Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Egg whites zijn met de 20% kortingscode 2.50€ / ps als je een 6pack pakt, nergens goedkoper. Houdbaar tot maart 2023, dus bulk up 🫡

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.124
Wat voor soort eieren worden er gebruikt voor het vloeibaar ei-eiwit?

ja klopt! volgens mij is de code een week geldig

zijn echt enorm in prijs gestegen helaas. Egg protein powder ook, ongeveer 8euro per kg duurder :eek:
Een week?!? Wow!
Ik moet echt leren te wachten met bestellen bij XXL steeds heb ik het idee. Vorige week net als deze week deed ik al rond 04:00 uur (voor dat ik ging werken) een bestelling bij XXL.
En elke keer als ik thuis kwam was er een kortingscode die ik dan net steeds miste.
Nu heeft XXL het voor de 2de keer heel netjes opgepakt en ook nu weer een hele mooie compromie gesloten met me.
Ik ben dan ook zeer tevreden over hun manier van klantenservice.
René en de mensen bij XXL heel erg bedankt hiervoor.

Ik zou bijna dit bericht afsluiten met xxxjes :D

Laatst bewerkt:
  • #41.129
Een week?!? Wow!
Ik moet echt leren te wachten met bestellen bij XXL steeds heb ik het idee. Vorige week net als deze week deed ik al rond 04:00 uur (voor dat ik ging werken) een bestelling bij XXL.
En elke keer als ik thuis kwam was er een kortingscode die ik dan net steeds miste.
Nu heeft XXL het voor de 2de keer heel netjes opgepakt en ook nu weer een hele mooie compromie gesloten met me.
Ik ben dan ook zeer tevreden over hun manier van klantenservice.
René en de mensen bij XXL heel erg bedankt hiervoor.

Ik zou bij dit bericht afsluiten met xxxjes :D

Ok goed om te horen! zo regelmatig zijn er volgens mij nu ook geen kortingen. Maar dat is sowieso een nadeel van een kortingsacties, mensen die net besteld hebben...

Nog geen mail gekregen van de verzending van mijn bestelling die ik gisterenochtend geplaatst had. Ik neem aan dat het flink druk is nu met de orders verwerken? :roflol:

• #41.132
Nog geen mail gekregen van de verzending van mijn bestelling die ik gisterenochtend geplaatst had. Ik neem aan dat het flink druk is nu met de orders verwerken? :roflol:
is druk maar niet zo druk dat het niet verwerkt is. mogelijk verkeerd emailadres ingevuld? dat gebeurt wel vaker en ligt het gewoon bij een afhaalpunt

is druk maar niet zo druk dat het niet verwerkt is. mogelijk verkeerd emailadres ingevuld? dat gebeurt wel vaker en ligt het gewoon bij een afhaalpunt

Nee, er is iets foutgegaan denk ik, want deze mails kreeg ik wel:

1667342975140.png

Bestelling is ook thuisbezorging en niet afhaalpunt. Heb vandaag ook geen mail gekregen dat het verzonden is (en het is nu 23:49, dus ik denk niet dat ik die nog ga krijgen). Ik zal een mail sturen naar info@xxl met de nodige informatie.

• #41.136
Nee, er is iets foutgegaan denk ik, want deze mails kreeg ik wel:

1667342975140.png

Bestelling is ook thuisbezorging en niet afhaalpunt. Heb vandaag ook geen mail gekregen dat het verzonden is (en het is nu 23:49, dus ik denk niet dat ik die nog ga krijgen). Ik zal een mail sturen naar info@xxl met de nodige informatie.
ja dan zou ik het ook even gaan navragen, dan klopt er iets niet.

Bestelling ook weer ontvangen met gebruik van de DBB-code, mooi werk! :)

Alleen, ik nam aan door de drukte(?), geen goodies ontvangen deze keer. :(

Hier voor het eerst besteld 😃
Vloeibaar eiwit, Psyllium vezels en vegan repen. Top ik kan weer even vooruit 🥰

Bestelling ook weer ontvangen met gebruik van de DBB-code, mooi werk! :)

Alleen, ik nam aan door de drukte(?), geen goodies ontvangen deze keer. :(
Hier idd ook geen goodie, maar de korting maakt een hoop goed!

Terug
Naar boven