Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verhoudingen hangen van jouw voeding schema af. Het is maar net wat je zelf nodig hebt.Ik heb m'n eigen weightgainer samengesteld,
4 kg isolaat banaan,
4 kg oats,
1 kg bcaa poeder.
Zijn de verhoudingen goed en zou ik er nog iets aan toe kunnen voegen?
Ah zo, heb m daarom achterwege gelaten. Snel antwoord trouwens
Vanmorgen pakketje weer heerlijk op tijd zoals altijd eigenlijk, de oats vullen goed icm de shake. Mijn dank is weer groot René!
De samples van de repen zijn ook lekker, wel erg plakkerig achter de tanden
Ik heb m'n eigen weightgainer samengesteld,
4 kg isolaat banaan,
4 kg oats,
1 kg bcaa poeder.
Zijn de verhoudingen goed en zou ik er nog iets aan toe kunnen voegen?

Verhoudingen hangen van jouw voeding schema af. Het is maar net wat je zelf nodig hebt.
Net unleash besteld. Train meestal ''s ochtends half uurtje na m'n ontbijt en ontbijt nuttig ik meteen na opstaan. Hoe kan ik dit dan t best doen met innemen?
Vraagje betreft de Whey delicious , viel me op dat bijvoorbeeld de smaak Cocos ietjes meer vet heeft dan bijvoorbeeld Chocolade,ben erg benieuwd waar ''t m in zit.
Net unleash besteld. Train meestal ''s ochtends half uurtje na m'n ontbijt en ontbijt nuttig ik meteen na opstaan. Hoe kan ik dit dan t best doen met innemen?

Gisteren mijn bestelling weer op tijd ontvangen. Ben erg tevreden over de choco smaak hydro. Je merkt duidelijk dat de structuur van hydro een stuk fijner is dan de whey die ik altijd had.![]()
Gisteren mijn bestelling weer op tijd ontvangen. Ben erg tevreden over de choco smaak hydro. Je merkt duidelijk dat de structuur van hydro een stuk fijner is dan de whey die ik altijd had.![]()
Rich Piana Liver&organ defender en "5150" zijn ook uitverkocht. Komen die ook deze/volgende week? Anders kijk ik dit keer elders even.We hebben duizenden artikelen en het komt voor dat de producenten bepaalde stoffen missen om een product te maken (CCG bestaat uit zeker 10 grondstoffen als er 1 mist kan je al niets maken). Hier is helaas niet veel aan te doen. CCG en isolaat komen deze week binnen. fully loaded verwacht ik ook deze week weer. De shirts duurt langer en rood komt helemaal niet terug. Ik verwacht de shirt over een week of 6-7 samen met andere nieuwe shirts. Deze komen uit China dus alleen het vervoer duurt al 5 weken.
Rich Piana Liver&organ defender en "5150" zijn ook uitverkocht. Komen die ook deze/volgende week? Anders kijk ik dit keer elders even.
Okido! TnxHelaas heeft rich piana zelf geen voorraad dus deze zijn niet geleverd
Rene wanneer verwacht je de whey delicious pistache weer?

we hebben nog enkele potten je kan een andere smaak bestellen en in de opmerken zetten geen xxxx maar pistache deal rene![]()
Oke top heb het besteld en het bij opmerkingen geplaatst.