XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.302
Oeps, nee dat was ik vergeten. :p
Ik dacht ik doe het via hier. :o

dat werkt niet zo goed ....

hebben jullie zoiets als nitrocrea maar dan in capsulevorm en ipv ceem Krea-Alkalyn?

die komt eraan over een 2-3 weken.. een nieuwe creatine in caps en poeder.

Vraagje voor Rene;

Heb onlangs mijn whey protein ontvangen en ook mijn night protein.
Wat me opvalt is dat bij de whey een schepje zit van 50cc. Bij de night protein zat er eentje van 70cc. Vroeger zat bij de whey een nog kleiner schepje dan 50cc. En toch moet je blijkbaar 2 scheppen nemen (40gram) per dosering.

2 scheppen van 50cc is toch niet gelijk aan 2 scheppen van 70cc?
Of zijn beide produkten verschillend gedoseerd qua ingrediënten? Dat zou veel verklaren maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Grtz

de 2 proteines hebben een totaal ander volumegewicht. voorheen moest je 3 scoops nemen bij de whey instant nu 2.

dat werkt niet zo goed ....

die komt eraan over een 2-3 weken.. een nieuwe creatine in caps en poeder.

de 2 proteines hebben een totaal ander volumegewicht. voorheen moest je 3 scoops nemen bij de whey instant nu 2.

Okie, doe ik het bij m'n 2e bestelling. :D

Sow, heb net even een grote bestelling geplaatst:cool: Na twee kleinere bestellingen de afgelopen weken, een prima service en prijs/kwaliteitverhouding word XXL mijn vaste stek om supplementen te bestellen!
Vond de whey delicious sample erg lekker en heb 4 emmers van 2,5 kg in alle smaken gepakt:p
Btw Rene, is het handig om nog beta-alaline naast Dark Rage in te nemen omdat dat daar volgens mij dat er al in zit. Anders wacht ik nog even tot die pot leeg is.

Gister ochtend besteld, net alles binnengekregen. Super :D

Ik heb net mijn prijs in ontvangst genomen whey delicious kokos, Nou die is dus echt heel lekker ik denk zelfs te lekker want die gaat snel op:D
Thanks XXL ik ben er blij mee!!:thumbs:

• #11.307
Sow, heb net even een grote bestelling geplaatst:cool: Na twee kleinere bestellingen de afgelopen weken, een prima service en prijs/kwaliteitverhouding word XXL mijn vaste stek om supplementen te bestellen!
Vond de whey delicious sample erg lekker en heb 4 emmers van 2,5 kg in alle smaken gepakt:p
Btw Rene, is het handig om nog beta-alaline naast Dark Rage in te nemen omdat dat daar volgens mij dat er al in zit. Anders wacht ik nog even tot die pot leeg is.

Pas maar op en komen nog 4 smaken aan van de whey delicious over een week of 2-3 ;)

Het lijkt me niet nodig nog beta alanine er bij te nemen.

Gister ochtend besteld, net alles binnengekregen. Super :D

:D

Ik heb net mijn prijs in ontvangst genomen whey delicious kokos, Nou die is dus echt heel lekker ik denk zelfs te lekker want die gaat snel op:D
Thanks XXL ik ben er blij mee!!:thumbs:

top dan! mooi dat je er tevreden over bent.. het is een lekker kokos smaak inderdaad :D

Vraagje voor Rene;

Heb onlangs mijn whey protein ontvangen en ook mijn night protein.
Wat me opvalt is dat bij de whey een schepje zit van 50cc. Bij de night protein zat er eentje van 70cc. Vroeger zat bij de whey een nog kleiner schepje dan 50cc. En toch moet je blijkbaar 2 scheppen nemen (40gram) per dosering.

2 scheppen van 50cc is toch niet gelijk aan 2 scheppen van 70cc?
Of zijn beide produkten verschillend gedoseerd qua ingrediënten? Dat zou veel verklaren maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Grtz

Tip: schaf zo'n keukenweegschaaltje aan, altijd handig.. ook voor het wegen van je voeding.

