AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

jij hebt zaterdag nog goodies gehad.
True! Ik klaag toch ook niet 😁, maar wilde het wel even gemeld hebben, misschien gaat er iets mis bij hun orderpicking of hoe dat dan ook heet.. en vinden ze het fijn om er van op de hoogte te zijn.

Mijn bestelling is ook onderweg, hoop dat er wel een goodie bij zit, zijn samples die ik wil testen alvorens ik ze volgende keer bestel :roflol:

True! Ik klaag toch ook niet 😁, maar wilde het wel even gemeld hebben, misschien gaat er iets mis bij hun orderpicking of hoe dat dan ook heet.. en vinden ze het fijn om er van op de hoogte te zijn.
kei lief. ik pakte thuis mijn goodies uit, mijn vrouw had mij nog nooit zo verliefd naar een shakebeker zien kijken van 1.2Liter.

kei lief. ik pakte thuis mijn goodies uit, mijn vrouw had mij nog nooit zo verliefd naar een shakebeker zien kijken van 1.2Liter.
Had ik jou die van mij niet gegeven? If so, dan kwam dat goed uit toch!? :D Kun je er één aan de directie afstaan, heb jij er ook nog een over. :thumbup:

Had ik jou die van mij niet gegeven? If so, dan kwam dat goed uit toch!? :D Kun je er één aan de directie afstaan, heb jij er ook nog een over. :thumbup:
Die heb je aan mij meegegeven :heart:

Grote jongens hebben grote...

shakebekers

Ben wel blij met die 1.2L shaker. Als ik pannenkoeken maak met 200g voor 2 komt die goed uit! :D

Ik heb echt last van Alzheimer light. :roflol:

Of ik was erg afgeleid door @Gremlin & @Kloontje

In Love Hearts GIF by SpongeBob SquarePants

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.157
Bestelling ook weer ontvangen met gebruik van de DBB-code, mooi werk! :)

Alleen, ik nam aan door de drukte(?), geen goodies ontvangen deze keer. :(
Dat is toch raar, wat was je bestelnummer. Zou graag weten waar dit misgaat.
Hier voor het eerst besteld 😃
Vloeibaar eiwit, Psyllium vezels en vegan repen. Top ik kan weer even vooruit 🥰

Hier idd ook geen goodie, maar de korting maakt een hoop goed!
x2 > Dat is toch raar, wat was je bestelnummer. Zou graag weten waar dit misgaat.
:D
Wanneer kan ik een reactie verwachten? Ik heb gisteren een mail gestuurd en vandaag nog niets ontvangen
Normaal de zelfde dag , hoe laat had je gemaild?

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.158
We gaan de DBB kortingscode offline halen. Deze zijn op kortingscode sites terecht gekomen en dat was niet de bedoeling. Komt een mailing met een nieuwe code voor de rest van de dagen. Deze graag niet delen in topics. Anders moet deze direct weer offline.

We gaan de DBB kortingscode offline halen. Deze zijn op kortingscode sites terecht gekomen en dat was niet de bedoeling. Komt een mailing met een nieuwe code voor de rest van de dagen. Deze graag niet delen in topics. Anders moet deze direct weer offline.
Triest

Jezus dat de code is gedeeld op andere sites is wel erg triest hoor.
1, 2, 3 wat een... (vul zelf maar in)

Terug
Naar boven