MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaar dat ik weinig merkte van de Stacker4 die ik vorig jaar eens heb gebruikt! (toen ik nog niet zo netjes in m'n voeding zat)
Eerste paar dagen het gevoel alsof ik een paar espresso's naar binnen had gegooid, verder niet echt last ofzo van dat spul gehad.
Weet niet echt of het heeft geholpen, te kort gebruikt (potje ligt er nog, als back-up wanneer ik op een plateau dreig te raken).

Ik ben zo'n type dat 's avonds op de bank aan de espresso zit en daarna lekker gaat slapen (want: lekkere warme buik van de koffie!).

Jawatte,ik denk dat ik dood ga als ik zo eentje binnenwerk :D
Stacker 4 staat nochthans bekend als de strafste fatburner ter wereld.
Misschien moet ik eens uitkijken naar een fatburner die niet zo straf is als die stacker E.Iemand misschien suggesties?

Misschien moet ik eens uitkijken naar een fatburner die niet zo straf is als die stacker E.Iemand misschien suggesties?

Groene thee capsules?
Ik heb echt geen flauw idee...
Op dit moment doe ik niet aan fatburners, afgezien van cardio elke dag.

Ik gebruik ook zelden fatburners als ik aan cardio doe, hartslag gaat dan veel te hoog als ik ga lopen en daar ben je op dat moment niets mee.Enkel af en toe tijdens powertraining
Over die groene thee capsules heb ik ook al zitten nadenken maar ik twijfel toch of je daar wel iets van voelt hoor

Laatst bewerkt:
Ik krijg m'n bestelling binnen (CCG & Nightprotein, en wat repen) en wat denk je?

Positief: 3 zakjes samples (Matrix 5.0) in verschillende smaken, ziet er goed uit
Negatief: 2 potten met het etiket NightProtein...

Nou hebben de stickers op de deksels van die potten wel een andere tekst...
Ik heb ze nog niet open gemaakt, heb ook net gegeten dus nu aanlengen vind ik een beetje zonde...

Ik geef wel een gil wanneer het toch 2 dezelfde potten blijken te zijn...

XXL even een vraagje over Waxy maize...kun je dit het beste tijdens of na je training nemen tijdens de cut??

gister weer een shitload besteld....hoop dat het zo nog komt.

Net supercharge en NOX pump van dorian yates besteld!

Deze om de training gebruiken of week om week?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.688
Ik krijg m'n bestelling binnen (CCG & Nightprotein, en wat repen) en wat denk je?

Positief: 3 zakjes samples (Matrix 5.0) in verschillende smaken, ziet er goed uit
Negatief: 2 potten met het etiket NightProtein...

Nou hebben de stickers op de deksels van die potten wel een andere tekst...
Ik heb ze nog niet open gemaakt, heb ook net gegeten dus nu aanlengen vind ik een beetje zonde...

Ik geef wel een gil wanneer het toch 2 dezelfde potten blijken te zijn...

o hahaha.. ja het was super druk en ik was alleen.... kijk even op de deksel wat er opstaat.. je hebt denk wel de goede supps maar per abuis een CCG met nightprotein label.. Nog even en alles komt gelabeld aan bij ons en in potten ;-) dan zijn dit soort vergissingen uit de wereld.

• #8.689
rene, wat is er zo speciaal aan jullie unleashed?

per dosering 10 gr koolhydraten... meer niet

???

• #8.692
o hahaha.. ja het was super druk en ik was alleen.... kijk even op de deksel wat er opstaat.. je hebt denk wel de goede supps maar per abuis een CCG met nightprotein label.. Nog even en alles komt gelabeld aan bij ons en in potten ;-) dan zijn dit soort vergissingen uit de wereld.

Volgende keer even gillen als je alleen staat - jullie tent staat toch in Helmond? Heb daar vlak bij familie wonen...

Heb me bestelling binnen! (1kg whey chocolade om uit te proberen, huidplooimeter en shakebeker)

Ik moet zeggen Rene, jullie whey is ONVERANTWOORD LEKKER! :)
Hij smaakte zeeeer goed en loste goed op, mijn complimenten! Ik voel me weer fris na een slechte training. :D

Dorian Yates, NOX PUMP Formula 30 sachets,
XXL Nutrition, NightProtein 1000 gr (Vanille)
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2250 gram (Choco)

ik was wat vergeten bij mijn vorige bestelling . . .

net betaald, versturen maar rené :p

• #8.696
  • #8.697
Ik heb een aantal supplementen flink afgeprijst en in een nieuwe catagorie op de site gezet > Uitverkoop!

Het gaat hier om supplementen die voor de meeste niet zo bekend zijn, waar de betreffende bedrijven ook geen dure reklame campagnes voor hebben gehad. En aangezien ik merk dat > onbekend = onbemind , lopen deze supplementen niet zo als dat ik zelf had verwacht.

Er zitten echt goede supplementen tussen, zoals vrije aminozuren en een BCAA mix. Vextrago CX11 is ook een topper evenals de Muscle Stack.

Misschien zit er iets voor je bij en doe je voordeel.

Die pannekoeken en omeletten van ovogym verkopen ni goe?? Da verbaasd mij.
Ze zijn in ieder geval ni afgeprijsd bij mijn weten. :)

pannekoeken staan toch in de top 11?

Wat zou ik het beste als eerste Whey kopen? WHI of P80?

Terug
Naar boven