Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Zit te twijfelen om de protein xxl pudding te bestellen omdat ze nu zo cheap zijn door expire date. Zou je ze in kunnen vriezen zodat het wat langer goed blijft?
 
Zit te twijfelen om de protein xxl pudding te bestellen omdat ze nu zo cheap zijn door expire date. Zou je ze in kunnen vriezen zodat het wat langer goed blijft?

Ja dat kan, heb dat al eens nagevraagd bij de producent. We gaan de formule straks iets aanpassen zodat de pudding wat dikker wordt.
 
Ik heb nog een xxl shaker uit 2010 in gebruik.Ik vind dit beste shaker tot nu toe, alleen jammer dat ze niet bpavrij zijn.

IMG_20181202_044544.jpg
 
Ligt het aan mij of is de kerstsok dit jaar wel heel triest gevuld? . 2 whey samples, 1 notenreep en 2 eiwitrepen? Kan me van vorig jaar herrineren dat dat ding bijna overspoelde!
 
Weer kleine bestelling gedaan :D
1367140

Jammer dat er overigens geen samples meer zijn van de delicious pudding, waren er vroeger wel toch?
 
Ligt het aan mij of is de kerstsok dit jaar wel heel triest gevuld? . 2 whey samples, 1 notenreep en 2 eiwitrepen? Kan me van vorig jaar herrineren dat dat ding bijna overspoelde!

Try out box voor 15€ is wel een aanrader. Vorig jaar 1 voor mezelf besteld zat goed vol
 
Ligt het aan mij of is de kerstsok dit jaar wel heel triest gevuld? . 2 whey samples, 1 notenreep en 2 eiwitrepen? Kan me van vorig jaar herrineren dat dat ding bijna overspoelde!

Durf dat zo niet te zeggen, weet wel dat we op zowel op de kerstsok als de gift box geen marge hebben, neem aan dat er wat meer in zit dan alleen het gene wat je noemt.

Weer kleine bestelling gedaan :D
1367140

Jammer dat er overigens geen samples meer zijn van de delicious pudding, waren er vroeger wel toch?

Klopt! die samples komen niet meer terug.

Try out box voor 15€ is wel een aanrader. Vorig jaar 1 voor mezelf besteld zat goed vol

Dit jaar weer goed vol, zoals hierboven aangegeven maken we hier 0,0 marge op en denk dat we er zelfs op toeleggen.
 
Hey Mr. XXL

Is de samenstelling van Pump'd Up veranderd?
Het poeder lijkt nu een heel stuk fijner en een stuk lichter van kleur.
 
Hey Mr. XXL

Is de samenstelling van Pump'd Up veranderd?
Het poeder lijkt nu een heel stuk fijner en een stuk lichter van kleur.

Samenstelling is niet veranderd maar we hebben een andere leverancier voor de beta alanine en citrulline en deze heeft een fijnere korrel en trekt minder snel vocht aan. We vonden dat een betere keuze.
 
Samenstelling is niet veranderd maar we hebben een andere leverancier voor de beta alanine en citrulline en deze heeft een fijnere korrel en trekt minder snel vocht aan. We vonden dat een betere keuze.

Dat verklaard een hoop :D goed plan inderdaad ik wou dat alle merken dat deden, kep nog knalharde C4 door de zomer in me kastje staan :(:(
 
Dat verklaard een hoop :D goed plan inderdaad ik wou dat alle merken dat deden, kep nog knalharde C4 door de zomer in me kastje staan :(:(

Dat blijft lastig met pre workouts het verharden, maar C4 was het ergste. We hebben daar hele pallets van terug moeten sturen naar de importeur.
 
Wow das wel heftig :eek:
Ik heb een halve pot gewoon stukjes af gebroken en de volle pot moet ik nog even wat op verzinnen gaan :cool:
 
Een keer goed met een mes erop los hakken en erna fijn malen met iets. Niet heel veel werk maar lost erna weer prima op zonder stukken.
 
Ligt het aan mij of is de kerstsok dit jaar wel heel triest gevuld? . 2 whey samples, 1 notenreep en 2 eiwitrepen? Kan me van vorig jaar herrineren dat dat ding bijna overspoelde!

Is dat echt het enige dat er in zat?

Ik heb een giftbox besteld om cadeau te doen (had ook die sok overwogen), hopelijk is de box dan wat beter gevuld :o
 
Is dat echt het enige dat er in zat?

Ik heb een giftbox besteld om cadeau te doen (had ook die sok overwogen), hopelijk is de box dan wat beter gevuld :o

Helaas wel, waarom zou ik hierover liegen? Er viel me wel laatst op dat hij 12,50 kost. Vorig jaar was hij 15 euro. Misschien is dat ook een reden vood de minderheid qua inhoud
 
Dat blijft lastig met pre workouts het verharden, maar C4 was het ergste. We hebben daar hele pallets van terug moeten sturen naar de importeur.
Wat is de reden dat Blast wel gewoon prima blijft dan?
 
Back
Naar boven