XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.941
hier helaas ook hemelvaart:P

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Banaan, Chocolade), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 103.45

Uw bestelnummer is: 29677

:thumbs: we gaan er mogen mee aan de slag.. levering zal dan zaterdag zijn.

ik neem koolhydraten na de training, 0,4 keer lichaamsgewicht, dan wordt het niet als vet opgeslagen. voor de rest van de dag nauwelijks, haal ze uit sla en groente en bonen.

eiwitrepen zijn duur spul, als je 2 neemt van 2 euro per stuk en je dan 40 gram proteine binnen hebt, wel erg luxe lijkt me.

Hoeveel kilo sla en groente eet jij als je daar je koolhydraten uit wilt halen :D

Kben nog aant denken over fatburner mak weet ni .. lipo 6 overtuigt me precies niet ..

kmoet echt wel een fatburner om een plateau te doorbreken, ben al even aan het cutten (met veel succes voorlopig)

welke fatburner/booster raden jullie aan?

• #9.949
jep ma ik bedoel welke fatburner zou ik nemen ? en komen die uitverkochte terug in stock?

welke raad ge dan aan ? (voor plateau te doorbreken ben al ff bezig)

uitverkochte?

yohimbe mag niet meer... en er zijn nog enkele hydroxycuts (grote potten) en dan is het op... die mogen in de EU niet meer. op=op .. oude vooraad zeg maar.

ik zou zelf die nog pakken als ik zou moeten kiezen.

uitverkochte?

yohimbe mag niet meer... en er zijn nog enkele hydroxycuts (grote potten) en dan is het op... die mogen in de EU niet meer. op=op .. oude vooraad zeg maar.

ik zou zelf die nog pakken als ik zou moeten kiezen.

Mijn probleem is dat het wa duur is alsk maar 1 ding koop .. dus ik kan niet anders als wachten totk weer iets nodig heb (en geld heb :( )

lipixor en mitoropin zijn de nieuwste... voor de rest is er zo niets opkomst..
scorch hebben we ook recent pas toegevoegd.
Kun je wat meer info geven over mitoropin?
Ik heb het proefzakje nog steeds liggen - maar weet niet zo goed wat ik er mee moet...
Als booster gebruiken voor training als ik niet zo fit ben?
Weet de werking niet zo goed...

• #9.952
Kun je wat meer info geven over mitoropin?
Ik heb het proefzakje nog steeds liggen - maar weet niet zo goed wat ik er mee moet...
Als booster gebruiken voor training als ik niet zo fit ben?
Weet de werking niet zo goed...

ik eerlijk gezegd ook niet.. heb het net binnen en er totaal nog niet naar gekeken.. ik dat morgen even doen ;)

jep ma ik bedoel welke fatburner zou ik nemen ? en komen die uitverkochte terug in stock?

welke raad ge dan aan ? (voor plateau te doorbreken ben al ff bezig)

stimulant x is wel heftig spul,! (dosering van 4 caps) neem het smorgens op lege maag samen met bcaa's en glutamine
voor mn cardio. werkt prima! zweet als een dolle!

Rene,

Zoek weer een eiwit mix, om gewoon de hele dag door te nemen (smorgens, na training en savonds) gebruik nu weer tijdje ON gold standard.. maar heb toch het idee dat ik beter ging op een mix van eiwitten,

Heb pro 80,matrix 5.0,syntha 6, en cc gainer al gebruikt...
(bsn valt af, te weinig eiwitten per 100gr, al wel erg lekker)

heb je advies? nieuwe whey Delicious is geen mix toch? word de pro 80 ook vernieuwd??

Jammer dat er nog geen samples zijn René, maar ja niets aan te doen. Misschien over een paar weken ;)

Edit: Heb je al positieve over de AAKG Mega Caps of misschien zelf ervaringen met dit product?

Lijkt me wel wat in de cut :)

Laatst bewerkt:
  • #9.956
Rene,

Zoek weer een eiwit mix, om gewoon de hele dag door te nemen (smorgens, na training en savonds) gebruik nu weer tijdje ON gold standard.. maar heb toch het idee dat ik beter ging op een mix van eiwitten,

Heb pro 80,matrix 5.0,syntha 6, en cc gainer al gebruikt...
(bsn valt af, te weinig eiwitten per 100gr, al wel erg lekker)

heb je advies? nieuwe whey Delicious is geen mix toch? word de pro 80 ook vernieuwd??

ik zou eens naar nitrocore kijken van ON dan.. whey delicious is een isolaat/concentraat blend.. de smaken van pro80 zijn recentelijk vernieuwd en verder zie ik geen reden tot veranderingen.

Jammer dat er nog geen samples zijn René, maar ja niets aan te doen. Misschien over een paar weken ;)

Edit: Heb je al positieve over de AAKG Mega Caps of misschien zelf ervaringen met dit product?

Lijkt me wel wat in de cut :)

ik heb ervaring met AAKG van Olimp en daar kregen we ook zoveel goede feedback over dat ik het ook in de XXL lijn wilde hebben.. dus ja goed spul!

Zo, weer wat armer geworden vandaag:D

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Chocolade), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Mega Grow NEW! 2000 gr (Kers), aantal:1, prijs: 39.50 Best Body, Protein Block 15 pack (Double Choco), aantal:1, prijs: 36.00

Totaalbedrag: EUR 155.00

Ben benieuwd naar de megagrow, Nos valt toch moeilijk te overtreffen:)

• #9.958
Zo, weer wat armer geworden vandaag:D

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Chocolade), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Mega Grow NEW! 2000 gr (Kers), aantal:1, prijs: 39.50 Best Body, Protein Block 15 pack (Double Choco), aantal:1, prijs: 36.00

Totaalbedrag: EUR 155.00

Ben benieuwd naar de megagrow, Nos valt toch moeilijk te overtreffen:)

de megagrow is toch wel een topper hoor.. denk dat je tevreden zult zijn.. maar ben met je eens dat NOS echt een knaller is... max 2 weken dan hebben we ze weer.

vandaag mijn vassive stack binnengekregen, snelle levering, normaal moet nu ook die 6.5 euro verzendskosten al betaald zijn, zal binnenkort ook review schrijven over deze want er zijn amper reacties over :o

Terug
Naar boven