davedejong
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben heeeleeee grote dozen hahaha...thx voor je order we gaan het regel morgen.
mag ik 1 pro 80 banaan
Dus 3x vannile en 1x banaanVeel, je wil niet weten wat ik gebruik rond de training![]()
whey isolaat bijna op banana was de smaak,prima whey.
Nu toch benieuwd naar die delicious whey iemand aanraders geen choco liefhebber!!

ga nog effe heel vervelend doenmag ik 1 pro 80 banaan
Dus 3x vannile en 1x banaan
whey isolaat bijna op banana was de smaak,prima whey.
Nu toch benieuwd naar die delicious whey iemand aanraders geen choco liefhebber!!
Ik heb het meer over als het een goede combinatie is, aangezien supercharge al een preworkout product is... misschien dat de lipo6 (of xtend) dan tenkoste gaat van de werking van dit product.
extend is gewoon een essential amino product, dit zal niet de werken tegen gaan. Snap alleen niet waarom je een cut product gaat mixxen met een bulk product? (lipo6 en supercharge)
nee zeker niet.. is toch anders.. is een recovery supplement en geen anabole essentiele aminozuren erin.

nee zeker niet.. is toch anders.. is een recovery supplement en geen anabole essentiele aminozuren erin.
ik ga maffen![]()
![]()

rene schreef dit in een ander topic, ik geloof "NOX pump"
om droger te worden is dan whey ook goed?
of wat is dan het beste om te nemen?