hebben jullie zoiets als nitrocrea maar dan in capsulevorm en ipv ceem Krea-Alkalyn?
Probeer eens Green Bulge, die is lekkaaah
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben jullie zoiets als nitrocrea maar dan in capsulevorm en ipv ceem Krea-Alkalyn?
.Oeps, nee dat was ik vergeten.
Ik dacht ik doe het via hier.![]()
Vraagje voor Rene;
Heb onlangs mijn whey protein ontvangen en ook mijn night protein.
Wat me opvalt is dat bij de whey een schepje zit van 50cc. Bij de night protein zat er eentje van 70cc. Vroeger zat bij de whey een nog kleiner schepje dan 50cc. En toch moet je blijkbaar 2 scheppen nemen (40gram) per dosering.
2 scheppen van 50cc is toch niet gelijk aan 2 scheppen van 70cc?
Of zijn beide produkten verschillend gedoseerd qua ingrediënten? Dat zou veel verklaren maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Grtz
dat werkt niet zo goed ....
die komt eraan over een 2-3 weken.. een nieuwe creatine in caps en poeder.
de 2 proteines hebben een totaal ander volumegewicht. voorheen moest je 3 scoops nemen bij de whey instant nu 2.

Na twee kleinere bestellingen de afgelopen weken, een prima service en prijs/kwaliteitverhouding word XXL mijn vaste stek om supplementen te bestellen!
Sow, heb net even een grote bestelling geplaatstNa twee kleinere bestellingen de afgelopen weken, een prima service en prijs/kwaliteitverhouding word XXL mijn vaste stek om supplementen te bestellen!
Vond de whey delicious sample erg lekker en heb 4 emmers van 2,5 kg in alle smaken gepakt
Btw Rene, is het handig om nog beta-alaline naast Dark Rage in te nemen omdat dat daar volgens mij dat er al in zit. Anders wacht ik nog even tot die pot leeg is.

Gister ochtend besteld, net alles binnengekregen. Super![]()

Ik heb net mijn prijs in ontvangst genomen whey delicious kokos, Nou die is dus echt heel lekker ik denk zelfs te lekker want die gaat snel op
Thanks XXL ik ben er blij mee!!![]()

Vraagje voor Rene;
Heb onlangs mijn whey protein ontvangen en ook mijn night protein.
Wat me opvalt is dat bij de whey een schepje zit van 50cc. Bij de night protein zat er eentje van 70cc. Vroeger zat bij de whey een nog kleiner schepje dan 50cc. En toch moet je blijkbaar 2 scheppen nemen (40gram) per dosering.
2 scheppen van 50cc is toch niet gelijk aan 2 scheppen van 70cc?
Of zijn beide produkten verschillend gedoseerd qua ingrediënten? Dat zou veel verklaren maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Grtz
Supps inmiddels weer netjes op tijd ontvangen. Bedankt voor de samples en de grip pads!
há die renee,
gisteren besteld en vandaag binnen, weer een top service van xxl. had naast de gebruikelijke whey ook wat aakg caps besteld, iemand hier ervaring mee toevallig? ik ben benieuwd wat het gaat uithalen.
Zo heb mijn bestelling weer gedaan, heb nu maar de whey delicious besteld want de samples die ik vorige keer heb gekregen waren lekkerrrr
Uw bestelnummer is: 34146

Hm, de laatste 5 bestellingen zijn langer onderweg dan normaal.
Is niet zo'n ramp maar valt me gewoon even op.
Rene,
Heb je bestelling 34061 al verstuurd? Had 'm eerlijk gezegd vandaag verwacht, maar is niet gekomen.![]()

heb men bestelling ontvangen, waarvoor dank
begin morgen met jullie Fatburn stack, even een vraagje erover. Kan ik alles (2 cafeine, 1 L-carnitine en 1 CLA-force tab) in de ochtend samen nemen met Kre-Alakyn op een nuchtere maag voor het ontbijt? Of gaat dit conflicten geven![]()

wat is een kwalitatief goeie eiwitreep heb wel gekeken op de site maar staan er zoveel op![]()