MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.661
kan je WPI elke dag nemen? ook op niet training dagen?

Ja dat kan wel, maar neem dan niet te grote porties door de snelle opname komt er snel veel aminozuren beschikbaar en als je lichaam die niet nodig heeft kan je sneller vet aanzetten. neem dan 25 gram of zo per keer.

Ja dat kan wel, maar neem dan niet te grote porties door de snelle opname komt er snel veel aminozuren beschikbaar en als je lichaam die niet nodig heeft kan je sneller vet aanzetten. neem dan 25 gram of zo per keer.
Hmm dus die 40gram elke ochtend bij m'n ontbijt ook op niet trainingsdagen is teveel? :eek:

Ik heb um net geproefd de banaan hij vult goed en smaakt verrukelijk zeer goeie banaan smaak lekker romig :)

• #8.666
We hebben net weer NOX Pump van Yates binnen gekregen :D

Maar de P80 kan je alle dagen nemen training en niet training dagen?

Hallo,

Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen Whey Isolaat en Whey Protein Instant? Aangezien ik niet goed weet welke ik dien te kiezen.

Er staat bij beide ''vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.''

• #8.669
Maar de P80 kan je alle dagen nemen training en niet training dagen?

ja klopt .. die neemt wat langzamer op.

Hallo,

Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen Whey Isolaat en Whey Protein Instant? Aangezien ik niet goed weet welke ik dien te kiezen.

Er staat bij beide ''vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.''

Isolaat neem nog sneller op dan de whey instant.. net wat je wilt

René is er onlangs iets veranderd aan night protein?
'k Had enkele maanden geleden wat potten besteld, deze mengde niet zo goed, smaak was normaal. maar omdat dit de eerste keer was dat ik deze nam dacht ik dat het zo wel moest zijn.

Nu dat ik vorige week enkele nieuwe potten heb besteld lijkt deze plots perfect te mengen, niets klonters en de smaak is veel lekkerder!! Had ik vorige keer gewoon een slecht pallet of is er echt iets veranderd?

Zoals hij nu is mag hij dus allesinds echt wel blijven :D

We hebben net weer NOX Pump van Yates binnen gekregen :D

doh! naja net labrada binnen gekregen :) Ben benieuwd of ik daar een beetje op ga. Maat van me heeft het al geprobeerd, die ging zo verschrikkelijk hard dat zn trainingsmaat het niet kon bijhouden en die is na 2 setjes mopperend naar huis gegaan!(watje) dus dat beloofd wat...

We hebben fruit punch en grape binnen gekregen, ik heb grape :D Het ruikt in ieder geval al heeeel veel beter dan nox pump, al vond ik nox ook niet vies.

Dorian Yates, NOX PUMP Formula 30 sachets,
XXL Nutrition, NightProtein 1000 gr (Vanille)
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2250 gram (Choco)

ik was wat vergeten bij mijn vorige bestelling . . .

ik zoek een heel goed cut-supplement
Een fatburner of iets dergelijks , iemand suggesties?

Ziet er inderdaad veelbelovend uit, wat zeggen de anderen hier? ^^ (altijd meerdere meningen vinden)

Ik gebruik stacker E, zit minder cafeine in dan bij stacker 4.Ik moet mijn capsulles altijd opendoen en een deel van het poeder eruit gooien want voel me er soms echt slecht door(hartkloppingen,buikkrampen).Ik denk dat ik te cafeinegevoelig ben.Zijn er nog mensen die dit soms hebben bij het gebruik hiervan?Voor de rest doen ze goed hun werk hoor!

Ja ik vrees dus ook dat ik cafeine gevoelig ben , ik heb regelmatig last van onregelmatig hartslag of hartkloppingen na het drinken van een paar tassen koffie :p

Ja ik vrees dus ook dat ik cafeine gevoelig ben , ik heb regelmatig last van onregelmatig hartslag of hartkloppingen na het drinken van een paar tassen koffie :p

Als je dat al bij kofie hebt raadt ik het je zeker af ja :eek:
Zo erg heb ik het nog niet, kan gerust redbull of 2 na elkaar drinken

kweet niet of het de caffeine is, hier staat nog een red bull , kga die seffens eens drinken, eens kijkenb wat mijn tikker doet :p

Vandaar dat ik weinig merkte van de Stacker4 die ik vorig jaar eens heb gebruikt! (toen ik nog niet zo netjes in m'n voeding zat)
Eerste paar dagen het gevoel alsof ik een paar espresso's naar binnen had gegooid, verder niet echt last ofzo van dat spul gehad.
Weet niet echt of het heeft geholpen, te kort gebruikt (potje ligt er nog, als back-up wanneer ik op een plateau dreig te raken).

Ik ben zo'n type dat 's avonds op de bank aan de espresso zit en daarna lekker gaat slapen (want: lekkere warme buik van de koffie!).

Terug
Naar boven