Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.281
Geen probleem, mss een idee om de foto op de site te vervangen want daar is het de juicy grape versie.

2hwo2lt.jpg

In het midden onderaan zie je de tros druiven :D

foto is slechts ter illustratie :D

normaal hebben we altijd die lemon. die is het beste te drinken

Whey Proteine Isolaat & Protein80: hebben die dezelfde smaak?
Ik vind de vanille WPI héérlijk en de P80 banaan vréselijk!
Toen ik de P80 openmaakte en aangelengde werd ik gek van de heerlijke bananengeur, totdat ik het proefde... :(
Want dan koop ik de volgende keer van allebei de vanillesmaak.

Kun je beide varianten verwarmen zonder problemen? (Koken in de havermout in magnetron, door mueslirepen in oven etc)

Nog een vraagje: bij EAS heb je daaraan voldoende als postworkoutshake? Nu neem ik altijd WPI (vanille!)

Laatst bewerkt:
  • #8.284
Whey Proteine Isolaat & Protein80: hebben die dezelfde smaak?
Ik vind de vanille WPI héérlijk en de P80 banaan vréselijk!
Toen ik de P80 openmaakte en aangelengde werd ik gek van de heerlijke bananengeur, totdat ik het proefde... :(
Want dan koop ik de volgende keer van allebei de vanillesmaak.

Kun je beide varianten verwarmen zonder problemen? (Koken in de havermout in magnetron, door mueslirepen in oven etc)

Nog een vraagje: bij EAS heb je daaraan voldoende als postworkoutshake? Nu neem ik altijd WPI (vanille!)

proteine verwarmen ... dan kan je wel de structuur aantasten... ik weet niet precies tot welke temperaturen . als je na de training direct EAS neemt en 15min daarna de whey dan is het ideaal. WPI is milder van smaak dan de andere proteine;s. Alle smaken zijn overigens recent vernieuwd.

proteine verwarmen ... dan kan je wel de structuur aantasten... ik weet niet precies tot welke temperaturen . als je na de training direct EAS neemt en 15min daarna de whey dan is het ideaal. WPI is milder van smaak dan de andere proteine;s. Alle smaken zijn overigens recent vernieuwd.

Ik doe altijd wat brinta met Whey Isolaat Vanille van jullie merk in een grote bak. Vervolgens warm ik een beetje melk op. (niet heet maar wel warm) Dan doe ik de melk bij de brinta/Whey.

(In principe warm ik dus alleen de melk op en niet de Whey)

Heeft dit ook gevolgen voor de structuur van de proteïnen?

• #8.286
Ik doe altijd wat brinta met Whey Isolaat Vanille van jullie merk in een grote bak. Vervolgens warm ik een beetje melk op. (niet heet maar wel warm) Dan doe ik de melk bij de brinta/Whey.

(In principe warm ik dus alleen de melk op en niet de Whey)

Heeft dit ook gevolgen voor de structuur van de proteïnen?

Nee dan niet. maar echt zwaarverhitten is niet goed. cake bakken er van ofzo lijkt me niet aan te raden

Dacht ik al, maar ik kwam van die leuke recepten tegen - dus toch maar even vragen...

Ik maak eerst de havermout klaar met water en doe vervolgens mijn whey/banaan erbij.

Heb sinds eergister whey isolaat en mega grow binnen, mega grow smaakt uitstekend en lost zeeeer goed op, maar die whey isolaat... Staat op de verpakking op te lossen met ´n vork, maar dan krijg ik gigantische klonters, en ook in 'n shakebeker moet ik heel goed me best doen wil ik 't redelijk goed laten oplossen (en dan komt er zo'n grote schuimlaag op :P). En de smaak van de isolaat is niet echt lekker zonder mega grow erdoorheen (mega grow overheerst). Het smaakt 'n beetje naar zo'n onbekend-merk-gezonde-yoghurt-drink-met-lichte-aardbei-smaak-die-ver-te-zoeken-is. :p

ON Nitro Core 24 is die nog steeds onderweg? Had een tijdje terug gelezen dat je zinnens was deze in te doen?

of toch maar voor de gewone ON whey proteïn gaan...oh the horror! :p

Laatst bewerkt:
Rene

ik heb hem besteld hoor 1 kg emmertje van Complex Carb gainer zie hem denk ik dinsdag verschijnen.

On heeft ook weer een nieuw supplement Oats en Whey

• #8.293
Ik maak eerst de havermout klaar met water en doe vervolgens mijn whey/banaan erbij.

Dat is prima en zal geen problemen geven.

Heb sinds eergister whey isolaat en mega grow binnen, mega grow smaakt uitstekend en lost zeeeer goed op, maar die whey isolaat... Staat op de verpakking op te lossen met ´n vork, maar dan krijg ik gigantische klonters, en ook in 'n shakebeker moet ik heel goed me best doen wil ik 't redelijk goed laten oplossen (en dan komt er zo'n grote schuimlaag op :P). En de smaak van de isolaat is niet echt lekker zonder mega grow erdoorheen (mega grow overheerst). Het smaakt 'n beetje naar zo'n onbekend-merk-gezonde-yoghurt-drink-met-lichte-aardbei-smaak-die-ver-te-zoeken-is. :p

Whey isolaat bevat meer dan 90% eiwit dus is moeilijk met zo'n hoog eiwitpercentage er een echt lekker smaak aan te geven. Syntha6 is lekker maar bevat maar 50% eiwitten ;)

ON Nitro Core 24 is die nog steeds onderweg? Had een tijdje terug gelezen dat je zinnens was deze in te doen?

of toch maar voor de gewone ON whey proteïn gaan...oh the horror! :p

ON nitro komt eraan deze week volgens de importeur.

ik heb hem besteld hoor 1 kg emmertje van Complex Carb gainer zie hem denk ik dinsdag verschijnen.

On heeft ook weer een nieuw supplement Oats en Whey

Die gainer zal je denk wel bevallen. ik neem geen andere meer en kan kiezen uit alles in het magazijn.

Nieuwe bestelling:

Supercharge,Labrada
XXL mega grow,eas,unleash stack
Animal M-stak

Vraagje, zit in de bulk momenteel. Maar ik zie dat mijn vet% wat te snel omhoog gaat.

Gebruik nu mammoth 2500 maar zou overstappen op de complex carb gainer van xxl, zou dit een goeie keus zijn?

En hoe is de aardbei smaak? ben nogal kieskeurig in smaken...

grts

Terug
Naar boven