AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wij doen nooit aan smaken met cellmass of noxplode. ik vind dat een beetje onzin.. we hadden altijd fruitpunch omdat de populairst smaak was. de +25% verpakking is er alleen in grape en orange.. grape is niet te zuipen dus hebben we alleen orange ingekocht ;)

ik pak de big size dan ;) orange is dus verkrijgbaar daarin ?

Hey,
Zijn er soms vertragingen? Ik heb zondagavond overgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen (bestelnr 29416).
Maakt op zich niet uit als het wat langer duurt hoor. Maar gewoonlijk duurt de levering maar een dag, dus ik vraag maar even na :)

Maandag betaald, deze middag geleverd! (belgie).
Jammergenoeg WEER geen samples, nog bij geen enkele bestelling terwijl ik hier lees over tijdschriften en repen etc.

1 minpuntje: tshirts waren gewoon opgefrommeld en in de doos gegooid.

Grtz

Als er geen samples zijn kan hij er ook geen bij doen!

Verdorie, heb ik nog net een oude pot megagrow binnengekregen vandaag.
Nieuwe label van Protein Instant ziet er wel goed uit! Bedankt voor weer een snelle levering. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.926
Maandag betaald, deze middag geleverd! (belgie).
Jammergenoeg WEER geen samples, nog bij geen enkele bestelling terwijl ik hier lees over tijdschriften en repen etc.

1 minpuntje: tshirts waren gewoon opgefrommeld en in de doos gegooid.

Grtz

ik kan alleen iets geven als we het hebben... en dan is het ook zo weer op.. tjaa die shirts... ik moet maar een vrouw als inpakker gaan aannemen dan komen ze gestreken en gevouwen aan ;)

ik pak de big size dan ;) orange is dus verkrijgbaar daarin ?

die is er in articberry of fruitpunch meen ik

Hey,
Zijn er soms vertragingen? Ik heb zondagavond overgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen (bestelnr 29416).
Maakt op zich niet uit als het wat langer duurt hoor. Maar gewoonlijk duurt de levering maar een dag, dus ik vraag maar even na :)

ee gek... mail even op info@ daar zijn de benodigde gegevens om het te checken

Verdorie, heb ik nog net een oude pot megagrow binnengekregen vandaag.
Nieuwe label van Protein Instant ziet er wel goed uit! Bedankt voor weer een snelle levering. ;)

succes!. de nieuwe potten kwamen vandaag pas binnen.

klinkt goed, ik ga even op de site kijken, hoop dat ie scherp geprijst is.

Vrijdag-Zaterdag komt de foto erop van die nieuwe pot.. ik vind het echt supermooi geworden :D

René ik heb vandaag mijn pakketje gekregen. super snelle service dus (donderdagavond pas besteld) maar ik zag al meteen dat er iets fout was, pakje was veel te klein. ik had 2.5kg whey delicious bosvruchten besteld maar ik heb slechts 1kg ontvangen.

foto als bewijsje :) en kheb ook nog de doos staan, daar kan onmogelijk 2.5kg in. hoe lossen we dit op?

grtz

http://i23.photobucket.com/albums/b369/belvedere86/IMG_01391.jpg

bonnummer was 29208

gisteren nieuw pakket uitvangen met 2.5kg whey:cool: 1kg gratis gekregen dus. en ik maar denken dat hollanders gierig waren. :D

thanks!

BCAA powder

hoe is die?

lijkt me voordeliger dan caps enzo

ga zo even een bestelling plaatsen

• #9.930
BCAA powder

hoe is die?

lijkt me voordeliger dan caps enzo

ga zo even een bestelling plaatsen

wacht even dan met je order tot ma-di.. dan is de nieuwe bcaa poeder er.. 500gram met punchsmaak voor €27,50... met enig geluk komt die mss al morgen.

Dan doe ik nu wel wat whey bestellen

en als die nieuwe bcaa powder er is zal ik wat caffeine tabs erbij bestellen.

ooh btw

als ik nu bestel heb ik het morgen in huis? of zal het toch maandag worden?

• #9.932
als ik n u mijn whey bestel heb ik het morgen binnen rene? of zal het dan maandag worden?

Dan zal ik de nieuwe bcaa powder, caffeine maandag/dinsdag bestellen:p

Ik heb nog vraagje over Dextro Juice, ik gebruik het nu dus na de training maar ik las bij de whey instant page dat het ook goed is om sochtends te gebruiken bij je shake? Dus het beste is zowel sochtends als na je training?

