MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is het mogelijk om Essential Amino Stack in de toekomst ook in grotere hoeveelheden aan te bieden (net zoals Purple Wraath bijvoorbeeld) want die kleine potjes zijn echt zo op bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.102
Is het mogelijk om Essential Amino Stack in de toekomst ook in grotere hoeveelheden aan te bieden (net zoals Purple Wraath bijvoorbeeld) want die kleine potjes zijn echt zo op bij mij.

Daarom bieden we meerstuksvoordeel ;) . Ik verwacht niet dat we hier een groter formaat van gaan krijgen.

Zijn er plannen voor een huismerk pwo met DMHA?

Blast werkt lekker bij mij :). Ga er ook meer van zweten.

Komt melatonine binnenkort terug op voorraad?

Full as f**k van Rich nieuw binnengekomen, wilt dat zeggen dat de 5150 ook is aangekomen?

Ik zelf niet, wil eerst de 5150 proberen :D
Denk wel dat die geneog energie boost gaat geven :D
ik had nog een staaltje liggen van beast mode pre workout (beast sports nutrition)
ging er lekker op ni normaal :o maar ik vind hem nergens terug? Iemand die weet waarom? en waar ik hem liefst nederland/ belgie kan kopen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.115
Full as f**k van Rich nieuw binnengekomen, wilt dat zeggen dat de 5150 ook is aangekomen?

5150 is net weer op voorraad bij Rich Piana en komt deze week weer bij ons op voorraad.

Denk wel dat die geneog energie boost gaat geven :D
ik had nog een staaltje liggen van beast mode pre workout (beast sports nutrition)
ging er lekker op ni normaal :o maar ik vind hem nergens terug? Iemand die weet waarom? en waar ik hem liefst nederland/ belgie kan kopen?

Denk dat deze dan niet is toegestaan in de EU.

Wat is de reden dat er zoveel producten gebanned worden? Zijn ze schadelijk? En hoe komt het Door de keuring heen als er een verboden stof in zit? Beetje apart allemaal.

Ik lust geen havermout / brinta / oats etc. en heb ongeveer 75euro te besteden aan supps. Voornamelijk om aan te komen.

Heb je toevallig een mooie stack Rene? Ik zie graag een reactie.

Terug
Naar boven