AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Maar een kilo'tje instant besteld en nog wat producten van het XXL huismerk ;)

Laatste tijd vindt ik het wel lekker gaan om voor het trainen de RF te nemen en direct erna de EAS. Wat lijkt jou beter in de cut? Als je de beschikking hebt over beide producten.
Ik voeg aan de EAS na het trainen wel nog 5 gram losse BCAA's toe omdat ik daarna nog wat cardio doe.

Jullie BCAA powder staat trouwens niet tussen de producten als je op de categorie 'aminozuren - glutamine' klikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.283
Ja.. Internet is een b*ch hé. :p
Wel bedankt voor je hulp, ik zal nog even moeten wachten met die Pro80. Voor nu denk ik dat ik me Whey Instant, Dextro Juice en Omega 3's bestel. :)
Even terug over me bestelling wat ik in plan. (me "stack")

Whey Instant, Dextro Juice, Omega 3 caps, Crack en Pro80. Is er nog iets wat jij mij adviseerd toe te voegen? Doel is bulken uiteraard. :)

lijkt me prima zo.. kijk eens naar nanoproxil ook ipv crack.. ik vind die erg goed.

vandaag een bestelling geplaats rene. €200 lichter

thanks!

thanks! 2 ;)

Goed bezig ;)

Biopeperine wordt tegenwoordig aan alle supplementen toegevoegd met de claim dat het de absorptie verhoogd. Het inhibeert CYP450 enzymen en glucuronidation. Deze enzymen zorgen dat lichaamsvreemde stoffen uitgescheiden kunnen worden. Ingredienten die door deze enzymen gemetaboliseerd worden zullen dus inderdaad beter geabsobeerd worden door biopeperine coadministratie. Maar andere ingredienten niet en ik zie dan ook niet hoe biopeperine de absorptie van aminozuren zou kunnen verbeteren (wat sowieso onnodg is). Maar het probleem is dat die enzymen dus ook allerlei kankerverwekkende stoffen uitscheidt en inhibitie ervan dus wellicht geen goed idee is. Gebaseerd op wat ik gelezen heb, ben ik er nog niet uit of regelmatige consumptie van biopeperine wel een goed idee is. Ik zie het liever niet dan wel in mijn supplementen.

Vraag eens aan je producent waarop hij zijn claim gebaseerd heeft en als hij het niet kan onderbouwen aanklagen!! Dit product zonder de biopeperine heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zou ik al aanraden boven gelijksoortige producten)
(als de B6 ook nog in de P5P vorm was zou het helemaal geweldig zijn en boven de concurentie uitsteken)

Nog even voor iedereen die dit product gebruikt en de draad kwijt is: ik zeg niet dat 1 van de ingredienten bewezen gevaarlijk is, maar ik zeg dat 1 van de ingredienten erg waarschijnlijk geen nut heeft en misschien (mild?) negatieve effecten heeft en ik hem daarom niet vind thuis horen in dit product.

ik zal ze over een 2 weken even berichten. ze hebben net vakantie..

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Of de Isolaat en CCG emmers ook gaan verdwijnen.

ja.. alleen whey instant blijft in emmers.. De emmers vormen een drempel om ze aan gyms en winkels te verkopen. En een 2e reden is dat we emmers niet kunnen laten labelen in de productie omdat de machines daarvoor niet geschikt zijn... Potten kunnen wel automatisch worden gelabeld en dan hoeven we dat zelf niet meer te doen.

Het worden potten met een grote opening zodat je hand er makkelijk ik kan.

toch wel beetje ruimere opening dan de Whey delicious potten he? want die vind ik ook beetje aan de kleine kant.

• #11.288
toch wel beetje ruimere opening dan de Whey delicious potten he? want die vind ik ook beetje aan de kleine kant.

de 1000gram whey delicious potten zijn te klein.. die worden ook allemaal groter bij de volgende batch.. dat is toen mis gegaan ergens.

ik heb allemaal nieuwe labels besteld omdat de pot met grotere opening lager is.

Maar een kilo'tje instant besteld en nog wat producten van het XXL huismerk ;)

Laatste tijd vindt ik het wel lekker gaan om voor het trainen de RF te nemen en direct erna de EAS. Wat lijkt jou beter in de cut? Als je de beschikking hebt over beide producten.
Ik voeg aan de EAS na het trainen wel nog 5 gram losse BCAA's toe omdat ik daarna nog wat cardio doe.