Hmm alweer bijna door me whey heen dus morgen weer even 5kg whey instant bestellen:)
owhja trouwens ik wou ook nog wat eiwitrepen bestellen, maar welke kan ik dan het beste nemen? zijn zoveel verschillende, ik wil het gebruiken als maaltijdvervanger voor tijdens werk dus de megabite lijkt me dan niet echt genoeg eiwitten bevatten?

En me Nos is ook bijna op:( meteen ff megagrow maar is proberen dan.

Laatst bewerkt:
ik neem koolhydraten na de training, 0,4 keer lichaamsgewicht, dan wordt het niet als vet opgeslagen. voor de rest van de dag nauwelijks, haal ze uit sla en groente en bonen.

eiwitrepen zijn duur spul, als je 2 neemt van 2 euro per stuk en je dan 40 gram proteine binnen hebt, wel erg luxe lijkt me.

aangezien ik net nog een oude mega grow versie pot heb gekregen, kan ik dan een schep EAS door men post WO mega grow shake gooien of is dat niet handig vanwege de opname of iets dergelijlks.

En er zit ook per dosering van 50gram bijna 10gram eiwitten in, waar komen die eigenlijk vandaan?

ik neem koolhydraten na de training, 0,4 keer lichaamsgewicht, dan wordt het niet als vet opgeslagen. voor de rest van de dag nauwelijks, haal ze uit sla en groente en bonen.

eiwitrepen zijn duur spul, als je 2 neemt van 2 euro per stuk en je dan 40 gram proteine binnen hebt, wel erg luxe lijkt me.

Ja ik neem dextrojuice na training in met me Nos, maar vroeg me af of het dus ook sochtends nuttig was. Die eiwitrepen zijn misschien wel duur maar het is het wel waard aangezien ik anders niet ech wat voedbaars kan eten tijdens me werk.

Ik vroeg me trouwens af of je shakebeker erbij krijgt als je 5kg whey instant besteld?

je kan ook een weightgainer kopen en die meenemen naar je werk, of gewoon boterhammen zoals normale mensen :o.. Nu ga je werken zodat je de eiwitrepen voor tijdens je werk kan betalen haha

• #9.939
als ik n u mijn whey bestel heb ik het morgen binnen rene? of zal het dan maandag worden?

Dan zal ik de nieuwe bcaa powder, caffeine maandag/dinsdag bestellen:p

Morgen binnen? hier is het Hemelvaartsdag .. bij jou niet ???

Ik heb nog vraagje over Dextro Juice, ik gebruik het nu dus na de training maar ik las bij de whey instant page dat het ook goed is om sochtends te gebruiken bij je shake? Dus het beste is zowel sochtends als na je training?

Hmm alweer bijna door me whey heen dus morgen weer even 5kg whey instant bestellen:)
owhja trouwens ik wou ook nog wat eiwitrepen bestellen, maar welke kan ik dan het beste nemen? zijn zoveel verschillende, ik wil het gebruiken als maaltijdvervanger voor tijdens werk dus de megabite lijkt me dan niet echt genoeg eiwitten bevatten?

En me Nos is ook bijna op:( meteen ff megagrow maar is proberen dan.

ik zou altijd voor de proteinblocks kiezen.. goed te eten en 45gram eiwitten per bar. Je kan dextro zeker ook in je ochtendshake gebruiken maar ik zou me dan beperken tot 25 gram.

aangezien ik net nog een oude mega grow versie pot heb gekregen, kan ik dan een schep EAS door men post WO mega grow shake gooien of is dat niet handig vanwege de opname of iets dergelijlks.

ja dat kan prima..

Ja ik neem dextrojuice na training in met me Nos, maar vroeg me af of het dus ook sochtends nuttig was. Die eiwitrepen zijn misschien wel duur maar het is het wel waard aangezien ik anders niet ech wat voedbaars kan eten tijdens me werk.

Ik vroeg me trouwens af of je shakebeker erbij krijgt als je 5kg whey instant besteld?

we geven niet standaard shakebekers weg we gooien er ooit wel eens 1 bij een order afhankelijk van de bestelling en onze mood van de dag :D

hier helaas ook hemelvaart:P

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Banaan, Chocolade), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 103.45

Uw bestelnummer is: 29677

Terug
Naar boven