MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.701
Die pannekoeken en omeletten van ovogym verkopen ni goe?? Da verbaasd mij.
Ze zijn in ieder geval ni afgeprijsd bij mijn weten. :)

pannekoeken staan toch in de top 11?

die waren al flink afgeprijst en ze gaan nu ongeveer tegen inkoop weg.. daarom verkopen ze denk nu eindelijk wel ;)

Wat zou ik het beste als eerste Whey kopen? WHI of P80?

maakt niet veel uit. op welke tijden ben je van plan het in te nemen.

WHI voor je ontbijt en voor/na training en de P80 is voor het slapen. (WHI = snelle eiwitten, P80 = trage eiwitten)

Als hij een van de twee moet kiezen zeg ik WHI. Lekker kwark eten voor je gaat slapen.

Trouwens alsk me niet vergis bevat P80 toch zowel snelle als trage eiwitten? (ik kan me vergissen hooor) Dan snap ik in ieder geval niet meer het verschil met night protein

Hey,

Ik weet niet of de vraag hier al ergens gesteld hebt, maar gaan jullie dat nieuwe product van app nut, nl the one ook verkopen via XXL?

Nog een vraagje van een hele andere orde:
ik ben aan het trainen voor de Nijmeegse Vierdaagse, en heb aan het eind van een wandelingetje (40 km zoals vandaag) dat mijn complete bovenbenen naar de kloten zijn. Ik gok dat het morgen een flinke spierpijn geeft. Nu lees ik hier op DBB dat er supps zijn die zorgen voor sneller herstel / minder spierpijn. Klopt dat? Welke zijn dat? Is dat aan te raden voor mij? Moet eind juli toch 4 dagen achter elkaar dat wandelingetje gaan maken...
(Sommigen adviseren ibuprofen, maar daar ben ik allergisch voor...)

ibuprofen is troep. niet echt gezond voor je. ga maar eens op internet kijken.

Ik denk dat je beter iets van een energybooster kan nemen of wat crea. (moet je wel flink bij drinken). maar Rene zal je daar beter in kunnen adviseren dan ik.

ibuprofen is troep. niet echt gezond voor je. ga maar eens op internet kijken.

Ik denk dat je beter iets van een energybooster kan nemen of wat crea. (moet je wel flink bij drinken). maar Rene zal je daar beter in kunnen adviseren dan ik.

Creatine gebruik ik al (en dronk toch al veel), wat voor energiebooster zit je aan te denken?

Van René hoop ik ook nog een antwoord te krijgen :rolleyes::p

Creatine gebruik ik al (en dronk toch al veel), wat voor energiebooster zit je aan te denken?

Van René hoop ik ook nog een antwoord te krijgen :rolleyes::p

tekort aan magnesium KAN de oorzaak zijn.

ik zeg: magnesium en taurine, als je voor het probleem supps wilt nemen.

tekort aan magnesium KAN de oorzaak zijn.

ik zeg: magnesium en taurine, als je voor het probleem supps wilt nemen.

Ik weet niet of ik een probleem heb :rolleyes:

Ik heb hier wel eens gelezen dat mensen een stuk minder spierpijn hebben door bepaalde supps, vandaar dat ik eens informeer (en wel hier omdat ik graag alles bij XXL bestel).

Hoe herken ik een tekort aan magnesium???

Ik weet niet of ik een probleem heb :rolleyes:

Ik heb hier wel eens gelezen dat mensen een stuk minder spierpijn hebben door bepaalde supps, vandaar dat ik eens informeer (en wel hier omdat ik graag alles bij XXL bestel).

Hoe herken ik een tekort aan magnesium???
Heb je vaak kramp?

vraag zal mss al eens gepaseerd zijn hier, maar heb geen zin om te zoeken tss 436blz :D
maar wat is de beste variant van nos ether. de poeder of tabs?

Heb een paar nieuwe klanten voor je geregeld :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.716
zou je het nog eens willen terugzoeffen?

als het lukt, steek er nog een pot dextrojuice bij, ga deze vnv gaan betalen :p

bedankt!

bestelnummer is: 25684

ik heb het op de bon gezet ;-)

Nog een vraagje van een hele andere orde:
ik ben aan het trainen voor de Nijmeegse Vierdaagse, en heb aan het eind van een wandelingetje (40 km zoals vandaag) dat mijn complete bovenbenen naar de kloten zijn. Ik gok dat het morgen een flinke spierpijn geeft. Nu lees ik hier op DBB dat er supps zijn die zorgen voor sneller herstel / minder spierpijn. Klopt dat? Welke zijn dat? Is dat aan te raden voor mij? Moet eind juli toch 4 dagen achter elkaar dat wandelingetje gaan maken...
(Sommigen adviseren ibuprofen, maar daar ben ik allergisch voor...)

voor een sneller herstel zorgen aminozuren eigenlijk ik zou dat altijd kiezen voor essential aminostack. cre02 van millenium verkopen we veel aan duursporters dat moet ook iets doen tegen spierpijn en verzuringen.

vraag zal mss al eens gepaseerd zijn hier, maar heb geen zin om te zoeken tss 436blz :D
maar wat is de beste variant van nos ether. de poeder of tabs?

Beide vind ik goed maar... de NOS poeder geeft me wel meer pomp maar lijkt wel of de tabs meer drive geven.

Heb een paar nieuwe klanten voor je geregeld :D

:thumbs: :D

Ik ben op zoek naar creatine. Op de site zoveel keuze dat ik door het bos, de bomen niet meer zie.

Kan jij mij een product aanraden dat bang for bucks is? Ik zal er dan maar direct een T-shirt van XXL Nutrition bij bestellen;)

Alvast bedankt,

Stancke

Ik ben op zoek naar creatine. Op de site zoveel keuze dat ik door het bos, de bomen niet meer zie.

Kan jij mij een product aanraden dat bang for bucks is? Ik zal er dan maar direct een T-shirt van XXL Nutrition bij bestellen;)

nitrocrea is top vind ik persoonlijk!

Heb de nachtproteine voor het eerst, evenals de allergievrije proteine en vitamines. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. Met name naar de allergievrije proteine, ik heb namelijk nogal eens last van gasvorming en krampen in mn maag. We zullen zien.

Terug
Naar boven