- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, had 'm ook niet gehad.als het niet wordt gewaardeerd voor het delen dan graag verwijderen door een mod.
Met XXL Nutrition ben ik al ruim 18 jaar lid en daarvan 17 jaar sponsor van het forum. Je kan zeker stellen dat XXL Nutrition in grote mate is ontstaan met behulp van het forum. Net nog even gekeken en ik heb het gepresteerd om in totaal 20.130 berichten te posten. Ik ben nog steeds dagelijks op het forum om jullie vragen te beantwoorden. Hoewel ik allang niet meer alleen ben, ondertussen werken hier meer dan 100 mensen. Vind ik dat toch moeilijk om los te laten, stukje nostalgie denk ik....![]()
Om wat leuks terug te doen voor leden van Dutch Bodybuilding geef ik graag een week lang 20% korting op alles van XXL Nutrition.
Kortingscode DBB20
Groeten, René
Denk laten we maar een goede korting gevenLekkere korting René, had nooit een 20%je verwacht. Ga meteen voor €200,- inslaan

Thx! leuk om te horen.René, bedankt voor die exclusieve kortingscode voor DBB'ers! Heel attent, ik ga er in ieder geval dankbaar gebruik van maken.
Bovenop de goed gevulde goodiebags op alle forum meets, en volgend jaar een kijkje achter de schermen daar in Deurne. Het siert je dat je net dat beetje extra doet voor vaste klanten en het forum! Daarmee onderscheid je je van de 'budget' leveranciers, en daar betaal ik graag een beetje extra voor. Mijn eerste bestelling dateert ook alweer van 13 jaar geleden. In al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld geweest. Service, kwaliteit, klantgerichtheid, altijd spot on.
Het succes met je bedrijf is je ook van harte gegund.![]()
We gebruiken vrijwel geen gelcaps meer maar veggie caps. Over welk product gaat dit?Hey René, is de rundergelatine die jullie gebruiken voor de gelcaps toevallig halal?
Omega 3 ultra pure fish oil en Vitamine D3 3000IU.We gebruiken vrijwel geen gelcaps meer maar veggie caps. Over welk product gaat dit?
Ja duidelijk. Bij de omega is het visgelatine. Ik ga er vanuit dat de rundergelatine niet halal is, denk dat niet eens bestaat bij gebruik van gelatine in caps.Omega 3 ultra pure fish oil en Vitamine D3 3000IU.
In de ingrediënten van Vitaminr D3 staat er gelatine (runder) en in de ingrediënten van de visolie staat er alleen gelatine
Wist niet dat ze daar meelwormen verkopenFlinke korting! Bestelling geplaatst, komt toch wel op. Dank!

Wow topshow! Ziet er goed uit zo!
Ja. Als ik kan bestel ik ook bij XXL. Is met alle sups tot nu toe het beste.René, bedankt voor die exclusieve kortingscode voor DBB'ers! Heel attent, ik ga er in ieder geval dankbaar gebruik van maken.
Bovenop de goed gevulde goodiebags op alle forum meets, en volgend jaar een kijkje achter de schermen daar in Deurne. Het siert je dat je net dat beetje extra doet voor vaste klanten en het forum! Daarmee onderscheid je je van de 'budget' leveranciers, en daar betaal ik graag een beetje extra voor. Mijn eerste bestelling dateert ook alweer van 13 jaar geleden. In al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld geweest. Service, kwaliteit, klantgerichtheid, altijd spot on.
Het succes met je bedrijf is je ook van harte gegund.![]()
Geen idee waarom niet, is vanuit de formsoftware gebeurd. Code heb je wel wel gezien neem ik aan? DBB20
Yess, thanks!Geen idee waarom niet, is vanuit de formsoftware gebeurd. Code heb je wel wel gezien neem ik aan? DBB20

was dat die 20% die ik had per mail?Verwacht dat die tijden niet meer terug gaan komen, prijzen lijken wel wat te gaan zakken. Perfect whey protein hebben we weer iets in prijs kunnen laten zaken. Hopelijk later ook de andere whey soorten die we hebben.
Komende week komt er een kortingsactie via de email alleen voor DBB leden![]()
Als je gewoon het topic doorleest... 😊
Nu vraag je wel heel veel.