MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.021
Thx René ik zit namelijk bijna door me instant proteine van jullie heen en ik ben me gewoon algemeen aan het orienteren op sups:)

die whey delicious lijn is ook echt een aanrader.. super smaken en ook goede voedingswaarden.. echt een tractatie .. ik ben verslaafd aan de perzik mango ;)

Even koekeloeren, had er wel al wat over opgepikt idd, dat er een nieuwe whey was.. maar is die dan ongeveer het zelfde als protein instant? (na training en 's ochtends innemen voor directe opname en met alle amino's erin?

edit/ even gekeken en ziet er prima uit, denk dat ik ook even de perzik - mango ga proberen..
snap alleen niet helemaal waarom er aanzienlijk minder eiwitten zitten in de cocas variant.

• #10.023
Even koekeloeren, had er wel al wat over opgepikt idd, dat er een nieuwe whey was.. maar is die dan ongeveer het zelfde als protein instant? (na training en 's ochtends innemen voor directe opname en met alle amino's erin?

ja kwaliteit is super... iets meer carbs dan de instant dat is het verschil

"Topic overname" ;)

Hoe zijn de meningen hier over no-shotgun?!

Volgende weer besteld:

XXL Nutrition, DextroJuice 2x 1500 gram (Orange, Orange), aantal:1, prijs: 22.50 XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Aardbei), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Multivit 2 x 120 Tabs, aantal:1, prijs: 29.50 XXL Nutrition, Trainingshandschoen met polsband 1 set (L), aantal:1, prijs: 13.50 Olimp, Omega 3 2x 100 Caps, aantal:1, prijs: 22.00 NOW Foods, Glucosamine and Chondroitin Forte 2x 120 tabs, aantal:1, prijs: 55.00 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 34.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 256.50

Bedankt voor de snelle reactie op de PM Rene!

• #10.027
Volgende weer besteld:

XXL Nutrition, DextroJuice 2x 1500 gram (Orange, Orange), aantal:1, prijs: 22.50 XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Aardbei), aantal:1, prijs: 79.50 XXL Nutrition, Multivit 2 x 120 Tabs, aantal:1, prijs: 29.50 XXL Nutrition, Trainingshandschoen met polsband 1 set (L), aantal:1, prijs: 13.50 Olimp, Omega 3 2x 100 Caps, aantal:1, prijs: 22.00 NOW Foods, Glucosamine and Chondroitin Forte 2x 120 tabs, aantal:1, prijs: 55.00 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 34.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 256.50

Bedankt voor de snelle reactie op de PM Rene!

jij ook bedankt! :thumbs:

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de whey protein instant en de whey isolate: er staat namelijk bij beiden: 'x is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.'

Ik heb 1 pot vanille nodig om bij het ontbijt te nemen, en 1 pot aardbeien om na de training samen met wat dextrojuice te nemen.
Welke kan ik het best kiezen voor het ontbijt, en welke voor na de training?
bedankt

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de whey protein instant en de whey isolate: er staat namelijk bij beiden: 'x is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.'

Ik heb 1 pot vanille nodig om bij het ontbijt te nemen, en 1 pot aardbeien om na de training samen met wat dextrojuice te nemen.
Welke kan ik het best kiezen voor het ontbijt, en welke voor na de training?
bedankt

WPI bestaat uit 60% concentraat en 40% isolaat (tenzij het veranderd is).
Isolaat is iets beter dan concentraat en daarom duurder. Het beste is dus isolaat.

• #10.031

edit/ even gekeken en ziet er prima uit, denk dat ik ook even de perzik - mango ga proberen.. snap alleen niet helemaal waarom er aanzienlijk minder eiwitten zitten in de cocos variant.

dat scheelt 5% dat komt omdat er in de cocos ook cocossnippers zitten en die wegen ook wat, zelfde als in de cappuccino de stukje instantkoffie ;)

Oke allemaal heel duidelijk!
dat wat j3330 opmerkte wist ik ook nog niet..

van de week maar even 2,5 kg whey delicious mango - perzik en voor mn broer 1 kg mango perzik bestellend :D

en ik zag dat je ook nog handschoenen verkocht.. maar hoe weet ik welke maat ik nodig heb? zijn daar nog bepaalde manieren voor om te meten?

• #10.033
Oke allemaal heel duidelijk!
dat wat j3330 opmerkte wist ik ook nog niet..

van de week maar even 2,5 kg whey delicious mango - perzik en voor mn broer 1 kg mango perzik bestellend :D

en ik zag dat je ook nog handschoenen verkocht.. maar hoe weet ik welke maat ik nodig heb? zijn daar nog bepaalde manieren voor om te meten?

die perzik mango vind ik zo lekker hahaha... krijg van de week ook samples van speculaas smaak.. of meer die koffiekoekjes eigenlijk speculoos. :D

hmmm ik wil daar dan wel een sample van bij als dat kan en als ze al binnen zijn:D
hoe moet ik dat dan regelen?
heb net even die handschoenen zitten te bekijken.. ze zien er wel strak uit, vind alleen jammer dat ze niet gewoon in grijs of zwart zijn ipv dat 'eye-catchy' rood.. maarja misschien haal ik ze alsnog wel.:o

René,

Momenteel neem ik de EAS direct voor en na het trainen. Daarbij voeg ik daar ook nog eens voor en na het trainen 6 gram BCAA's aan toe. Ik neem halverwege de training ook nog 5 gram BCAA's
In totaal dus 25 gram BCAA's en 8 gram andere essentiële aminozuren.

Denk je dat het toevoegen van 5 gr. glutamine rondom de training (tijdens de cut,momenteel rond 10%) nog iets extra's doet?

Dan doel ik op vermindering van spierafbraak en betere opname van eiwitten.

• #10.036
hmmm ik wil daar dan wel een sample van bij als dat kan en als ze al binnen zijn:D
hoe moet ik dat dan regelen?
heb net even die handschoenen zitten te bekijken.. ze zien er wel strak uit, vind alleen jammer dat ze niet gewoon in grijs of zwart zijn ipv dat 'eye-catchy' rood.. maarja misschien haal ik ze alsnog wel.:o

we krijgen volgende week eindelijk de samples van perzik mango en cappuccino van de andere smaken heb ik geen samples. en natuurlijk al helemaal niet van smaken die er nog geen eens zijn ;)

• #10.037
René,

Momenteel neem ik de EAS direct voor en na het trainen. Daarbij voeg ik daar ook nog eens voor en na het trainen 6 gram BCAA's aan toe. Ik neem halverwege de training ook nog 5 gram BCAA's
In totaal dus 25 gram BCAA's en 8 gram andere essentiële aminozuren.

Denk je dat het toevoegen van 5 gr. glutamine rondom de training (tijdens de cut,momenteel rond 10%) nog iets extra's doet?

Dan doel ik op vermindering van spierafbraak en betere opname van eiwitten.

nou... het lijkt me echt voldoende hoor wat je nu neemt... ik zou het zelf niet nodig vinden.

Terug
Naar boven