XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

mijn bestelling is net bezorgd, bedankt voor alle extraatjes die er in zitten, zoals 4 proefzakjes van productjes die ik net wilde bestellen maar nog zat te twijvelen, hebben jullie goed aangevoeld zeg, tshirt, gaaf, zwart met rode xxl er op, mooi hoor, pillendoosje, handig, en stoer ding, proteine repen (veel!!! haha bedankt zeg, en lekker zijn ze zeg heerlijk).

Alle bestelde producten zitten er netjes ingepakt in.Zit nu lekker aan de vernieuwde Mega Grow NEW! XXL Nutrition 2000 gr Orange ,,,,........... heerlijk is ie. Lekker zo thuiskomen na je training, perfect, lijkt wel sinterklaasavond toen ik de doos uitpakte net, bedankt.

top service!

René heb je daarjuist gebeld voor de bestelling 29461 mag je hier ook ff de staus geven.

Groetjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.083
Goedenavond meneer XXL ;),

Laatst mijn Supercharge binnen gekregen, dank je!

Maar even een vraagje.. Zou het (on)verstandig zijn als ik het volgende rond de training gebruik?

15 min voor de training : supercharge
tijden de training: xtend
Na de training: XXL whey :)

En dan 'smorgens nog twee lipo6 capsules.. of wordt dat teveel?

dat kan allemaal prima zo! succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.085
Vraagje, heb je het geld van bestelnummer 30038 al ontvangen? is overgezet op belgisch rekeningnr grts

nee zie nog niets..

mijn bestelling is net bezorgd, bedankt voor alle extraatjes die er in zitten, zoals 4 proefzakjes van productjes die ik net wilde bestellen maar nog zat te twijvelen, hebben jullie goed aangevoeld zeg, tshirt, gaaf, zwart met rode xxl er op, mooi hoor, pillendoosje, handig, en stoer ding, proteine repen (veel!!! haha bedankt zeg, en lekker zijn ze zeg heerlijk).

Alle bestelde producten zitten er netjes ingepakt in.Zit nu lekker aan de vernieuwde Mega Grow NEW! XXL Nutrition 2000 gr Orange ,,,,........... heerlijk is ie. Lekker zo thuiskomen na je training, perfect, lijkt wel sinterklaasavond toen ik de doos uitpakte net, bedankt.

top service!

:thumbs: wat vind je van onze nieuwe look?

René heb je daarjuist gebeld voor de bestelling 29461 mag je hier ook ff de staus geven.

Groetjes.

ik kan hier niet zien of die verzonden is. heb het even naar info@ gemailt dat ze je het moeten laten weten.

En alles ook weer netjes ontvangen. Helemaal top, me like the new look!

Vond vooral ook de handschoenen mooi, en die zitten ook echt goed, met goede ondersteuning voor de pols. Dat voelt een stuk beter dan die wielrenhandschoentjes die ik in the old days nog wel eens gebruikte. Ben benieuwd hoe ze maanden training volhouden, want dat is toch altijd maar de vraag.

Nog een vraag hierover, kunnen ze ook in de wasmachine, lijkt me niet verstandig he?

Net bestelling ontvangen, weer een geweldige service :D

Maar heb een vraag, kan ik de Unleash! en EAS in 1 shake innemen? Of moet ik ze apart innemen?

Gisteren pakketje binnen gekregen, tnx!

- 25 eiwit repen (binnenkort komen die goed van pas)
- 240 caps Drive (AN)

ik had gevraagd om eventuele sampjes van XXL Whey, maar helaas zaten die er niet in, waarschijnlijk omdat die niet beschikbaar waren. wel een sampje pakje met Drive (waarvan ik dus een pot met 240 caps had bestelt :P) hehe

effe wachten nog met bestellen... dan pot nos ether en supercharge aanschaffen + nog wat eiwitten... emmers zijn er door gevlogen in 3 maand :D

Explain :)

aangezien je het nooit eerder hebt gebruikt, weet je niet als je er wel op reageerd; dus daarom de eenvoudigste crea gebruiken. de mono dus. en die van xxl is is goedkoper en doe je langer mee dan die alkalyn

Heb net de nieuwe mega grow en tanktop ontvangen. Had de maat Large maar het lijkt toch nog klein. :D

ik wil whey delicious en mega grow gaan kopen maar wanneer en hoe kan ik deze innnemen?
of is whey delicious en creatine een betere aankoop?

staat allemaal op de site! In de Mega Grow zit trouwens ook creatine

ik wil juist wat droger worden voor de zomer! wat raad je dan aan? maar je kunt creatine en whey of whey en mega grow in 1 shake doen of niet?

Droger worden? Ik denk dat je moet buffelen! Maar als je echt droger wil worden, Hou het dan maar bij de whey. Doe ipv. 8 reps nu 15 a 20 reps per setje. Lekker pompen :D
Eet minder koolhydraten en meer eiwitten. Oppassen met teveel suikers.

Rene, hoe staat het met mijn bestelling? is het onderweg? kun je een track doen (A)

Terug
Naar boven