bobby builder
Cool Novice
- Waardering
- 0
maakt echt niet uit, had vrij laat besteld, was erg aan het twijvelen en zo. dinsdag is prima, als het dan bezorgd wordt.
fijn weekend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maakt echt niet uit, had vrij laat besteld, was erg aan het twijvelen en zo. dinsdag is prima, als het dan bezorgd wordt.
fijn weekend.
Uw bestelling:
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:2, prijs: 47.90
Verzendkosten: 0.00
Totaalbedrag: EUR 47.90
Uw bestelnummer is: 29796
Maatje wilde whey proberen, heb hem xxl aangeraden en meteen voor mezelf ook maar pot gedaan![]()
Bestel dan 5 kg .. dan heb je 2 potten van 2.5 (je bespaart geld)

ja moest ik ook aan denken
Ik vond niet bepaald specifiek iets terug over de smaak van Recovery Formula dus bij deze post ik men vraag hier ff:
Hoe is de smaak hiervan? Is die overheersend (zoals bij Xtend)? Xtend vond ik geweldig omdat ik er verschillende producten bij kon gooien die nogal smerig waren van smaak![]()
heb mijn bestelling om 9:30 vanochtend gekregen
danku![]()
Bestelling zoals gewoonlijk de volgende dag al binnengekregen zelfs op zaterdag
Die megagrow pot is wel echt mega zeg wat een groot ding:O
Trouwen nog bedankt voor de shakebeker! kan ik goed gebruiken sinds me vorige(niet van xxl) het een beetje begeven heeft.
Toppie hoor

Lang geleden dat ik kokhalsneigingen kreeg met een shake, Unleash staat in de top 3![]()

Lang geleden dat ik kokhalsneigingen kreeg met een shake, Unleash staat in de top 3![]()
)