- Waardering
- 4.389
http://www.xxlnutrition.nl/product/245/Olimp/AAKG Extreme Mega Caps
AAKG mega caps, bij Gebruik staat:
Neem 2-3 capsules voor de training en 2 capsules na de training. Op niet trainingsdagen geen inname.
terwijl op het product zelf 1 voor en 1 na training en/of voor het slapen gaan staat..
welke zou men moeten volgen?
Ik zou onze aanwijzingen volgen.
.rene heb je nog nie gedacht om een maatschepje bij de mega grouw te doen thanks
Ja en met de nieuwe batch die volgende week komt zit er een schepje in

nog klein vraagje de isolaat is da beter om de cutten dan de instant
Als je het inneemt na de training en na het ontwaken dan wel ja.
Ik heb een vraagje Rene:
Ik heb net wat producten besteld, hoe lang duurt het verzendstijd? (zal ik het morgen of deze week nog ontvangen?)
hangt van je betaalmethode afBij ideal of eenmalige machtiging zou je het morgen al moeten hebben ,mits voor 3 uur besteld
Na 3 uur mag je nog een dag wachten
Ik ben echt dik tevreden altijd over XXL, bestel hier al mijn supplementen. Er is echter een ding wat ik raar vind en dat is het volgende:
Bij twee producten boven de 10 euro zijn de verzendkosten gratis, als ik echter 2x1000 gr. NightProtein wil bestellen omdat dat voordeliger is betaal je wel de 4 euro verzendkosten omdat het als 1 product wordt gezien, maar eigenlijk bestel je 2 potten. Om dus van het voordeel van het 'twee tegelijk kopen' gebruik te maken moet je eigenlijk nog meer producten apart bestellen. Want als er weer gewoon 4 euro verzendkosten bijkomen bij 2 potten van 1000 gr. is het voordeel bijna nihil.
Ik heb in ieder geval weer NightProtein nodig (ga het vandaag nog voor 3 uur bestellen), maar ik wacht toch even het antwoord op deze vraag af. Desnoods gooi ik er wel een pot DextroJuice bij om de verzendkosten te laten verdwijnen, maar tochik wilde het even zeggen.
Dat klopt, en heeft een aantal reden.
1> de site is er niet opgebouwd die kijkt alleen naar het aantal wat je invult en niet of het gene wat je besteld al meer dingen is.
2> de prijs van de 10kg bulk voordeel is zo laag dat we er een minimale marge op maken, als we dan ook hier de verzendkosten (NL~7euro) nog geheel zouden moeten betalen wordt de marge helemaal dramatisch.
2> daarom hebben we besloten bulkvoordeel en pakketten te rekenen als 1 artikel.
90% van de klanten besteld meerdere dingen en heeft zodoende geen verzendkosten.

Na 3 uur mag je nog een dag wachten