- Waardering
- 1.339
ProteinBlock double choco.
Ziet er niet uit als 'ie enigzins gesmolten is, maar smaakt nog steeds even goed. Smaak is even wennen, zoals bij elke eiwitreep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er niet uit als 'ie enigzins gesmolten is, maar smaakt nog steeds even goed. Smaak is even wennen, zoals bij elke eiwitreep.
precies een heleboel nieuwe shakes toegevoegd rené
iemand al ervaring met 1 van die soorten zodat we meteen weten of ze goed en lekker zijn![]()

damn, ben pas 5 dagen bezig met stack van megagrow/nitrocrea maar ik zie er nu al zoveel voller en groter uit, + de trainingen gaan een stuk makkelijker. Dit gaat echt een goede maand worden -,-
Hoi Rene,
Wat ben jij een beest zeg.
Wil weer is geld uitgeven aan goede supps.
Eff een jaartje lekker supp kuren voor dikke droge kg's pakken.
Voelt ZOOOO goed.
Met vendetta heb ik goede ervaring dus zit daarom te denken aan Vendetta en NO-Xplode voor de training en na de training een whey shake?
Sta voor alles open dus graag tips en advies anders word het 2 potten vendetta en 1 xo-xplode, wat me een goede keuze lijkt, maar er is tegenwoordig zoveel en misschien nog wel beter spul?
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
Oh doel is vooral kracht, maar ook een hoop massa.
mag nog wel 15 kg droge massa bijh, vandaar.
precies een heleboel nieuwe shakes toegevoegd rené
iemand al ervaring met 1 van die soorten zodat we meteen weten of ze goed en lekker zijn![]()

Ook ik heb nog wel eens een vraagje
- wanneer komen de nieuwe smaken NightProtein? Ik ben nog steeds niet laaiend over de vanillesmaak, en gok dat ik aardbei ook niet echt lekker ga vinden...
- XXL-tanktops in maat S: kan ik die ook al in het zwart bestellen? Ik heb al twee witte![]()
Heb mijn bestelling netjes binnen gekregen, bedankt voor de samples.
Net even geroken aan de delicious cocos en die ruikt echt lekker, ruikt naar die cocos koekjes![]()

Aardbei is wel lekker hoor.. de nieuwe smaken komen denk over een week of 2.. en worden ook dan 1100gram (zelfde prijs).
de hempjes zijn alleen L nog in het wit ... zet er anders even bij in de opmerkingen tanktop alleen in zwart voor de zekerheid.

Dan wacht ik nog een week of 2...
enne: voorlopig heb ik nog geen L...

'k was ook geen vanille fan in night protein maar aardbei smaakt echt eens zo goed. Toch kijk ik ook uit naar nieuwe smaken.
En Rene welke producten van eigen label komen er in augustus zo nog binnen?![]()

'k was ook geen vanille fan in night protein maar aardbei smaakt echt eens zo goed. Toch kijk ik ook uit naar nieuwe smaken.
En Rene welke producten van eigen label komen er in augustus zo nog binnen?![]()

Voor de gene die night protein van XXL gebruiken, klonterd die niet enorm bij julie. Als ik de aardbei smaak in mijn beker shake met 500ML water zitten er veel klonten in. Maar mischien is dat normaal. De smaak vind ik wel goed alleen jammer van de klonten.
Voor de gene die night protein van XXL gebruiken, klonterd die niet enorm bij julie. Als ik de aardbei smaak in mijn beker shake met 500ML water zitten er veel klonten in. Maar mischien is dat normaal. De smaak vind ik wel goed alleen jammer van de klonten.