Zo heb mijn bestelling weer gedaan, heb nu maar de whey delicious besteld want de samples die ik vorige keer heb gekregen waren lekkerrrr

Uw bestelnummer is: 34146

há die renee,

gisteren besteld en vandaag binnen, weer een top service van xxl:). had naast de gebruikelijke whey ook wat aakg caps besteld, iemand hier ervaring mee toevallig? ik ben benieuwd wat het gaat uithalen.

Supps inmiddels weer netjes op tijd ontvangen. Bedankt voor de samples en de grip pads!

• #11.312
Supps inmiddels weer netjes op tijd ontvangen. Bedankt voor de samples en de grip pads!

:thumbs:

há die renee,

gisteren besteld en vandaag binnen, weer een top service van xxl:). had naast de gebruikelijke whey ook wat aakg caps besteld, iemand hier ervaring mee toevallig? ik ben benieuwd wat het gaat uithalen.

ja die geven toch wel lekker wat kracht en pomp. ook betere opname van voedingsstoffen.. ik vind het zelf een goed supplement , vandaar ook dat we het in het gamma hebben opgenomen.

Zo heb mijn bestelling weer gedaan, heb nu maar de whey delicious besteld want de samples die ik vorige keer heb gekregen waren lekkerrrr

Uw bestelnummer is: 34146

:meal:

Bedankt weer rene voor de samples en snelle levering

Hm, de laatste 5 bestellingen zijn langer onderweg dan normaal.
Is niet zo'n ramp maar valt me gewoon even op.

Rene,

Heb je bestelling 34061 al verstuurd? Had 'm eerlijk gezegd vandaag verwacht, maar is niet gekomen. :)

heb men bestelling ontvangen, waarvoor dank :D

begin morgen met jullie Fatburn stack, even een vraagje erover. Kan ik alles (2 cafeine, 1 L-carnitine en 1 CLA-force tab) in de ochtend samen nemen met Kre-Alakyn op een nuchtere maag voor het ontbijt? Of gaat dit conflicten geven :p

• #11.317
Hm, de laatste 5 bestellingen zijn langer onderweg dan normaal.
Is niet zo'n ramp maar valt me gewoon even op.

geen idee... soms duren verzendingen naar bepaalde gebieden ineens langer en zeker in de vakantietijd. veel invallers bij tnt.

Rene,

Heb je bestelling 34061 al verstuurd? Had 'm eerlijk gezegd vandaag verwacht, maar is niet gekomen. :)

is vandaag verstuurd... 1 van de mederwerkers heeft vakantie hier en ik moet nu alle orders alleen aanmaken en heb gisteren eerder afgesloten anders redde ik het niet ;)

heb men bestelling ontvangen, waarvoor dank :D

begin morgen met jullie Fatburn stack, even een vraagje erover. Kan ik alles (2 cafeine, 1 L-carnitine en 1 CLA-force tab) in de ochtend samen nemen met Kre-Alakyn op een nuchtere maag voor het ontbijt? Of gaat dit conflicten geven :p

dat lijkt me geen probleem... succes!

damn, ben pas 5 dagen bezig met stack van megagrow/nitrocrea maar ik zie er nu al zoveel voller en groter uit, + de trainingen gaan een stuk makkelijker. Dit gaat echt een goede maand worden -,-

Hoi Rene,

Wat ben jij een beest zeg.

Wil weer is geld uitgeven aan goede supps.
Eff een jaartje lekker supp kuren voor dikke droge kg's pakken. :D
Voelt ZOOOO goed.

Met vendetta heb ik goede ervaring dus zit daarom te denken aan Vendetta en NO-Xplode voor de training en na de training een whey shake?

Sta voor alles open dus graag tips en advies anders word het 2 potten vendetta en 1 xo-xplode, wat me een goede keuze lijkt, maar er is tegenwoordig zoveel en misschien nog wel beter spul? :)

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Oh doel is vooral kracht, maar ook een hoop massa.
mag nog wel 15 kg droge massa bijh, vandaar.

Terug
Naar boven