AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakketje zojuist binnen, wederom goede service René. Ben benieuwd na de essential amino stack :) . Alleen, kan ik deze nu beter alleen (samen met dextrojuice en wat carbs) post- innemen en pré-workout whey, of alles bijeen post-workout?

Ik heb net de whey besteld smaak banaan :) ik hoop hem gauw zien te verschijnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.623
Hmmm... klinkt niet echt geschikt...
De samenstelling is namelijk wel érg interessant.

vanille is super lekker ! en choco en aardbei ook .. en sinds kort vind ik ook de banaan goed smaken. zo daar heb je wat aan ;)

Pakketje zojuist binnen, wederom goede service René. Ben benieuwd na de essential amino stack :) . Alleen, kan ik deze nu beter alleen (samen met dextrojuice en wat carbs) post- innemen en pré-workout whey, of alles bijeen post-workout?

Neem de EAS met de dextro.. nooit mengen met whey dan is de snelle opname verpest

vanille is super lekker ! en choco en aardbei ook .. en sinds kort vind ik ook de banaan goed smaken. zo daar heb je wat aan ;)

Heb je nog een mening of het goed vult of niet? Kan ik uit de website-reacties niet echt halen - en hier slechts 1 ander die het (heeft) gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.627
Heb je nog een mening of het goed vult of niet? Kan ik uit de website-reacties niet echt halen - en hier slechts 1 ander die het (heeft) gebruikt.

ik durf het niet echt te zeggen.. ik let er nooit zo op... er zitten in iedergeval wel voedingsvezels in die water opzuigen en op die manier de maag wat vullen. Als je een shake met melk maakt dan heb je toch echt wel wat op hoor.

Ik ga 'm over een half uurtje bestellen (ben morgen niet thuis, vrijdag wel) - nou alleen nog even terug lezen in dit topic hoe die lekkere repen ook al weer heten... ;)

Wat is het grote verschil tussen
Whey Protein Instant
en
Protein 80?
Kan je beide alle dagen nemen en wanneer je wil?
thx

weer bedankt voor de snelle levering en de samples en xtra shirt :D

Wat is het grote verschil tussen
Whey Protein Instant
en
Protein 80?
Kan je beide alle dagen nemen en wanneer je wil?
thx

WPI zijn snelle eiwitten (voor 's ochtends en rond trainen handig) P80 zijn 'trage' eiwitten (voor overdag verder handig, eventueel voor slapengaan).

rene heb je nog nie gedacht om een maatschepje bij de mega grouw te doen thanks

nog klein vraagje de isolaat is da beter om de cutten dan de instant

Ik heb een vraagje Rene:

Ik heb net wat producten besteld, hoe lang duurt het verzendstijd? (zal ik het morgen of deze week nog ontvangen?)

Ik heb een vraagje Rene:

Ik heb net wat producten besteld, hoe lang duurt het verzendstijd? (zal ik het morgen of deze week nog ontvangen?)

hangt van je betaalmethode af ;) Bij ideal of eenmalige machtiging zou je het morgen al moeten hebben ,mits voor 3 uur besteld :) Na 3 uur mag je nog een dag wachten

Ik ben echt dik tevreden altijd over XXL, bestel hier al mijn supplementen. Er is echter een ding wat ik raar vind en dat is het volgende :):

Bij twee producten boven de 10 euro zijn de verzendkosten gratis, als ik echter 2x1000 gr. NightProtein wil bestellen omdat dat voordeliger is betaal je wel de 4 euro verzendkosten omdat het als 1 product wordt gezien, maar eigenlijk bestel je 2 potten. Om dus van het voordeel van het 'twee tegelijk kopen' gebruik te maken moet je eigenlijk nog meer producten apart bestellen. Want als er weer gewoon 4 euro verzendkosten bijkomen bij 2 potten van 1000 gr. is het voordeel bijna nihil.

Ik heb in ieder geval weer NightProtein nodig (ga het vandaag nog voor 3 uur bestellen), maar ik wacht toch even het antwoord op deze vraag af. Desnoods gooi ik er wel een pot DextroJuice bij om de verzendkosten te laten verdwijnen, maar toch :) ik wilde het even zeggen.

Terug
Naar boven