- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey,
Zijn er soms vertragingen? Ik heb zondagavond overgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen (bestelnr 29416).
Maakt op zich niet uit als het wat langer duurt hoor. Maar gewoonlijk duurt de levering maar een dag, dus ik vraag maar even na![]()

hmmm ik wil daar dan wel een sample van bij als dat kan en als ze al binnen zijn
hoe moet ik dat dan regelen?
heb net even die handschoenen zitten te bekijken.. ze zien er wel strak uit, vind alleen jammer dat ze niet gewoon in grijs of zwart zijn ipv dat 'eye-catchy' rood.. maarja misschien haal ik ze alsnog wel.![]()
lang geleden dat ik je shake heb gehad Rene
ze zijn super!
2schepjes met 400ml water, geen klontjes, lekker licht smaakt heerlijk.
blijf bij jou dit keer
weet je al wanneer die caffeine tabs en bcaa powder binnenkomt?

Rene heb je nog samples crack over? had nl in de comment erbij gezet afgelopen vrijdag(4uur)vraag het hier toch nog ff omdat ik namelijk geen pre-w had besteld
![]()
hey rene bedankt voor de bij geleverde sample crack
en de nieuwe whey is super
Lees je mail effe dan kan ik over gaan op bestellen![]()

Als ik strx bestelling whey en EAS plaats, enige kans dat er samples bij gaan zitten?
,
ja denk het wel.. maar we hebben samples maar er gaan zoveel pakketten weg hier per dag dat elke dag ook de samples weer op zijn. dan is het weer wachten op de volgende lading.
Goedenavond meneer XXL,
Laatst mijn Supercharge binnen gekregen, dank je!
Maar even een vraagje.. Zou het (on)verstandig zijn als ik het volgende rond de training gebruik?
15 min voor de training : supercharge
tijden de training: xtend
Na de training: XXL whey
En dan 'smorgens nog twee lipo6 capsules.. of wordt dat teveel?

Ik heb hem doorgeschoten!
Uw bestelling:
XXL Nutrition, Waxy Maize (X-Targo) 2x 2500 gram, aantal:1, prijs: 49.90
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:2, prijs: 11.00
XXL Nutrition, Protein 80 10 kg (Vanille, Vanille, Vanille, Vanille), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, Pillendoosje 1 stuk, aantal:3, prijs: 5.85
XXL Nutrition, Night Protein 2x 1000 gram (Vanille, Vanille), aantal:1, prijs: 50.00
XXL Nutrition, Glutamine 2x 500 gr, aantal:1, prijs: 40.00
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 g, aantal:1, prijs: 62.50
Gaat dit wel passen in een doos![]()
thx voor je order we gaan het regel morgen.