- Waardering
- 4.382
pfff moeilijke keuze dan, kan ze toch moeilijk beide nemen hé![]()
gewoon 1 proberen daar komt het toch meestal op neer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff moeilijke keuze dan, kan ze toch moeilijk beide nemen hé![]()

Heb de nachtproteine voor het eerst, evenals de allergievrije proteine en vitamines. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. Met name naar de allergievrije proteine, ik heb namelijk nogal eens last van gasvorming en krampen in mn maag. We zullen zien.
Vraagje; op de site is Mega Grow als los product uitverkocht, maar als je de XXL Trainings Stack bekijkt is deze nog wel leverbaar. Kun je dit misschien toelichten? De Trainings Stack is gewoon te bestellen mét Mega Grow?
)Rene, ik had een vraagje over dit product: http://www.xxlnutrition.nl/product/500/NOW Foods/Super Cortisol Support
Moet je dit langdurig nemen totdat het effect geeft of kun je het ook alleen op dagen gebruiken wanneer je weet dat je hevige stress zult ondergaan?
Laten we zeggen dat ik de komende 3 dagen veel stress ga hebben met school..heeft het dan zin om alleen die drie dagen het te nemen en dan de rest te bewaren voor een andere stress periode?
Of moet je het heel lang nemen en dat op de lange termijn pas je cortisol lvls gaan dalen? (wat natuurlijk wel beter is voor jou verkoop)
hoop dat je geen krampen krijgt van de nightprotein..

René zou je nog antwoord kunnen geven in mijn topic?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementen-voor-na-training-203685/
done!
alvast bedankt!
Dat is voor mij ook even afwachten. Ik hoop dat het beperkt blijft tot wat scheetjes in mijn slaap![]()
Ik ben op zoek naar creatine. Op de site zoveel keuze dat ik door het bos, de bomen niet meer zie.
Kan jij mij een product aanraden dat bang for bucks is? Ik zal er dan maar direct een T-shirt van XXL Nutrition bij bestellen
Alvast bedankt,
Stancke

Jammer dat die mega grow op is.
Vandaag dus maar Creapump en zoals gewoonlijk de whey maar besteld.
Hopen dat die creapump een beetje zijn ding doet.
Nu vraag ik me af of je een sample van unleash of een andere goede booster erbij kan doen. Ik ben van plan iets in die zin te gaan gebruiken.
bestelnummer is: 25821
Alvast bedankt!
Bump
Ik ga ervanuit dat je "Stancke" en "Stanske" door elkaar hebt gehaald en over m'n vraag hebt gelezen?![]()
Hoi,
Wellicht ook interessant voor anderen die hier kampen met darmproblemen door eiwitten.
Ik gebruik nu één week de Whey Isolate en de Night Protein van XXL. Ik had al eerder gepost over mijn eerste kenninsmaking met deze producten. Nu ik het een week gebruik dus even een update.
Ik merk dat ik echt veel minder last heb van winderigheid en krampen in mijn darmen. Het is echt een wereld van verschil! Ik heb ook geen last meer van dunne ontlasting door de eiwit. Dit alles hoogstwaarschijnlijk doordat het lactosearm is.
De smaak vind ik allezinds goed te doen. Het voor het slapen gaan innemen van de NIght Protein is een hele kluif. En dat letterlijk want het is nogal machtig. Echter ik heb er verder geen last van en ik kom er de nacht goed meer door.
Conclusie: als je last heb van je darmen met je huidige product probeer de XXL Isolate en night protein dan eens! Ik reageer er in ieder gaval goed op. Ik merk ook dat het herstel minder lang duurt na mij trainingen want normaa heb ik twee dagen last en dat is nu toch minder. Vooral als je wat ouder bent (ik ben 44) schijnt een snelle isolate na de training beter te zijn dan langzamere eiwitten. Ik gebruik dat dus voor en na de training. En de Night protein voor snachts ter aanvulling.
Groeten En trainzu,
GdV
Hoi,
Wellicht ook interessant voor anderen die hier kampen met darmproblemen door eiwitten.
Ik gebruik nu één week de Whey Isolate en de Night Protein van XXL. Ik had al eerder gepost over mijn eerste kenninsmaking met deze producten. Nu ik het een week gebruik dus even een update.
Ik merk dat ik echt veel minder last heb van winderigheid en krampen in mijn darmen. Het is echt een wereld van verschil! Ik heb ook geen last meer van dunne ontlasting door de eiwit. Dit alles hoogstwaarschijnlijk doordat het lactosearm is.
De smaak vind ik allezinds goed te doen. Het voor het slapen gaan innemen van de NIght Protein is een hele kluif. En dat letterlijk want het is nogal machtig. Echter ik heb er verder geen last van en ik kom er de nacht goed meer door.
Conclusie: als je last heb van je darmen met je huidige product probeer de XXL Isolate en night protein dan eens! Ik reageer er in ieder gaval goed op. Ik merk ook dat het herstel minder lang duurt na mij trainingen want normaa heb ik twee dagen last en dat is nu toch minder. Vooral als je wat ouder bent (ik ben 44) schijnt een snelle isolate na de training beter te zijn dan langzamere eiwitten. Ik gebruik dat dus voor en na de training. En de Night protein voor snachts ter aanvulling.
Groeten En trainzu,
GdV

super... ik maak altijd een pap van die nightprotein en eet het met een lepel
![]()