XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene, hoeveel cafeine zit er in 1 scoop NO XPLODE?
heb me suf gezocht maar niks over te vinden

Ben ik niet de Rene die je bedoelt:D.. maar kan je wel ff helpen;)

"If you’re wondering how much caffeine is in NO Xplode supplement here is the answer.

There is about 100mg of caffeine in one scoop of NO Xplode.

How much is 100mg of caffeine?

A short comparison of caffeine content in various types of drinks should give you a feeling how much is it:

Instant coffee (heaped teaspoon) Any size 50-60 mg of caffeine
Filter coffee Medium (125 ml) 60-100 mg of caffeine
Coffee filter machine Medium (125 ml) 60-100 mg of caffeine
Espresso Small (80 ml) 70-80 mg of caffeine
Tea Medium (125 ml) 30-60 mg of caffeine
Coke 330 ml can 40-45 mg of caffeine
(in accordance with S. Papadopoulos (1993) Nutrition & Food Sciences 1, 28-33)

EDIT:
Someone asked in the comments where did i get this info about caffeine content in N.O. Xplode. I got this from a friend who has simply called to BSN and asked

Ben ik niet de Rene die je bedoelt:D.. maar kan je wel ff helpen;)

"If you’re wondering how much caffeine is in NO Xplode supplement here is the answer.

There is about 100mg of caffeine in one scoop of NO Xplode.

How much is 100mg of caffeine?

A short comparison of caffeine content in various types of drinks should give you a feeling how much is it:

Instant coffee (heaped teaspoon) Any size 50-60 mg of caffeine
Filter coffee Medium (125 ml) 60-100 mg of caffeine
Coffee filter machine Medium (125 ml) 60-100 mg of caffeine
Espresso Small (80 ml) 70-80 mg of caffeine
Tea Medium (125 ml) 30-60 mg of caffeine
Coke 330 ml can 40-45 mg of caffeine
(in accordance with S. Papadopoulos (1993) Nutrition & Food Sciences 1, 28-33)

EDIT:
Someone asked in the comments where did i get this info about caffeine content in N.O. Xplode. I got this from a friend who has simply called to BSN and asked

bedankt! neem ik er nog een pilletje bij

mijn pot whey instant van xxl is op, waarom zou ik de volgende keer whey delicious kopen ipv instant? of moet ik bij instant blijven omdat die mij goed bevalt? zoveel keuze.....

Maakt op zich niet zoveel verschil hoor Roobin, je kan gerust is afwisselen en die delicious proeven ;)

heb jij no exploid al genomen of neem jij stack en wat vind jij van no exploid?

wat vind jij van no ex ploid of wat is volgens jou het beste op de markt van natuurlijk produkt

Vandaag m'n CLA ontvangen. Vraagje daaromtrend, ik neem al lang dagelijks 4 capsules visolie, valt dat ook nog te verzoenen met een inname van 3 caps CLA per dag?

Wil m'n lever niet om zeep helpen natuurlijk.

René, krijgen jullie nog Dark Rage van MHP?
Zijn veel geïnteresseerden voor denk ik zo.

Eerste indrukken van Delicious Whey perzik/mango:

Lekker, echt de smaak van beide vruchten en helemaal niet chemisch.

Ik heb 2 potten platte kaas (1 liter) en 5 scheppen DW gemengd...da's euh een aardig papje...redelijke eiwitbom :D
Nee, ik eet dat niet in 1x op dus (are you nuts?) maar die moet vandaag wel nog leeg. :p

René, krijgen jullie nog Dark Rage van MHP?
Zijn veel geïnteresseerden voor denk ik zo.
Had ik al gevraagd. Hij had wel besteld maar het was nog niet geleverd (op 6 potten na).
Het is ook nergens anders nog leverbaar volgens mij (NL).

voila, bestelling is geplaatst, 1 kilo whey delicious (bosvruchten) en 1 kilo whey instant (aardbei) + shakebeker, nu maar hopen dat ik die bevestigingmail krijg, was vorige keer niet het geval.

Vraag aan XXL Nutrition:

- Kan ik, als gebruiker van Whey Protein Instant, de Dextro Juice vervangen door Mega Grow? (Omdat op de site van XXL Nutrition staat dat Whey Protein Instant het beste werkt met Dextro)

- Wat zijn de beste momenten om het in te nemen? Neem nu voor het ontbijt en direct na het trainen de Whey+Dextro, dit kan als ik over ga op Whey+Mega Grow gewoon zo blijven? En maakt het uit of je ze tegelijk inneemt? Doe ik nu wel namelijk..

Alvast bedankt!

whey en mega grow niet samen innemen!
Ik neem aan dat je weet wat mega grow is, en dat het dus geen proteine supplement is...
Mega grow gebruiken: NIET trainingsdagen--> Direct na het opstaan mega grow innemene, en pas na 15minuten whey of onbijten
op trainingsdagen: Direct na de training mega grow, ZONDER whey of dextro juice erbij

whey en mega grow niet samen innemen!
Ik neem aan dat je weet wat mega grow is, en dat het dus geen proteine supplement is...
Mega grow gebruiken: NIET trainingsdagen--> Direct na het opstaan mega grow innemene, en pas na 15minuten whey of onbijten
op trainingsdagen: Direct na de training mega grow, ZONDER whey of dextro juice erbij

Oké duidelijk, bedankt!
Maar de Dextro Juice heeft dan eigenlijk geen toegevoegde waarde meer toch, aangezien er ook dextrose in Mega Grow zit? En normaal neem ik 's ochtends ook Dextro Juice door m'n Whey heen, maar als ik een kwartier daarvoor al Mega Grow heb gehad is het dan niet dubbel op?
Kan dan dus beter de Dextro Juice helemaal schrappen..?

Laatst bewerkt:
Ik wist niet of ik die testboosters mocht geloven, dus diesel test eens geprobeerd tussen 2 bloedonderzoeken in.
Testwaardes voor diesel test = 5,5ng/ml
Testwaardes na diesel test = 8,2ng/ml

Het werkt dus :)

Ik wist niet of ik die testboosters mocht geloven, dus diesel test eens geprobeerd tussen 2 bloedonderzoeken in.

Dat beloofd dus voor mijn stack ^^

Ik heb mij ether+test2010 binnen
2 leuke extras:D op de site staat 100tabs test ik heb er 120 gekregen :D en er zit een sample whey delicious perzik-mango bij, straks eens proeven :p
een spijtige zaak wel, het shirt is een tshirt en geen tanktop maarja dan bestel ik wel een tanktop bij de volgende bestelling :p

Rene, je bent weer 2 emmers lean gainer aarbei lichter ;-) en een pot crack en eas.

over welke heb je het dan? diesel test hardcore of diesel test 2010?

Terug
Naar boven