MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

oke dankjewel! dan word het alleen de whey denk ik.
na de zomer gaan we buffelen:D

Aardbeien whey binnegekrgen, lekker :D

Vraagje, mag ik trouwens zomaar overschakelen van monohydraat creatine naar Nitrocrea of beter een week tussen laten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.103
Ik zit te denken om creatine te bestellen.. nog nooit eerder gebruikt. Wat raad je mij aan om mee te beginnen? Neem momenteel ook serious mass van optimum nutrition.

Ikzelf zat te denken aan
http://www.xxlnutrition.nl/product/512/XXL Nutrition/Kre-Alkalyn XXL

of kan ik toch beter voor de http://www.xxlnutrition.nl/best_product/39/XXL Nutrition/Creatine Monohydraat gaan?

als wat vocht vasthouden geen probleem is zou ik monohydraat pakken, anders neem je kre alkalyn

Heb net de nieuwe mega grow en tanktop ontvangen. Had de maat Large maar het lijkt toch nog klein. :D

:D komt door de mega grow denk ik hhahahaa..

Rene, hoe staat het met mijn bestelling? is het onderweg? kun je een track doen (A)

mail even dan aub op info@.. ik zit net hier pas achter de pc. zit in de lappenmand vandaag :o

Aardbeien whey binnegekrgen, lekker :D

Vraagje, mag ik trouwens zomaar overschakelen van monohydraat creatine naar Nitrocrea of beter een week tussen laten?

je kan zo switchen hoor geen enkel probleem

Rene, of iemand anders, ervaringen met HMB?
Er zijn heel veel tegenstrijdige berichten over dat het hoogstwaarschijnlijk niks doet..

• #10.105
Rene, of iemand anders, ervaringen met HMB?
Er zijn heel veel tegenstrijdige berichten over dat het hoogstwaarschijnlijk niks doet..

ja inderdaad berichten die ik lees dat het totaal niet werkt en andere zweren erbij en dan icm creatine...

ik heb het eigenlijk zelf nog nooit echt serieus gebruikt.

als wat vocht vasthouden geen probleem is zou ik monohydraat pakken, anders neem je kre alkalyn

Rene, ik heb in het begin altijd kre alkalyn gebruikt en reageer hier echt zo onwijs goed op, zonder te overdrijven, zwel helemaal op. Had me verder nooit echt verdiept in de verschillende producten maar zie nu op XXL meerdere Kre Alkalyn staan, wat is het verschil tussen de producten?

Thanks

--dubbel

Ik ga beginnen met gewone monohydraat, als het goed werkt ga ik over op kre alkalyn

• #10.109
Rene, ik heb in het begin altijd kre alkalyn gebruikt en reageer hier echt zo onwijs goed op, zonder te overdrijven, zwel helemaal op. Had me verder nooit echt verdiept in de verschillende producten maar zie nu op XXL meerdere Kre Alkalyn staan, wat is het verschil tussen de producten?
Thanks

geen verschil ik zou gewoon ons eigen label pakken.. spul komt bij de zelfde fabrikant vandaag allemaal (patent).

Ik ga beginnen met gewone monohydraat, als het goed werkt ga ik over op kre alkalyn

Succes!

Rene, helaas heb ik inplaats van 4x pro80. 3x pro80 en 1x whey instant gekregen.
Ik d8 eerst leuk een gratis pot er nog bij maar helaas :(. Hoe gaan we dit oplossen?

• #10.111
Rene, helaas heb ik inplaats van 4x pro80. 3x pro80 en 1x whey instant gekregen.
Ik d8 eerst leuk een gratis pot er nog bij maar helaas :(. Hoe gaan we dit oplossen?

aha ok.. staat er ook whey instant op de deksel? ander zit er mss per abuis alleen een verkeerd label op... wel lekker slordig van ons.

de label is half afgescheurt. Lot:1229.09

Gedaan, hoop wel op een snelle oplossing want me trainingsmaatje had die banaan en die is not amused :P

Zo de Nos is helemaal op, heeft top mij me gewerkt ben er droger van geworden en ook wat kracht gewonnen:)

Nu morgen met megagrow beginnen, nu zag ik dat er ook dextrose inzit, hoef ik dus niet meer dextrose apart te namen na de training of wel? Heb nog ruim anderhalve emmer dextrose staan dus:p

Ook nog vraagje over de oplaadfase er staat de eerste 5 dagen 1 dosis bij het opstaan en 1 na je training. Nu train ik niet 5 dagen achter elkaar dus wanneer moet je die 2e dosis nemen op rustdagen?
Is misschien verstandig om het op de label erbij te vermelden want zal niet de enige zijn met deze vraag:)

Vraagje zit er aspartaam in de Waxy Maize van xxl?

Vraag me af of ik teveel amino's binnen heb?

Neem bij het ontwaken 3bcaas XXL en na de cardio 2 bcaa's.
Voor de training ga ik unleash binnen spelen ,na KT 3 bcaa's voor tijdens de cardio en na de cardio EAS.

Terug
Naar boven