- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Rene, die 51/50 van Rich Piana, wanneer verwacht je die terug?
Die cocos van delicious weer genomen na een lange tijd,blijft lekker![]()
Als je de Delicious Protein Pudding besteld maar je neemt nu 25 samples in plaats van een kg krijg ik dan ook een korting of niet?
Want zo altijd de zelfde smaak eten als pudding is ook niet zo gezellig.
Afwisseling is ook altijd leuk![]()
ok bedankt, kon het maar proberenNee dat gaat helaas niet. Samples zijn duur om te maken en verkopen we nu ongeveer tegen kostprijs.
Verkopen jullie ook zink? Kan op jullie huismerk na ( wat uitverkocht is) niets vinden?
Er zijn verschillende supplementen die dit effect zouden hebben maar welke raad jij aan voor een pre-workout boost + pomp in één?
Hee Rene,
Ik had eerst bij jullie Gameday van MAN besteld. Deze zie ik nu niet meer in het assortiment staan. Ik zag dat er een nieuwe versie van komt met DMHA. Gaan jullie die ook verkopen?
Bestel twee potten van een kilo?Als je de Delicious Protein Pudding besteld maar je neemt nu 25 samples in plaats van een kg krijg ik dan ook een korting of niet?
Want zo altijd de zelfde smaak eten als pudding is ook niet zo gezellig.
Afwisseling is ook altijd leuk![]()
als je kunt kiezen uit 2 smaken of 4 smaken dan weet ik direct wat mijn keuze is

Dan bestel je vier potten he, gaan toch lang genoeg meeals je kunt kiezen uit 2 smaken of 4 smaken dan weet ik direct wat mijn keuze is![]()

hahaha :d daar heb je ook een punt meeDan bestel je vier potten he, gaan toch lang genoeg mee![]()

Weer mooi snel geleverd. Gisteravond 19:00 ogv besteld vanochtend 11:15 afgeleverd.toppie
Geen idee om die cappucino smaak in de pudding te maken?
Jammer dat jullie niet van die potten verkopen, zou handig zijn met mn 4kg zak