) zitten minimaal ook op rond de 80 gr. per 100 gr.

Hoe komt het dat jullie whey hydrolisaat net zo duur is als jullie whey isolaat? Was ik even nieuwsgierig naar omdat het bij de meeste merken veel duurder is.

Trouwens wel een top whey die hydrolisaat heb hem altijd! :thumbs:

• #32.829
Smaak en oplosbaarheid kan misschien verschillen (ook bij "naturel"/smaakloos?), maar hoezo voedingswaarde? Bedoel je eiwitten per 100 gr., want concurrentie (zeker Engelse) zitten minimaal ook op rond de 80 gr. per 100 gr.

Ik zal weer eens rond gaan vragen of er een goedkopere egg protein te krijgen is. We hebben deze toen gekozen op basis van smaak (geen vieze ei-smaak), oplosbaarheid en voedingswaarden (laag vet- en hoog eiwitgehalte). Bevatten die uit de UK ook zo weinig vet en suikers?

Hoe komt het dat jullie whey hydrolisaat net zo duur is als jullie whey isolaat? Was ik even nieuwsgierig naar omdat het bij de meeste merken veel duurder is.

Trouwens wel een top whey die hydrolisaat heb hem altijd! :thumbs:

Omdat we een speciale deal hebben kunnen sluiten met een producent over de whey hydrolysaat, een pakket deal zeg . Normaal zou deze duurder zijn maar we hebben toch besloten de prijs niet hoger te maken. Andere merken maken dan de verpakking kleiner zien we. Maar bij ons is eigenlijk standaard 1kg en 2,5kg.

Ik bestel even zo'n korte broek van jullie huismerk. Als de maat niet goed is, kan ik hem dan gewoon in Helmond even komen ruilen?

Ik zal weer eens rond gaan vragen of er een goedkopere egg protein te krijgen is. We hebben deze toen gekozen op basis van smaak (geen vieze ei-smaak), oplosbaarheid en voedingswaarden (laag vet- en hoog eiwitgehalte). Bevatten die uit de UK ook zo weinig vet en suikers?.
Onderstaande zijn de voedingswaardes van de 2 naturel alternatieven.

Per 100 g:
Energie: 1571 kJ/373 Kcal
Eiwitten: 82,2 g
Koolhydraten: 4,46 g
Vet: 0,3 g
Vezels: 1,23 mg.

Per 30g:
Energie: 113.0Kcal
Energie: 472.0kJ
Eiwit (dry basis): 25.8g
Eiwit (as-is): 24.3g
Koolhydraten: 1.3g
Fat: 0.1g

Julllie onbewerkte kokos is uit voorraad, een idee wanneer deze weer op voorraad is? Die potjes om eten mee te bakken bedoel ik dan.

• #32.834
Onderstaande zijn de voedingswaardes van de 2 naturel alternatieven.

Per 100 g:
Energie: 1571 kJ/373 Kcal
Eiwitten: 82,2 g
Koolhydraten: 4,46 g
Vet: 0,3 g
Vezels: 1,23 mg.

Per 30g:
Energie: 113.0Kcal
Energie: 472.0kJ
Eiwit (dry basis): 25.8g
Eiwit (as-is): 24.3g
Koolhydraten: 1.3g
Fat: 0.1g

Ik ga eens informeren naar een goedkopere variant. Ga gewoon wat samples opvragen bij meerdere producenten. Mogelijk komt er iets uit ;)

Julllie onbewerkte kokos is uit voorraad, een idee wanneer deze weer op voorraad is? Die potjes om eten mee te bakken bedoel ik dan.

Zal die maandag even laten bestellen dan zijn ze er woensdag weer.

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #32.836
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de verschillen dan daadwerkelijk zijn. Als de voedingswaardes gelijk zijn verder.

Vorige keer dat we testen tussen de soorten was er een groot verschil in smaak en oplosbaarheid. Sommige egg protein zit een hele muffe ei-smaak aan en klonteren nogal.

Zal die maandag even laten bestellen dan zijn ze er woensdag weer.[/QUOTE]

Ok, kunnen we die bij de volgende keer meteen weer mee bestellen.

effe 10 kilo hydro whey besteld. Dan kom ik wel even toe :D

Maak er wat moois van 573996 :p

Terug
Naar boven