AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

na twintig minuten mijn nos ether van een Blok steen te malen tot poeder ga ik strax trainen :p

en voor jp8. als ik thuis kom van het werk zou ik meteen gaan trainen maar je moet jp8 op nuchtere maag nemen. moet ik dan zonder voeding at all maar mét jp8 gaan trainen?

know the feeling :D
damn die nos is hard...
bij nog mensen dat het poeder helemaal verhard?

René,

Smaakt de Whey protein Instant vanille hetzelfde als de Protein 80 vanille smaak?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.263
ik was even een paar dagen weg en dus geen reacties.. maar ben erweer ;).. van 4 aug tot 20 aug ga ik op vakantie maar neem wel een laptopje mee en kan online daar komen in het hotel ;)

whey delicious is echt heerlijk! de perzik-mango heb ik wel alleen nog maar geproefd! er staat ook een DT foutje in je beschrijving rené maar dat is nou niet zo erg ^^

pm me even het foutje dan pas ik het aan...

Even een vraag Rene. Ik wil binnenkort een "totaalpakket" bestellen bij XXL, alleen ben ik nog niet uit over 1 ding.

Ik wil sowieso hebben:
- 1 pot Crack (voor me PR days)
- 100 caps Omega 3 (voor me dagelijkse portie Omega 3)
- 2,5kg Whey Instant (voor me ontbijt, pre- en past-workout shakes
- 1,5kg Dextro Juice (voor me suikertoevoeging na training)

En dan de grote vraag:
- Night Protein of Protein 80?

Ik zie namelijk dat Protein 80 in alle situaties kan worden gediend, maar ook s'nachts? Ik heb dan namelijk tragere eiwitten nodig en ben er niet zeker van wat het beste is te nemen. Uiteraard gaat me voorkeur (als het kan) naar Protein 80 omdat ik dan een combo pakket kan nemen met Whey Instant voor een mindere kosten. :D

Je kan voor het slapen prima die pro80 nemen of evt half bakje kwark inderdaad evt met wat pro80 erin.

Die NO producten. Is dat echt een MUST dat je die op je nuchtere maag neemt?
Dat komt mij eigenlijk niet zo comfortabel uit omdat ik voor mijn training eerst avondeten eet, en als ik dat voor mijn eten drink gaat men eetlust weg.

Verminderd dat effect hard als ik dat na mijn eten drink?

tjaa geen must.. als je zo krap zit zou ik het nemen en shaken op de gym.. en daar drinken.. net voor je training.

nieuwe formule unleash komt eraan, ben benieuwd...

ja dat is een topper geworden, het is een compleet nieuwe formule.. iedereen die het getest heeft vond het prima spul.. de producent adviseerd 20gram per dosering .. ik vind 30gram goed werken.. en er zit 900gram in een pot. dus 30trainingen.. prijs wordt 39,95. ik laat denk ik ook sample zakjes maken .

Heb sinds vandaag compelx carb gainer binbnen, maar kom beetje in de knoop met voedingsschema.

Mogenlijkheden voor mij:

- ontbijt ipv whey shake
- avond (half 6) half uur/uur voor eten
- Avond (rond 9 uur)

+ kan ik havermout bij me complex carb gainer shake gooien?

Alvast bedankt

ik zou het als ontbijt doen... 100gram en er kan zeker wat havermout bij geen enkel probleem.

Top levering weer hoor:D Had geen whey meer en om half toen wou ik gaan ontbijten en had totaal geen trek in boterhammen etc.. Toen ging de deurbel en kwam me whey+eas binnen haha wat een timing.

Nog een vraagje over de eas, kan je dit gewoon samen met pre workout innemen en na de training samen met Nos+dextro?

ja dat kan prima samen.. geen enkel probleem.

Heb donderdag bestelling gedaan en hoop dat ik het vandaag binnen krijg.

Hoe staat het met bestelling nummer 33830 ?

ik zie dat de facturen nog hier liggen... ik zie dat vrijdag het bedrag is bijgeschreven.. ik denk dan later op de middag pas dat het daarom nog niet weg is.. maandag gaat het metteen weg.. kies beter voor iDEAL volgende keer.

René,

Smaakt de Whey protein Instant vanille hetzelfde als de Protein 80 vanille smaak?

de smaak is wel iets anders.. pro80 wordt ook wat dikker.

Volgens mij ben je nog wat vraagjes en opmerkingen vergeten.
Misschien kan je daar nog wat aandacht aan besteden:rolleyes:

ik heb gisteren jp8 gemaakt en in flesje gestopt maar de gym was dicht en dat flesje staat nu in de koelkast voor morgen. kan ik dit nog gebruiken? ik had eens gelezen dat reeds opgelost creatine producten niet lang konden gebruikt worden ofzo.

