XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

We zijn gestopt met de 2,5kg verpakkingen van de smaken waarvan we er relatief weinig vraag meer naar was. Dat ging om zulke lage aantallen dat we er geen palletplek voor wilden reserveren. We hebben schaarste met grondlocaties om de orders uit te picken en hebben alle plekken hard nodig. En dan het liefst voor iets waar veel vraag naar is.
Ah oké, duidelijk (mensen hebben blijkbaar geen goede smaak :D). Dankje voor de uitleg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.082
Ah oké, duidelijk (mensen hebben blijkbaar geen goede smaak :D). Dankje voor de uitleg!
We hebben ook best veel keuze, 40% gaat sowieso voor Vanille. Dan moet de andere 60% verdeeld worden over de overige smaken. Grootste gedeelte is daarbij ook altijd Banaan, Chocolade en aardbei. daarna pas de rest..

Thanks voor de sponsoring 💪
20221029_150418.jpg

Lekkere korting René, had nooit een 20%je verwacht. Ga meteen voor €200,- inslaan

René, bedankt voor die exclusieve kortingscode voor DBB'ers! Heel attent, ik ga er in ieder geval dankbaar gebruik van maken.
Bovenop de goed gevulde goodiebags op alle forum meets, en volgend jaar een kijkje achter de schermen daar in Deurne. Het siert je dat je net dat beetje extra doet voor vaste klanten en het forum! Daarmee onderscheid je je van de 'budget' leveranciers, en daar betaal ik graag een beetje extra voor. Mijn eerste bestelling dateert ook alweer van 13 jaar geleden. In al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld geweest. Service, kwaliteit, klantgerichtheid, altijd spot on.
Het succes met je bedrijf is je ook van harte gegund. :1e:

Ook geen mail gehad..

als het niet wordt gewaardeerd voor het delen dan graag verwijderen door een mod.

Met XXL Nutrition ben ik al ruim 18 jaar lid en daarvan 17 jaar sponsor van het forum. Je kan zeker stellen dat XXL Nutrition in grote mate is ontstaan met behulp van het forum. Net nog even gekeken en ik heb het gepresteerd om in totaal 20.130 berichten te posten
😅
. Ik ben nog steeds dagelijks op het forum om jullie vragen te beantwoorden. Hoewel ik allang niet meer alleen ben, ondertussen werken hier meer dan 100 mensen. Vind ik dat toch moeilijk om los te laten, stukje nostalgie denk ik....

Om wat leuks terug te doen voor leden van Dutch Bodybuilding geef ik graag een week lang 20% korting op alles van XXL Nutrition.

Kortingscode DBB20

Groeten, René

als het niet wordt gewaardeerd voor het delen dan graag verwijderen door een mod.

Met XXL Nutrition ben ik al ruim 18 jaar lid en daarvan 17 jaar sponsor van het forum. Je kan zeker stellen dat XXL Nutrition in grote mate is ontstaan met behulp van het forum. Net nog even gekeken en ik heb het gepresteerd om in totaal 20.130 berichten te posten
😅
. Ik ben nog steeds dagelijks op het forum om jullie vragen te beantwoorden. Hoewel ik allang niet meer alleen ben, ondertussen werken hier meer dan 100 mensen. Vind ik dat toch moeilijk om los te laten, stukje nostalgie denk ik....

Om wat leuks terug te doen voor leden van Dutch Bodybuilding geef ik graag een week lang 20% korting op alles van XXL Nutrition.

Kortingscode DBB20

Groeten, René
Verdomme ik heb vanochtend (rond 04:00 uur voor me werk) een bestelling van 174,65 euro gedaan. Kan hier nog iets mee gedaan worden?

😅

Kortingscode DBB20

Groeten, René
Thanks 🫡

Besteld! Thx!

Lekkere korting René, had nooit een 20%je verwacht. Ga meteen voor €200,- inslaan
Welke

😅

Kortingscode DBB20

Groeten, René

Bedankt. 👍
(Geen mail gehad)

Hey René, is de rundergelatine die jullie gebruiken voor de gelcaps toevallig halal?

Gedaan en NP :hedbang:

Attend van je René!

Terug
Naar boven