XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die cocos van delicious weer genomen na een lange tijd,blijft lekker :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.082
Als je de Delicious Protein Pudding besteld maar je neemt nu 25 samples in plaats van een kg krijg ik dan ook een korting of niet?
Want zo altijd de zelfde smaak eten als pudding is ook niet zo gezellig.
Afwisseling is ook altijd leuk :D

• #33.084
Als je de Delicious Protein Pudding besteld maar je neemt nu 25 samples in plaats van een kg krijg ik dan ook een korting of niet?

Nee dat gaat helaas niet. Samples zijn duur om te maken en verkopen we nu ongeveer tegen kostprijs.

Verkopen jullie ook zink? Kan op jullie huismerk na ( wat uitverkocht is) niets vinden?

Er zijn verschillende supplementen die dit effect zouden hebben maar welke raad jij aan voor een pre-workout boost + pomp in één?

• #33.088
Verkopen jullie ook zink? Kan op jullie huismerk na ( wat uitverkocht is) niets vinden?

Nee helaas niet daar moeten we iets aan goed doen inderdaad.

Er zijn verschillende supplementen die dit effect zouden hebben maar welke raad jij aan voor een pre-workout boost + pomp in één?

Ik zou zeggen kill it, Craze, unleash die vind ik zelf allemaal goed werken. Maar het is wel heel persoonlijk hoe goed een booster werkt.

Hee Rene,

Ik had eerst bij jullie Gameday van MAN besteld. Deze zie ik nu niet meer in het assortiment staan. Ik zag dat er een nieuwe versie van komt met DMHA. Gaan jullie die ook verkopen?

• #33.090
Hee Rene,

Ik had eerst bij jullie Gameday van MAN besteld. Deze zie ik nu niet meer in het assortiment staan. Ik zag dat er een nieuwe versie van komt met DMHA. Gaan jullie die ook verkopen?

Als de importeur deze krijgt dan wel, zal onze inkoper even contact met ze laten opnemen.

Bestel twee potten van een kilo?

Weer mooi snel geleverd. Gisteravond 19:00 ogv besteld vanochtend 11:15 afgeleverd. :) toppie

Geen idee om die cappucino smaak in de pudding te maken?

Jammer dat jullie niet van die potten verkopen, zou handig zijn met mn 4kg zak

• #33.100
Jammer dat jullie niet van die potten verkopen, zou handig zijn met mn 4kg zak

We verkopen bijna alle whey in potten alleen de perfect whey niet. Wel hebben we aparte emmers die je eenmalig kan bestellen en steeds hergebruiken. Deze staan ook op de site.

Terug
Naar boven