maessen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene
Enig idee wanneer de miss fitness legging in maat m weer op voorraad is?
Die komen niet meer terug we werken aan een nieuw model zo blijven er steeds nieuwe komen.
Rene, gaan/kunnen jullie de nieuwe versie van Unstoppable (Unstoppable V2) ook verkopen? Ik wil hem graag proberen maar ik gun body en shit de omzet niet
huh hoezo niet dan?krijg deze week samples als we die goedkeuren dan nog een week of 3.
Ik denk van wel via een omweg want we mogen die niet verkopen eigenlijk....
Omdat B&F met de importeur een deal heeft gemaakt dat alleen zij geleverd krijgen. Daarom houden ze de prijs ook kunstmatig hoog omdat er geen concurrentie is qua prijs.
Moet dit nou? Wordt totaal niet naar gevraagd, maar je kunt het weer niet laten om een sneer uit te delen aan jullie succesvollere concurrent. Man man man wat zielig.
INDERDAAD, HITLER OOK!!!11JA MAAR MAAT 12% MINDER EIWITTE JONGE IK HAD GVD 12PROZENT MEER BUFF KUNNE ZIJN!!!!1!!111!
Moet dit nou? Wordt totaal niet naar gevraagd, maar je kunt het weer niet laten om een sneer uit te delen aan jullie succesvollere concurrent. Man man man wat zielig.
Vervang succesvollere concurrent maar door bende oplichters. Sjoemelen met eiwitten enzovoorts.
XXLNutrition,
Heb 5 april een bestelling gedaan, 6 april de betaalbevestiging gekregen en als ik op de track en trace link kijk dan staat er sinds 6 april deze melding:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
Normaal als ik een betaalbevestiging krijg, duurt het hooguit 2-3 dagen tot ik mijn bestelling heb, nu is ze nog niet eens aangekomen bij postnl.
Enig idee wat het probleem is of waarom het zo lang duurt?
De ene zaak sjoemelt met eiwitgehaltes en de andere zaak knipt vingers af en het grootste deel van de afzetmarkt is een stel imbecielen die blind in alle leugens van de gehele supplementenindustrie trappen.
Ik gebruik sinds kort night proteïn en vind de smaak daarvan ok maar niet super (chocolade).
Nu heb ik me dit weekend ook een grote zak perfect whey proteïn besteld (4 kg, ook chocolade) en ik moet zeggen dat de smaak daarvan echt super is! Echte aanrader!
Ik gebruik sinds kort night proteïn en vind de smaak daarvan ok maar niet super (chocolade).
Dat komt omdat er in Night Protein vrijwel geen koolhydraten en vetten zitten en een hoog eiwitgehalte. Dan is het onmogelijk een sterke smaak te geven, willen we dat doen dan moeten de koolhydraten en vetten omhoog en het eiwitgehalte omlaag.
Nu heb ik me dit weekend ook een grote zak perfect whey proteïn besteld (4 kg, ook chocolade) en ik moet zeggen dat de smaak daarvan echt super is! Echte aanrader!
Als je de smaak van Night protein niet zoet genoeg vindt, doe er dan een beetje stevia bij! dat is een lekkere en gezonde vervanger van suiker!