Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag voor het eerst wat besteld bij XXL. 1kg Whey (chocola) en 1,5kg DextroJuice. Ben benieuwd![]()
Ik heb ook goede ervaringen met XXL, snelle levering en niet te duur.
Vraagje: Heb je al enige ervaringen gehoord over Alpha-X? Ik las er toevallig wat over in de M&F, en daarin werd het erg aangeprezen (uiteraard ook reclame). Voor die 80 euro mag je tog wel wat verwachten![]()
Juij! Whey Isolate is aangekomen! Het is de neutrale smaak, morgen test ik hem uit!
Leveringstijd is top!
Waar is de venom hyperdrive naar toemijn ma wou bestellen en als 2 potjes voordeliger uitkwam dan kreeg ik een potje van mijn ma, vlug rene vlug
![]()
Mag het tegelijk ingenomen worden met glutamine( voor het slapengaan)

Beste René,
Ik las laatst dat jullie ook ''Dark Rage'' (MHP) binnenkrijgen? wanneer word die verwacht?
heb er zelf ff 1 ingepikt.Wachtend op de nieuwe formule van Get Diesel - Nos Ether
Zie wel dat op de site plaatje en info veranderd is, maar staat nog wel uitverkocht bij
Mvg, Jordi
Beste René,
Ik las laatst dat jullie ook ''Dark Rage'' (MHP) binnenkrijgen? wanneer word die verwacht?
ik heb 6 potten gehad.. heb er veel meer besteld en zet ze niet op de site voor ik er meer heb., dat heeft totaal geen zin.. oo zijn er 5heb er zelf ff 1 ingepikt.
Dan wacht ik nog even af tot er meer binnen komt...Ik heb binnenkort een rustweek. Is het aan te raden om gewoon door te gaan met nemen van mega grow en whey? Of kan ik gewoon paar daagjes stoppen?
Rene,
weet je toevallig of mijn bestelling <s>gister nog</s> al de deur uit is gegaan?
**Uw bestelnummer is: 30941**
mvg

Dit is alleen maar lastiger i.v.m. het scheppen van het poeder..rene een vraag.
ik gebruik altijd de whey isolaat uit jullie lijn,
wat is het verschil in opname tijd met de instant?
ik gebruik whey bij de eerste maaltijd en een half uur na de training.
(direct voor en na de training EAS)
Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gehad (super service!), ik ben benieuwd hoe de trainings stack gaat bevallen
Wat me opviel was dat de pot Unleash! maar voor ongeveer de helft is gevuld? Hij was verder wel verzegd dus ik ga ervanuit dat het zo hoort.. Maar waarom maken jullie die potten dan niet de helft kleiner?Dit is alleen maar lastiger i.v.m. het scheppen van het poeder..
Wa raad je dan aan voor vetverbranding product ? het moet echt wel krachtig zijn ..