AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:2, prijs: 47.90
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 47.90

Uw bestelnummer is: 29796

Maatje wilde whey proberen, heb hem xxl aangeraden en meteen voor mezelf ook maar pot gedaan :D

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:2, prijs: 47.90
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 47.90

Uw bestelnummer is: 29796

Maatje wilde whey proberen, heb hem xxl aangeraden en meteen voor mezelf ook maar pot gedaan :D

Bestel dan 5 kg .. dan heb je 2 potten van 2.5 (je bespaart geld)

Ik vond niet bepaald specifiek iets terug over de smaak van Recovery Formula dus bij deze post ik men vraag hier ff:

Hoe is de smaak hiervan? Is die overheersend (zoals bij Xtend)? Xtend vond ik geweldig omdat ik er verschillende producten bij kon gooien die nogal smerig waren van smaak :p

heb mijn bestelling om 9:30 vanochtend gekregen

danku:p

ja moest ik ook aan denken

met 2 shakes per dag ben je binnen 10 dagen door zo´n kilootje heen. maar je kunt wel even proeven hoe die whey is dan natuurlijk en je hebt een mooi klein potje die je later kan vullen zodat je niet steeds die grote emmer hoeft te openen zodat er steeds lucht bij komt, en als je niet op een tientje hoeft te kijken.... ik oordeel niet te snel, maar zelf heb ik gewoon een 2 of een 4 kilo emmertje waar ik elke dag even uit schep, ieder zn meug.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.989
Ik vond niet bepaald specifiek iets terug over de smaak van Recovery Formula dus bij deze post ik men vraag hier ff:

Hoe is de smaak hiervan? Is die overheersend (zoals bij Xtend)? Xtend vond ik geweldig omdat ik er verschillende producten bij kon gooien die nogal smerig waren van smaak :p

Punch.. de smaak is lekker en zacht niet overheersend..

heb mijn bestelling om 9:30 vanochtend gekregen

danku:p

:thumbs:

Bestelling zoals gewoonlijk de volgende dag al binnengekregen zelfs op zaterdag:)
Die megagrow pot is wel echt mega zeg wat een groot ding:O
Trouwen nog bedankt voor de shakebeker! kan ik goed gebruiken sinds me vorige(niet van xxl) het een beetje begeven heeft.

Toppie hoor

• #9.991
Bestelling zoals gewoonlijk de volgende dag al binnengekregen zelfs op zaterdag:)
Die megagrow pot is wel echt mega zeg wat een groot ding:O
Trouwen nog bedankt voor de shakebeker! kan ik goed gebruiken sinds me vorige(niet van xxl) het een beetje begeven heeft.

Toppie hoor

Ja mooie potten..... alleen de opening is te klein en laat ik met de volgende batch in potten met een 120mm opening doen... evenals de 1000gram whey delicious.. ook te kleine opening ;)

• #9.992
Onze ZMA en L-Carnitine zijn ook net binnen.... de volgende week ook nog 4 dingen ;)

Lang geleden dat ik kokhalsneigingen kreeg met een shake, Unleash staat in de top 3 :p

Al wat meer nieuws over alpha-x van AN?

Het is weer binnen.
Bedankt Rene

Rene is het ook mogelijk om een smaak no-xplode te kiezen? Of heb je maar 1 smaak in je assortiment?

Terug
Naar boven