anarchy666
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor je antwoord, met hoeveel water ongeveer moet je eas mengen ?
![]()
is geen waarde voorbedankt voor je antwoord, met hoeveel water ongeveer moet je eas mengen ?
![]()

Dat staat niet op de verpakking...
Ik doe zelf iets rond de 200 tot 300 ml - anders krijg je meteen zo'n sloot drinken binnen, en dan blijf je rennen naar het toilet...
(EAS pre-workout, dan water bij trainen, EAS & dextrojuice na workout, water bij spinning, whey na spinning...)
Heb je de karma knop al bijna gevonden?
Edit: die René is ook snel!
!!Rene
vraagje ivm bestelling 24745, ik krijg via email geen antwoord...
Is die reeds al verstuurd want na 8dagen nog steeds niets van gemerkt, terwijl het product die ik nog een dag ervoor heb besteld, was na 2 dagen al geleverd
grtz
Ok, heel erg bedankt..
Als die van bij jou vertrokken is, dan zal het wel goed zijn.
Vond het gewoon raar, anders was alles altijd stipt in orde, en nu plots niet dus dacht ik dat er ergens wat misgelopen was
grtz
Ok dan kan.. en het hoeft geen boostend effect te hebben?
Als het puur om vasculariteit is en pomp heb ik een goed supplementen voor je AAKG Mega Caps van Olimp.

is iets nieuws van gaspari... weet niet eens wat het precies is.. het is ook nog niet echt leverbaar.
Dit product gebruik ik nu, samen met Creatine mono.. ben er erg over tevreden. Dus heb een andere keuze moeten maken, ik heb gekozen voor de stack RPM/Drive.. EAS hou ik zeker in me vaste stack dus die heb ik erbij besteld. Ik hoop dat het een goede keus is geworden en wat vet kan verliezen en eventueel wat spiermassa natuurlijk te gainen.
Was een twijfel geval tussen RPM/Drive en Hyperdrol/Massfx, ik vind die laatste een behoorlijk duur product en is niet in stack te verkrijgen vandaar dat ik maar eerst RPM/Drive ga proberen. Ik heb voor een maatje de NOS Ether/JP8stack mee besteld die wou toch iets met creatine dus vandaar voor hem deze keuze.
Zal vrijdag denk ik niets worden he dat ik het binnen krijg?(17:00 woensdag besteld) Dan maar maandag![]()
Het kan wel maar gainers en mealreplacers zijn er in 1e instantie voor de bulk. Maar je kan ze zeker ook anders inzetten en zeker CCG omdat deze geen suikers bevat.
Tnx voor de reactie, ik ga het uitproberen.
Der net een bestelling gedaan met weer nieuwe dingen.
Ben benieuwd naar de pannenkoeken na allemaal positieve reactie´s erover gelezen te hebben![]()
Mijn plan is om naast:
EAS voor training
EAS na training + Dextro Juice
Na 15/20 minuten een shake Whey Protein Instant te nemen, zodat alles (in mijn ogen) optimaal is aangevuld en kan herstellen. Zit hier wat in of zeggen jullie zonde van het geld?
Voor het slapen neem ik btw Protein 80...
hoor het graag
Super levering. Bedankt.
XXL Whey Instant Chocolade is een engeltje dat op men tong pist, na die gore vanille mammoth gedronken te hebben.

Die is dus verbeterd nadat ik er een emmer van had?![]()