MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

WI banaaan is lekker :D:D

Top levering weer hoor:D Had geen whey meer en om half toen wou ik gaan ontbijten en had totaal geen trek in boterhammen etc.. Toen ging de deurbel en kwam me whey+eas binnen haha wat een timing.

Nog een vraagje over de eas, kan je dit gewoon samen met pre workout innemen en na de training samen met Nos+dextro?

Crack is duur. het is weer wachten op de Nox-pump, 30 zakjes voor 55 euro. waarbij je na 1 zakje al een behoorlijke boost krijgt.

Het zou wel eens kunnen dat die nooit meer terug komt , op veel Engelse sites staan alle Dorian Yates produkten in clearance (uitverkoop) en er staat zelfs bij dat het bedrijf in de problemen zit...

heb weer een flinke bestelling gedaan bij je rene ;)

Whoop Whoop! Donderdagavond bestel, net gekregen!

SAMPLES! :D
DSC_0200Medium.jpg

Eerste XXL shirt gevonden wat niet strak zit :D
DSC_0205Medium.jpg

Heb donderdag bestelling gedaan en hoop dat ik het vandaag binnen krijg.

Hoe staat het met bestelling nummer 33830 ?

heb toch een beetje geduld...altijd René zo opjagen.
Komt wel in orde....rappere service bestaat er niet...toveren kan hij nog altijd niet. (denk ik ???)

Mooie T-shirt SebastiaanG :) Pfft..ik heb nog nooit sample's gekregen:(

@ Silvanovisch, René heeft het behoorlijk druk hoor, hij probeert iedereen zijn vragen te beantwoorden en dat vraagt best wat tijd aangezien ze altijd correct zijn! Gaat top hoor!:D

na twintig minuten mijn nos ether van een Blok steen te malen tot poeder ga ik strax trainen :p

en voor jp8. als ik thuis kom van het werk zou ik meteen gaan trainen maar je moet jp8 op nuchtere maag nemen. moet ik dan zonder voeding at all maar mét jp8 gaan trainen?

na twintig minuten mijn nos ether van een Blok steen te malen tot poeder ga ik strax trainen :p

en voor jp8. als ik thuis kom van het werk zou ik meteen gaan trainen maar je moet jp8 op nuchtere maag nemen. moet ik dan zonder voeding at all maar mét jp8 gaan trainen?

zou eerder wat eten dan enkel op jp8 te gaan trainen, voeding> supplement anytime, maar ik weet natuurlijk niet wanneer je je laatste maaltijd hebt gegeten...

Mooie T-shirt SebastiaanG :) Pfft..ik heb nog nooit sample's gekregen:(

@ Silvanovisch, René heeft het behoorlijk druk hoor, hij probeert iedereen zijn vragen te beantwoorden en dat vraagt best wat tijd aangezien ze altijd correct zijn! Gaat top hoor!:D

ff bij de opmerkingen zetten dat je graag wat samples wil ontvangen :)

whooooooooooop die no beta's zijn goed !!!!! jammer dat ik ze niet heb gehad :(

maandag tijdens de chest training maar is gebruiken dan :D

heb toch een beetje geduld...altijd René zo opjagen.
Komt wel in orde....rappere service bestaat er niet...toveren kan hij nog altijd niet. (denk ik ???)

I know, maar heb er wel es vaker bestellingen gedaan, en dat was een dag later binnen. Je hoort me dus echt niet klagen over de service.

Maar het kan zijn dat er iets is, waardoor ik nu nog steeds niks binnen heb? Vandaar dat ik even vraag hoe het met mijn ordernummer staat. ;)

Het zou wel eens kunnen dat die nooit meer terug komt , op veel Engelse sites staan alle Dorian Yates produkten in clearance (uitverkoop) en er staat zelfs bij dat het bedrijf in de problemen zit...

klopt, zover ik weet is de hele yates lijn gestopt,

Terug
Naar boven