XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene
Enig idee wanneer de miss fitness legging in maat m weer op voorraad is?

Rene, gaan/kunnen jullie de nieuwe versie van Unstoppable (Unstoppable V2) ook verkopen? Ik wil hem graag proberen maar ik gun body en shit de omzet niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.065
XXLNutrition,

Heb 5 april een bestelling gedaan, 6 april de betaalbevestiging gekregen en als ik op de track en trace link kijk dan staat er sinds 6 april deze melding:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Normaal als ik een betaalbevestiging krijg, duurt het hooguit 2-3 dagen tot ik mijn bestelling heb, nu is ze nog niet eens aangekomen bij postnl.
Enig idee wat het probleem is of waarom het zo lang duurt?

Omdat B&F met de importeur een deal heeft gemaakt dat alleen zij geleverd krijgen. Daarom houden ze de prijs ook kunstmatig hoog omdat er geen concurrentie is qua prijs.

Moet dit nou? Wordt totaal niet naar gevraagd, maar je kunt het weer niet laten om een sneer uit te delen aan jullie succesvollere concurrent. Man man man wat zielig.

Laatst bewerkt:
Vervang succesvollere concurrent maar door bende oplichters. Sjoemelen met eiwitten enzovoorts.

De ene zaak sjoemelt met eiwitgehaltes en de andere zaak knipt vingers af en het grootste deel van de afzetmarkt is een stel imbecielen die blind in alle leugens van de gehele supplementenindustrie trappen.

Je kunt wel een succesvolle oplichter zijn;)

• #33.075
XXLNutrition,

Heb 5 april een bestelling gedaan, 6 april de betaalbevestiging gekregen en als ik op de track en trace link kijk dan staat er sinds 6 april deze melding:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Normaal als ik een betaalbevestiging krijg, duurt het hooguit 2-3 dagen tot ik mijn bestelling heb, nu is ze nog niet eens aangekomen bij postnl.
Enig idee wat het probleem is of waarom het zo lang duurt?

Dan is er niets in orde, mail het beste even alle gegevens en je bestelnummer naar info@xxlnutrition.nl dan wordt het uitgezocht.

Moet dit nou? Wordt totaal niet naar gevraagd, maar je kunt het weer niet laten om een sneer uit te delen aan jullie succesvollere concurrent. Man man man wat zielig.

Ik beschrijf alleen even hoe de marktsituatie in elkaar zit en daar hoort de prijs nu eenmaal ook bij. Dat is een samenhang met de beperkte verstrekking van deze pre workout. Anders kan ik geen volledig antwoord geven op de vraag en wordt het alleen een afgestompt ja of nee.

De ene zaak sjoemelt met eiwitgehaltes en de andere zaak knipt vingers af en het grootste deel van de afzetmarkt is een stel imbecielen die blind in alle leugens van de gehele supplementenindustrie trappen.

En zo is alles samengevat.

Ik gebruik sinds kort night proteïn en vind de smaak daarvan ok maar niet super (chocolade).

Nu heb ik me dit weekend ook een grote zak perfect whey proteïn besteld (4 kg, ook chocolade) en ik moet zeggen dat de smaak daarvan echt super is! Echte aanrader!

Ik gebruik sinds kort night proteïn en vind de smaak daarvan ok maar niet super (chocolade).

Nu heb ik me dit weekend ook een grote zak perfect whey proteïn besteld (4 kg, ook chocolade) en ik moet zeggen dat de smaak daarvan echt super is! Echte aanrader!

Als je de smaak van Night protein niet zoet genoeg vindt, doe er dan een beetje stevia bij! dat is een lekkere en gezonde vervanger van suiker!

• #33.078

Dat komt omdat er in Night Protein vrijwel geen koolhydraten en vetten zitten en een hoog eiwitgehalte. Dan is het onmogelijk een sterke smaak te geven, willen we dat doen dan moeten de koolhydraten en vetten omhoog en het eiwitgehalte omlaag.

Als je de smaak van Night protein niet zoet genoeg vindt, doe er dan een beetje stevia bij! dat is een lekkere en gezonde vervanger van suiker!

of wat cacao!

Doe eens wat banaan whey isolaat erbij, ook lekker.

Hey Rene, die 51/50 van Rich Piana, wanneer verwacht je die terug?

Terug
Naar boven