AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik lees vaak mindere dingen over lipo 6x en hydroxycut zou duur zijn maar ik ga het eens bekijken ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.382
Bestelling binnen gekregen vandaag :thumbs:
alleen jammer dat er geen samples of iets extras inzit. :(

Taurine kan voor het slapengaan ja ;)

Key: Sleep aid, anti-anxiety/relaxant --> kan perfect dus!

Fredb,

Als je die nu allemaal zou combineren heb je een perfecte stack ;)

• #10.388
René ik ben een pietje precies als het om het doseren van supps gaat ;)
Dus ik wou ff vragen of mijn pre en post workout cocktail geen gekke dingen bevat (die bijv. de opname van andere stoffen vertragen)

Direct voor het trainen: EAS + 6 gram BCAA's

Tijdens het trainen: 5 gr. BCAA's

Direct na het trainen: EAS + 6 gram BCAA's + 5 gram glutamine + 20 gram dextrojuice.

De BCAA's en glutamine zijn niet van het XXL huismerk, maar dat mag niet veel uitmaken denk ik zo.

Beetje oke zo? of kan ik die glutamine beter een kwartiertje later nemen?

ziet er goed doordacht uit.. succes kerel!

Ik kan echt niet beslissen he .. Scorch , hydroxycut, Lipo 6x, caffeine , carnitine ... :p
Het ene is goedkoop het andere zou beter werken buhhhh kben van een 19 % naar ik schat 14 % gegaan .. kwil nog 3-5 weken cuten en rond de 11 % gaan maar I need supp-help :( (en money .. iemand suggestie voor goedkoop en plateau doorbrekend)

Ik kan echt niet beslissen he .. Scorch , hydroxycut, Lipo 6x, caffeine , carnitine ... :p
Het ene is goedkoop het andere zou beter werken buhhhh kben van een 19 % naar ik schat 14 % gegaan .. kwil nog 3-5 weken cuten en rond de 11 % gaan maar I need supp-help :( (en money .. iemand suggestie voor goedkoop en plateau doorbrekend)

tja, ik zou gaan voor wat hier word aanbevolen. hydroxycut of lipo6 dus.

ik lees geen geweldige dingen over lipo 6 eigenlijk en hydroxy is van muscletech (duur voor wat het is meestal)

Kheb me rot zitten zoeken op topics, hoe meer ik keek hoe meer producten hoe minder ik kon kiezen :p

Dat hydrocut schijnt toch wel goed te zijn wil je echt afvallen. Heb er het een en ander wel over gelezen op dit forum.
En anders neem je stackers, die zijn goedkoper dacht ik.

• #10.394
Goede avond,

Ik zou graag nog wat vet willen verliezen, vandaar dat ik op de site van XXL aan het rondneuzen geweest ben. Er zijn echter zoveel soortgelijke producten dat ik door de bomen het bos niet meer, graag hulp...

L-Carnitine http://www.xxlnutrition.nl/product/552/XXL Nutrition/L-Carnitine Tartraat
XXL Cafeine http://www.xxlnutrition.nl/product/567/XXL Nutrition/Cafeine XXL
CLA force! http://www.xxlnutrition.nl/product/511/XXL Nutrition/CLA Force!

Welk product zouden jullie kiezen?

Die komt volgende week als stack op de site ;-).. even eerst foto's laten maken.. vullen elkaar super goed aan..

• #10.395
Vandaag nieuw binnen van XXL .. (foto's volgen)

[Link niet meer beschikbaar]

beetje standaard dingen maar vond dat het niet mocht ontbreken..

In augustus komen er weer wat echt nieuwe dingen.. zoals een creatineblend in poeder en capsvorm.. formule en labelsontwerp is al klaar. En nog paar dingen maar ga niet alles verklappen ook..

Ook komen er eind juli een aantal super lekkere smaken bij van whey delicious ik heb de smaak al bepaald en de label ontwerpen zijn bijna klaar ook,

Vanille super roming en vol
Chocolade ook vol en romig zoals de vanille
Banaan/aardbei.. romig en fruitig
Appel.. groene appel echt verrassend lekker!
Citroen-Limoen... lekker fris maar toch romig..

De Whey Delicious lijn wordt echt een hele uitgebreide.. straks wil ik er om de paar maanden een smaak bij,., voor de feestdagen staat speculaas op het programma ;)

Vandaag nieuw binnen van XXL .. (foto's volgen)

beetje standaard dingen maar vond dat het niet mocht ontbreken..

In augustus komen er weer wat echt nieuwe dingen.. zoals een creatineblend in poeder en capsvorm.. formule en labelsontwerp is al klaar. En nog paar dingen maar ga niet alles verklappen ook..

Ook komen er eind juli een aantal super lekkere smaken bij van whey delicious ik heb de smaak al bepaald en de label ontwerpen zijn bijna klaar ook,

De Whey Delicious lijn wordt echt een hele uitgebreide.. straks wil ik er om de paar maanden een smaak bij,., voor de feestdagen staat speculaas op het programma ;)

zal ik wel bij de isolaat blijven :( :p

• #10.397
zal ik wel bij de isolaat blijven :( :p

pak je er volgende keer 1 potje bij... voor de tractatie ;)

We hebben er echt research in laten steken om een echt lekkere whey te krijgen en toch zo rond de 80% proteine.. dat zie je maar zelden..

pak je er volgende keer 1 potje bij... voor de tractatie ;)

We hebben er echt research in laten steken om een echt lekkere whey te krijgen en toch zo rond de 80% proteine.. dat zie je maar zelden..

ik neem de isolaat vanwege het lactosevrije gehalte ;)
jammer want zo mis ik heel wat leuke/interessante supps mis... veel van bsn, dat nieuwe isogainer (wat zeer goed lijkt)

jammer maar helaas :)

Ow damn mijn potten zijn bijna op en de nieuwe komen pas eind juli uit. Ik eet me er echt ziek aan :o

rene, hoeveel cafeine zit er in 1 scoop NO XPLODE?
heb me suf gezocht maar niks over te vinden

Terug
Naar boven