Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

FIBO dit jaar?

Zag er nergens iets over staan dus vraag het maar even?

Klopt het dat de multivit een stuk lichter van kleur is geworden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.045
Goed om te horen xxl! Jullie passen daar zeker tussen. Kom ik jullie maar weer even 4 dagen vervelen daar. :D

• #33.047
Wanneer komt de Swanson Health magnesium citraat weer op voorraad, deze is namelijk overal uitverkocht? Of een van julie andere magnesium citraat supplementen..?

*Vraagje: Als ik magnesium in poedervorm neem en 4 gram mix met water, zou dit hetzelfde effect hebben dan dat ik 400mg tabletten neem?

Laatst bewerkt:
  • #33.050
Even naartoe sparen dus :D Zal wel een pak geld kosten :eek:

ja zeker kostbaar en ook een mooie stand zal duur zijn en de hele organisatie maar het is er tijd voor dat we onze naam neer gaan zetten in Europa :D

Wanneer komt de Swanson Health magnesium citraat weer op voorraad, deze is namelijk overal uitverkocht? Of een van julie andere magnesium citraat supplementen..?

*Vraagje: Als ik magnesium in poedervorm neem en 4 gram mix met water, zou dit hetzelfde effect hebben dan dat ik 400mg tabletten neem?

Onze duurt nog een week of 6 (nieuw product) en swanson is onbekend want swanson zelf heeft geen voorraad. Poeder of tabs maakt niets uit inderdaad.

IMAG0355[1].jpg

heeft me de helft van me bank rekening gekost maar dan heb je ook wat.
Buy Big To Get Big :P
Thx voor snelle levering
:lifter::lifter::lifter:

Rene alle whey delicious is uitverkocht. Fucking vanilla cinnemom, I neeeed that sjiiiit. Wanneer is het weer binnen?

• #33.054
hi rob volgens mij hebben we nog enkele potten zal ik morgen even voor je kijken? welk formaat?

Yo Rene, zou top zijn! Heb net 4 potten besteld:

1 x banaan
1 x cappachino
2 x cookies & cream

Als je ipv die 2x cookies & cream 2x vanilla & cinamon kan toevoegen (2,5 lg potten) zou super zijn.

Ordernummer: 592920

Thanks baas!

593035,

Is het helemaal goed gegaan met de betaling? Klikte 'm weg op , geld is van m'n rekening af, heb nog geen mail en in m'n account op jullie site staat ook dat betaling nog niet ontvangen is

• #33.057
Yo Rene, zou top zijn! Heb net 4 potten besteld:

1 x banaan
1 x cappachino
2 x cookies & cream

Als je ipv die 2x cookies & cream 2x vanilla & cinamon kan toevoegen (2,5 lg potten) zou super zijn.

Ordernummer: 592920

Thanks baas!

ik ga het regelen voor je rob!

593035,

Is het helemaal goed gegaan met de betaling? Klikte 'm weg op , geld is van m'n rekening af, heb nog geen mail en in m'n account op jullie site staat ook dat betaling nog niet ontvangen is

Order staat nu wel op betaald (we runnen controle rondes op de achtergrond) dus wordt vandaag verzonden :)

593035,

Terug
Naar boven