MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Juij! Whey Isolate is aangekomen! Het is de neutrale smaak, morgen test ik hem uit! :D

Leveringstijd is top!

Waar is de venom hyperdrive naar toe :o mijn ma wou bestellen en als 2 potjes voordeliger uitkwam dan kreeg ik een potje van mijn ma, vlug rene vlug :(

nieuwe bestelling geplaatst

Uw bestelnummer is: 31072

lang leven het bulkvoordeel :)

Beste René,

Ik las laatst dat jullie ook ''Dark Rage'' (MHP) binnenkrijgen? wanneer word die verwacht?

Wachtend op de nieuwe formule van Get Diesel - Nos Ether :D
Zie wel dat op de site plaatje en info veranderd is, maar staat nog wel uitverkocht bij :(

Mvg, Jordi

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.367
Vandaag voor het eerst wat besteld bij XXL. 1kg Whey (chocola) en 1,5kg DextroJuice. Ben benieuwd :)

thanks!

Ik heb ook goede ervaringen met XXL, snelle levering en niet te duur.

:thumbs:

Vraagje: Heb je al enige ervaringen gehoord over Alpha-X? Ik las er toevallig wat over in de M&F, en daarin werd het erg aangeprezen (uiteraard ook reclame). Voor die 80 euro mag je tog wel wat verwachten:D

nog niet veel over gehoor en idd je mag best wel wat verwachten voor 80euro.

Juij! Whey Isolate is aangekomen! Het is de neutrale smaak, morgen test ik hem uit! :D

Leveringstijd is top!

:thumbs:

Waar is de venom hyperdrive naar toe :o mijn ma wou bestellen en als 2 potjes voordeliger uitkwam dan kreeg ik een potje van mijn ma, vlug rene vlug :(

is out.. zaten stofjes in de toch niet mogen in NL.

Mag het tegelijk ingenomen worden met glutamine( voor het slapengaan)

waar ging dit ook alweer over? :o

Beste René,

Ik las laatst dat jullie ook ''Dark Rage'' (MHP) binnenkrijgen? wanneer word die verwacht?

ik heb 6 potten gehad.. heb er veel meer besteld en zet ze niet op de site voor ik er meer heb., dat heeft totaal geen zin.. oo zijn er 5 ;) heb er zelf ff 1 ingepikt.

Wachtend op de nieuwe formule van Get Diesel - Nos Ether :D
Zie wel dat op de site plaatje en info veranderd is, maar staat nog wel uitverkocht bij :(

Mvg, Jordi

ik verwacht die maandag....

thx voor de xxl trainingstack :) eens benieuwd, na de get diesel stack eens proberen :)

Ik heb binnenkort een rustweek. Is het aan te raden om gewoon door te gaan met nemen van mega grow en whey? Of kan ik gewoon paar daagjes stoppen?

rene een vraag.
ik gebruik altijd de whey isolaat uit jullie lijn,
wat is het verschil in opname tijd met de instant?

ik gebruik whey bij de eerste maaltijd en een half uur na de training.
(direct voor en na de training EAS)

Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gehad (super service!), ik ben benieuwd hoe de trainings stack gaat bevallen :D

Wat me opviel was dat de pot Unleash! maar voor ongeveer de helft is gevuld? Hij was verder wel verzegd dus ik ga ervanuit dat het zo hoort.. Maar waarom maken jullie die potten dan niet de helft kleiner? :p Dit is alleen maar lastiger i.v.m. het scheppen van het poeder..

Wa raad je dan aan voor vetverbranding product ? het moet echt wel krachtig zijn ..

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.376

mail beste even op info@xxl.. daar is alle info..

rene een vraag.
ik gebruik altijd de whey isolaat uit jullie lijn,
wat is het verschil in opname tijd met de instant?

ik gebruik whey bij de eerste maaltijd en een half uur na de training.
(direct voor en na de training EAS)

poeh.. durf het zo niet te zeggen..maar volgens mij maakt het niet zoveel uit maar piekt de isolaat meer. de whey instant geeft verteerd wat langer.

Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gehad (super service!), ik ben benieuwd hoe de trainings stack gaat bevallen :D

Wat me opviel was dat de pot Unleash! maar voor ongeveer de helft is gevuld? Hij was verder wel verzegd dus ik ga ervanuit dat het zo hoort.. Maar waarom maken jullie die potten dan niet de helft kleiner? :p Dit is alleen maar lastiger i.v.m. het scheppen van het poeder..

ja dat gebeurt ook niet meer. ik wist dat ook niet en zag het pas toen we de potten kregen..

Wa raad je dan aan voor vetverbranding product ? het moet echt wel krachtig zijn ..

lipo 6x ... of hydroxycut maar de potten van 210caps zijn de laatste met de oude sterkere formule

René ik ben een pietje precies als het om het doseren van supps gaat ;)
Dus ik wou ff vragen of mijn pre en post workout cocktail geen gekke dingen bevat (die bijv. de opname van andere stoffen vertragen)

Direct voor het trainen: EAS + 6 gram BCAA's

Tijdens het trainen: 5 gr. BCAA's

Direct na het trainen: EAS + 6 gram BCAA's + 5 gram glutamine + 20 gram dextrojuice.

De BCAA's en glutamine zijn niet van het XXL huismerk, maar dat mag niet veel uitmaken denk ik zo.

Beetje oke zo? of kan ik die glutamine beter een kwartiertje later nemen?

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen een dag binnen. Thnx. :)
Bij nicrocrea is 1 afgestreken schep 1 dosering (3gr) toch?
En had ik er maar whey besteld, me sportschool had niks meer liggen. :mad:

Terug
Naar boven