Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.121
Gedaan, hoop wel op een snelle oplossing want me trainingsmaatje had die banaan en die is not amused :P

ja tuurlijk lossen we het op.... maar moet even kijken of je mss toch gewoon pro80 banaan hebt maar met een verkeerd label.

• #10.123
Zo de Nos is helemaal op, heeft top mij me gewerkt ben er droger van geworden en ook wat kracht gewonnen:)

Nu morgen met megagrow beginnen, nu zag ik dat er ook dextrose inzit, hoef ik dus niet meer dextrose apart te namen na de training of wel? Heb nog ruim anderhalve emmer dextrose staan dus:p

Ook nog vraagje over de oplaadfase er staat de eerste 5 dagen 1 dosis bij het opstaan en 1 na je training. Nu train ik niet 5 dagen achter elkaar dus wanneer moet je die 2e dosis nemen op rustdagen?
Is misschien verstandig om het op de label erbij te vermelden want zal niet de enige zijn met deze vraag:)

2e dosis neem je dan in de namiddag...

Vraagje zit er aspartaam in de Waxy Maize van xxl?

nee geen aspartaam.. we hebben dat in geen van onze supplementen zitte.

Vraag me af of ik teveel amino's binnen heb?

Neem bij het ontwaken 3bcaas XXL en na de cardio 2 bcaa's.
Voor de training ga ik unleash binnen spelen ,na KT 3 bcaa's voor tijdens de cardio en na de cardio EAS.

dat kan prima zo... maar je doet dus ook cardio in de ochtend?

Net terug van de training, eerste keer Unleash! gebruikt (die ik vandaag ontvangen had), ik dacht dat ik kon vliegen, kon 5 tot 10 KG zwaarder bij de meeste oefeningen tillen en geen enkel gevoel van vermoeidheid, echt een top product :thumbs:

Mijn handen waren wel zwart van de handschoenen, denk dat het nog wat "ingewerkt" moet worden :p

Nogmaals bedankt voor de snelle levering :D

• #10.129
Net terug van de training, eerste keer Unleash! gebruikt (die ik vandaag ontvangen had), ik dacht dat ik kon vliegen, kon 5 tot 10 KG zwaarder bij de meeste oefeningen tillen en geen enkel gevoel van vermoeidheid, echt een top product :thumbs:

Mijn handen waren wel zwart van de handschoenen, denk dat het nog wat "ingewerkt" moet worden :p

Nogmaals bedankt voor de snelle levering :D

ok top!... de praktijk wijst uit dan de ene goed gaat op pre workout A en de andere op pre workout B..

• #10.132
Zijn er geen nadelen van een tveel aan Bcaa?
Want het worden zo bijna snoepjes.

Maar wanneer horen we het?

soms wordt het gemegadoseerd (50 gr ofzo per dag) dus zou me niet druk make.. tzijn maar aminozuren he

Hoeveel dextrose zit er precies in de megagrow, is dat gewoon al die koolhydraten dus 33 gram? dan hoef ik er zelf niks meer bij te doen maar anders doe ik er zelf nog een schep dextrose bij mocht het minder zijn:)

• #10.140
Hoeveel dextrose zit er precies in de megagrow, is dat gewoon al die koolhydraten dus 33 gram? dan hoef ik er zelf niks meer bij te doen maar anders doe ik er zelf nog een schep dextrose bij mocht het minder zijn:)

ja klopt... hoef je niet meer bij te doen.

Terug
Naar boven