Mascherano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm... klinkt niet echt geschikt...
De samenstelling is namelijk wel érg interessant.

Pakketje zojuist binnen, wederom goede service René. Ben benieuwd na de essential amino stack. Alleen, kan ik deze nu beter alleen (samen met dextrojuice en wat carbs) post- innemen en pré-workout whey, of alles bijeen post-workout?
Neem de EAS met de dextro.. nooit mengen met whey dan is de snelle opname verpest

vanille is super lekker ! en choco en aardbei ook .. en sinds kort vind ik ook de banaan goed smaken. zo daar heb je wat aan![]()
Heb je nog een mening of het goed vult of niet? Kan ik uit de website-reacties niet echt halen - en hier slechts 1 ander die het (heeft) gebruikt.

Heb je nog een mening of het goed vult of niet? Kan ik uit de website-reacties niet echt halen - en hier slechts 1 ander die het (heeft) gebruikt.
Heb 'm al besteld - komt vrijdag binnen (als alles goed gaat). Zal ik jou dan PM'en?over een paar daagjes als ik het heb gekregen zal ik je wel pmen of die goed vult![]()

Ik hoorde dat dat spul zwaar overrated is, maar bedankt voor je input.
Wat is het grote verschil tussen
Whey Protein Instant
en
Protein 80?
Kan je beide alle dagen nemen en wanneer je wil?
thx
Ik heb een vraagje Rene:
Ik heb net wat producten besteld, hoe lang duurt het verzendstijd? (zal ik het morgen of deze week nog ontvangen?)
Bij ideal of eenmalige machtiging zou je het morgen al moeten hebben ,mits voor 3 uur besteld
Na 3 uur mag je nog een dag wachten
:
ik wilde het even zeggen.