AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

whey isolaat bijna op banana was de smaak,prima whey.
Nu toch benieuwd naar die delicious whey iemand aanraders geen choco liefhebber!!

Veel, je wil niet weten wat ik gebruik rond de training :P

Ik heb het meer over als het een goede combinatie is, aangezien supercharge al een preworkout product is... misschien dat de lipo6 (of xtend) dan tenkoste gaat van de werking van dit product.

whey isolaat bijna op banana was de smaak,prima whey.
Nu toch benieuwd naar die delicious whey iemand aanraders geen choco liefhebber!!

Zou toch bij isolaat houden voor na de training.

Ikzelf doe wms, eaa en L-glutamine direct na de training. Vervolgens neem ik 20 min later whey isolaat. Van volac offcourse, maar die zit ook in de emmers van XXL ;)

Ik heb het meer over als het een goede combinatie is, aangezien supercharge al een preworkout product is... misschien dat de lipo6 (of xtend) dan tenkoste gaat van de werking van dit product.

extend is gewoon een essential amino product, dit zal niet de werken tegen gaan. Snap alleen niet waarom je een cut product gaat mixxen met een bulk product? (lipo6 en supercharge)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.068
extend is gewoon een essential amino product, dit zal niet de werken tegen gaan. Snap alleen niet waarom je een cut product gaat mixxen met een bulk product? (lipo6 en supercharge)

:finger: nee zeker niet.. is toch anders.. is een recovery supplement en geen anabole essentiele aminozuren erin.

ik ga maffen :zzz: :wave:

ik probeer zo goed mogelijk te volgen wanneer nox pump al dan niet zou terug komen maar het kan zijn dat ik soms dingen over het hoofd lees.
Ik liet me daarstraks in de gym vertellen dat in de loop van volgende week zou terugkomen, klopt dit rene?

aha lees net dat hij failliet is ... zonde!

om droger te worden is dan whey ook goed?
of wat is dan het beste om te nemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.076
om droger te worden is dan whey ook goed?
of wat is dan het beste om te nemen?

Alle whey's die we hebben zijn daar geschikt voor, het is zaak niet teveel te nemen in 1x zodat het niet als vet wordt opgeslagen. ik zou me voor jou dan beperken to 30gram per shake.

Vraagje, heb je het geld van bestelnummer 30038 al ontvangen? is overgezet op belgisch rekeningnr grts

Net maar even een bestelling (30079) gedaan zodat ik het morgen niet vergeet:)

Terug
Naar boven