• #11.267
ik heb gisteren jp8 gemaakt en in flesje gestopt maar de gym was dicht en dat flesje staat nu in de koelkast voor morgen. kan ik dit nog gebruiken? ik had eens gelezen dat reeds opgelost creatine producten niet lang konden gebruikt worden ofzo.

ik durf het niet echt te zeggen... normaal gezien vergaat de creatine idd vrij snel... ik zou het niet meer nemen...

Waarom is er bioperine toegevoegt aan de recovery formule?

• #11.269
Kan je wat meer over de ingredienten in unleash zeggen? Vooral over koolhydraten (zit nu op keto).

Ik gebruik nu al een kleine week de nos ether en moet zeggen dat het goed spul is.
Ik hou er wel wat extra vocht door vast en dat is ook het enige minpunt dat ik kan zeggen.

En over de smaak, ik vind het goed te drinken. Vooral met spuitwater komt er zo'n lekkere kraag op net als een biertje.

• #11.271
Kan je wat meer over de ingredienten in unleash zeggen? Vooral over koolhydraten (zit nu op keto).

Ik gebruik nu al een kleine week de nos ether en moet zeggen dat het goed spul is.
Ik hou er wel wat extra vocht door vast en dat is ook het enige minpunt dat ik kan zeggen.

En over de smaak, ik vind het goed te drinken. Vooral met spuitwater komt er zo'n lekkere kraag op net als een biertje.

ik zeg even niets over de ingredienten.. er zitten hier een paar kopieerders op het forum .. zodra ik iets roep komen die er ook meteen mee ;)

ik zeg even niets over de ingredienten.. er zitten hier een paar kopieerders op het forum .. zodra ik iets roep komen die er ook meteen mee ;)

Ja.. Internet is een b*ch hé. :p
Wel bedankt voor je hulp, ik zal nog even moeten wachten met die Pro80. Voor nu denk ik dat ik me Whey Instant, Dextro Juice en Omega 3's bestel. :)
Even terug over me bestelling wat ik in plan. (me "stack")

Whey Instant, Dextro Juice, Omega 3 caps, Crack en Pro80. Is er nog iets wat jij mij adviseerd toe te voegen? Doel is bulken uiteraard. :)

vandaag een bestelling geplaats rene. €200 lichter

Ik snap echt niet waarom ik elke x dat geld blijf uitgeven, pffff

Volgens onze producent geeft het een betere opname van de aminozuren.

ik heb trouwens alle supplemeten uit je lijstje besteld die we nog niet hadden ;)

Goed bezig ;)

Biopeperine wordt tegenwoordig aan alle supplementen toegevoegd met de claim dat het de absorptie verhoogd. Het inhibeert CYP450 enzymen en glucuronidation. Deze enzymen zorgen dat lichaamsvreemde stoffen uitgescheiden kunnen worden. Ingredienten die door deze enzymen gemetaboliseerd worden zullen dus inderdaad beter geabsobeerd worden door biopeperine coadministratie. Maar andere ingredienten niet en ik zie dan ook niet hoe biopeperine de absorptie van aminozuren zou kunnen verbeteren (wat sowieso onnodg is). Maar het probleem is dat die enzymen dus ook allerlei kankerverwekkende stoffen uitscheidt en inhibitie ervan dus wellicht geen goed idee is. Gebaseerd op wat ik gelezen heb, ben ik er nog niet uit of regelmatige consumptie van biopeperine wel een goed idee is. Ik zie het liever niet dan wel in mijn supplementen.

Vraag eens aan je producent waarop hij zijn claim gebaseerd heeft en als hij het niet kan onderbouwen aanklagen!! Dit product zonder de biopeperine heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zou ik al aanraden boven gelijksoortige producten)
(als de B6 ook nog in de P5P vorm was zou het helemaal geweldig zijn en boven de concurentie uitsteken)

Nog even voor iedereen die dit product gebruikt en de draad kwijt is: ik zeg niet dat 1 van de ingredienten bewezen gevaarlijk is, maar ik zeg dat 1 van de ingredienten erg waarschijnlijk geen nut heeft en misschien (mild?) negatieve effecten heeft en ik hem daarom niet vind thuis horen in dit product.

ik durf het niet echt te zeggen... normaal gezien vergaat de creatine idd vrij snel... ik zou het niet meer nemen...

ok ik ga het dan wel weggooien. maar het kan geen kwaad zeker als ik mijn nos ether maak, en na een uurtje trainen drink of moet het echt vers gebrouwen zijn ? :p

Hej als je een stack besteld , geldt dit als 2 + producten ?
ivm verzendkosten

grtz_

Terug
Naar boven