Jullie BCAA powder staat trouwens niet tussen de producten als je op de categorie 'aminozuren - glutamine' klikt.

Beter ff fixen op de site :D

Vandaag m'n pakketje ontvangen, maar in redelijk gehavende toestand. (de eerste keer dat ik het meemaak) Behoorlijke scheur waardoor mijn potje CLA net niet kon ontsnappen. Inhoud van het pak was wel in orde. Dat even ter volledigheid ;)

Heb ook een pot Beta-alanine besteld, na opening ervan was het poeder redelijk aan elkaar 'geklit', net zoals je zou zien als zoiets in vochtigheid komt te staan. Maar het product lijkt me op de samengeklitte brokken na, in goede staat. > zegt mijn omschrijving jou iets René?

Benieuwd naar dat tintelend gevoel waarover geschreven wordt ook... :)

Laatst bewerkt:
we hebben een catagorie bcaa's daarom staat die er niet tussen..

Oke, ik had hem daar ook bij gezet aangezien de BCAA mega caps er ook tussen staan en andere producten die hoofdzakelijk uit BCAA's bestaan. Maar goed het is niet mijn shop :D

Maar om ff terug te komen op mijn vraag. Ik neem nu de RF voor het trainen en de EAS direct erna. Ik wil nog 2 weekjes cutten, wat lijkt jou het meest optimale? Zoals ik het nu doe of 2x EAS of 2x RF?
(Bij de EAS voeg ik 5 gram losse BCAA's toe, omdat ik na de krachttraining nog 20 min cardio)

• #11.294
Vandaag m'n pakketje ontvangen, maar in redelijk gehavende toestand. (de eerste keer dat ik het meemaak) Behoorlijke scheur waardoor mijn potje CLA net niet kon ontsnappen. Inhoud van het pak was wel in orde. Dat even ter volledigheid ;)

Heb ook een pot Beta-alanine besteld, na opening ervan was het poeder redelijk aan elkaar 'geklit', net zoals je zou zien als zoiets in vochtigheid komt te staan. Maar het product lijkt me op de samengeklitte brokken na, in goede staat. > zegt mijn omschrijving jou iets René?

Benieuwd naar dat tintelend gevoel waarover geschreven wordt ook... :)

beta alanine verklontert altijd wel wat..

Oke, ik had hem daar ook bij gezet aangezien de BCAA mega caps er ook tussen staan en andere producten die hoofdzakelijk uit BCAA's bestaan. Maar goed het is niet mijn shop :D

Maar om ff terug te komen op mijn vraag. Ik neem nu de RF voor het trainen en de EAS direct erna. Ik wil nog 2 weekjes cutten, wat lijkt jou het meest optimale? Zoals ik het nu doe of 2x EAS of 2x RF?
(Bij de EAS voeg ik 5 gram losse BCAA's toe, omdat ik na de krachttraining nog 20 min cardio)

dan haal ik de bcaa mega caps daar weg ;) ... rf ervoor en de eas erna is perfect... een dubbele dosis lijkt me niet nodig.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 10,0 kg (Aardbei, Chocolade, Chocolade, Vanille), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 12.95

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 162.90

Uw bestelnummer is: 34076

Als je er wat samples erbij kan gooien zou dat leuk zijn. :D
Overige producten bestel ik bij me salarisontvangst. :)

wat is een kwalitatief goeie eiwitreep heb wel gekeken op de site maar staan er zoveel op :P

hebben jullie zoiets als nitrocrea maar dan in capsulevorm en ipv ceem Krea-Alkalyn?

Vraagje voor Rene;

Heb onlangs mijn whey protein ontvangen en ook mijn night protein.
Wat me opvalt is dat bij de whey een schepje zit van 50cc. Bij de night protein zat er eentje van 70cc. Vroeger zat bij de whey een nog kleiner schepje dan 50cc. En toch moet je blijkbaar 2 scheppen nemen (40gram) per dosering.

2 scheppen van 50cc is toch niet gelijk aan 2 scheppen van 70cc?
Of zijn beide produkten verschillend gedoseerd qua ingrediënten? Dat zou veel verklaren maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Grtz

Terug
Naar boven