Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen versturen en dan vrijdag bezorgd ...
kijk even op de site bij de producten hoe en wanneer te nemen kom je er niet uit dan probeer ik je te helpen![]()
Animal cuts heeft geen tijdsaanduiding...dus ben benieuwd naar advies
CLA is gewoon bij 3 maaltijden over de dag en recovery is voor en na trainen..
ik wil een keer whey of creatine gaan gebruiken wat raden jullie aan?
en wat is dan de beste whey of creatine?
alvast bedankt
.Ik heb gisteren o.a. lifting straps binnengekregen van jullie.
Ik snap hoe ik ze om mijn handen moet doen en ik heb ook diverse filmpjes gekeken op Youtube over hoe ze te gebruiken zijn bij de deadlift en (voor mij) zware barbell shrugs.
Als ik echter die straps om de barbell wikkel zoals het volgens mij moet voelt dit niet echt heel veilig en stevig. Als je grip dan een beetje loslaat valt toch gewoon die barbell op de grond omdat die strap er weer net zo makkelijk afwikkelt?
Kan je me uitleggen hoe het precies moet? Alvast bedankt.
poeh... hoe leg je dat nu uit... niemand in de gym daar ervaring met straps?
je slaat de straps van buiten naar binnen om de stang.. zoals op de foto.
je slaat ze er 1 of 2 keer overheen en dan moet je met je handen verder doorwringen zodat ze echt strak om de stang komen te zitten.. Dan is het alleen nog een kwestie van knijpen in de straps zodat ze niet los schieten.
.
. Ik train thuis, dus in deze gym ben ik de enige met straps.
Ik denk dat ik ze gewoon wat strakker eromheen moet wikkelen dan. Is nog best lastig, bij de 1e hand kan je nog helpen met de andere hand, maar daarna moet je met 1 hand pielen.
Bedankt voor de uitleg in ieder geval.
Hey René,
ik zie net dat je een superaanbieding no-explode hebt dus die wil ik straks bestellen maar nu komt die : misschien hele stomme vraag maar zitten hier geen smaken in en waarom kan ik die niet kiezen ?
groet,
max

nu zie ik ook de review van whey delicious, welke is beter whey instant of whey delicious?
Rene,
even een korte vraag mbt supplementen inname losstaand van merken e.d.
om mijn training heen neem ik t volgende en ik vroeg mij af of sommige dingen niet wat overbodig zijn:
45 min voor training 1,5 scoop Whey
15 min voor training 3 BCAA's (pilvorm)
direct na de training 2 scoops Dextro + 3 BCAA's (pilvorm)
20 minuten na de training 1 scoop Whey + halve scoop Caseine
sinds ik BCAA's gebruik merk ik wel echt een verbetering in herstel...
dit doe ik trouwens al een lange tijd met goed resultaat, maar laatst zat ik mij af te vragen of ik niet wat overdrijf
Ziet er goed uit... je zou BCAA poeder(komt einde van de week), EAS of de recovery formula kunnen pakken ipv de bcaa caps dan ben je wat voordeliger uit en evt met EAS heb je ook de andere aminozuren.
Ik vind er niets overdreven aan.

Rene,
even een korte vraag mbt supplementen inname losstaand van merken e.d.
om mijn training heen neem ik t volgende en ik vroeg mij af of sommige dingen niet wat overbodig zijn:
45 min voor training 1,5 scoop Whey
15 min voor training 3 BCAA's (pilvorm)
direct na de training 2 scoops Dextro + 3 BCAA's (pilvorm)
20 minuten na de training 1 scoop Whey + halve scoop Caseine
sinds ik BCAA's gebruik merk ik wel echt een verbetering in herstel...
dit doe ik trouwens al een lange tijd met goed resultaat, maar laatst zat ik mij af te vragen of ik niet wat overdrijf