XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.961
10 procent vet
30 procent koolhydraten
en maar 50 procent eiwitten

kan die toch beter de proteine 80 nemen lijkt me

oo zoveel carbs nog.. dat wist ik geen eens... protein80 is een goede blend..
ik neem zelf altijd die en ben eerlijk gezegd ook een voorstander van proteineblends.

Ik wil die scorch - Vaporize stack
Ik heb goeie dingen over scorch gelezen ..

Het wordt dat of de venom hyperdrive 3.0 (waar ook veel lof over is)

proteine 80 lijkt mij ook goed.
is xxl creatine Gemicroniseerde creatine, zo nee, hebben jullie dit.

ik las dat de insuline aanmaak van dextro juice al lang en breed voorbij is als je het samen met proteine of creatine neemt. het duurt 30 minuten voordat de proteine bij de spieren komt. beter is het om als je 100 kg weegt 13 gram te nemen na 20 min. 13 gram na 30 min. en 13 gram na 40 minuten.

dextrose geeft een goede insuline piek, maar duurt wel kort, met deze methode kan je zorgen voor een optimaal transport naar de spieren. wat vind jij rene, toch samen gewoon nemen.

• #9.964
Ik wil die scorch - Vaporize stack
Ik heb goeie dingen over scorch gelezen ..

Het wordt dat of de venom hyperdrive 3.0 (waar ook veel lof over is)

proteine 80 lijkt mij ook goed.
is xxl creatine Gemicroniseerde creatine, zo nee, hebben jullie dit.

ik las dat de insuline aanmaak van dextro juice al lang en breed voorbij is als je het samen met proteine of creatine neemt. het duurt 30 minuten voordat de proteine bij de spieren komt. beter is het om als je 100 kg weegt 13 gram te nemen na 20 min. 13 gram na 30 min. en 13 gram na 40 minuten.

dextrose geeft een goede insuline piek, maar duurt wel kort, met deze methode kan je zorgen voor een optimaal transport naar de spieren. wat vind jij rene, toch samen gewoon nemen.

ja samen nemen... de opname van de dextro wordt dan zo i zo vertraagd..

onze creatine is microfijn inderdaad..

• #9.966
het zal in ieder geval wel beter smaken dan Nos;)

ja dat zeker... maar de formule van megagrow klopt gewoon.. sla geen dagen over en ik denk dat je tevreden zult zijn. De formule is wat geupgrade net (5 gram BCAA's per dosering).. en ik vind het de mooiste pot die ik in het magazijn heb.. ongeacht welk merk ook ;)

Hey René,

Ik heb je ff een mailtje gestuurd n.a.v. mijn bestelling van gisteren.

Laatst bewerkt:
ik heb net een mailtje verstuurd via de site mail adres van jou

hoop nog voor 16 uur een bestelling te plaatsen dat ie zaterdag aan komt nog.

gaat over tank top en over de bsn cell mass onder andere.

:D:D:D XXL Training Stack is binnen ... ben benieuwd naar die unleash, ga je die ook nog krijgen in punch of kers smaak?
Lijkt me een betere combi dan orange en punch.

Enne heb ik nou zo'n kort bovenlichaam of wat ... toch wel wat lang dat olimp shirt :p De breedte zit lekker :D

ik las op de site voor 15 uur besteld volgende dag in huis, ik heb om 16.15 uur besteld en met ideal betaald, hoop dat het aankomt zaterdag, zou fijn zijn. hoop dat er een tank top bij zit, maat xl.

^^ vergeet het maar, om 15.00 uur duiken ze het magazijn in, zoeits was het toch???

Of je besteld gewoon op tijd:)

16.15 is een mooie tijd
dan maandag maar
niet tel. bereikbaar helaas

**** :( was te laat met bestellen. Nu zit ik van het weekend zonder eiwitten.

Heb vandaag een mailtje gestuurd, helaas nog geen reply.

• #9.980
ik las op de site voor 15 uur besteld volgende dag in huis, ik heb om 16.15 uur besteld en met ideal betaald, hoop dat het aankomt zaterdag, zou fijn zijn. hoop dat er een tank top bij zit, maat xl.

ja voor 15.00 besteld dan gaat het die dag nog de deur uit.. nu zit je met het weekend ertussen dus gaat het maandag pas weg.

^^ vergeet het maar, om 15.00 uur duiken ze het magazijn in, zoeits was het toch???

helemaal goed.. om 15.30 beginnen we met inpakken tot 18.00

16.15 is een mooie tijd
dan maandag maar
niet tel. bereikbaar helaas

ik had de gsm op de oplader liggen en vergeten mee te nemen, en anders denk ook niet opgenomen was zo enorm druk vandaag (of te laat begonnen ;) ) dat we pas om 18.15 klaar waren met inpakken. van 2 dagen waren het natuurlijk ook de orders..

Heb vandaag een mailtje gestuurd, helaas nog geen reply.

als het belangrijk is mail even op rvdzel@xxl.. info@ wordt alleen beantwoord op werkdagen .

Terug
Naar boven