Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Benzine ook maar toch zie ik elke dag mensen bij de pomp staan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn die repen zijn lekker, die gaan volgende week goed van pas komen tijdens de 180km mountainbiken!

ik vond hem de vorige keer te chemisch smaken, nu iets minder maar nog steeds te chemisch, spijtig want de aardbei is weer top zoals altijd!
Crack is duur. het is weer wachten op de Nox-pump, 30 zakjes voor 55 euro. waarbij je na 1 zakje al een behoorlijke boost krijgt.
Ik neem CCG altijd als ontbijt, dus vroeg op de dag.
Je hoeft er verder niets bij te gooien behalve water![]()
Had geen whey meer en om half toen wou ik gaan ontbijten en had totaal geen trek in boterhammen etc.. Toen ging de deurbel en kwam me whey+eas binnen haha wat een timing. Crack is duur. het is weer wachten op de Nox-pump, 30 zakjes voor 55 euro. waarbij je na 1 zakje al een behoorlijke boost krijgt.
Whoop Whoop! Donderdagavond bestel, net gekregen!
SAMPLES!
![]()
Eerste XXL shirt gevonden wat niet strak zit
![]()

na twintig minuten mijn nos ether van een Blok steen te malen tot poeder ga ik strax trainen
en voor jp8. als ik thuis kom van het werk zou ik meteen gaan trainen maar je moet jp8 op nuchtere maag nemen. moet ik dan zonder voeding at all maar mét jp8 gaan trainen?
Mooie T-shirt SebastiaanGPfft..ik heb nog nooit sample's gekregen
@ Silvanovisch, René heeft het behoorlijk druk hoor, hij probeert iedereen zijn vragen te beantwoorden en dat vraagt best wat tijd aangezien ze altijd correct zijn! Gaat top hoor!![]()

whooooooooooop die no beta's zijn goed !!!!! jammer dat ik ze niet heb gehad![]()

heb toch een beetje geduld...altijd René zo opjagen.
Komt wel in orde....rappere service bestaat er niet...toveren kan hij nog altijd niet. (denk ik)

Het zou wel eens kunnen dat die nooit meer terug komt , op veel Engelse sites staan alle Dorian Yates produkten in clearance (uitverkoop) en er staat zelfs bij dat het bedrijf in de problemen zit...