XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.323
precies een heleboel nieuwe shakes toegevoegd rené
iemand al ervaring met 1 van die soorten zodat we meteen weten of ze goed en lekker zijn :)

• #11.327
damn, ben pas 5 dagen bezig met stack van megagrow/nitrocrea maar ik zie er nu al zoveel voller en groter uit, + de trainingen gaan een stuk makkelijker. Dit gaat echt een goede maand worden -,-

:thumbs:

Hoi Rene,

Wat ben jij een beest zeg.

Wil weer is geld uitgeven aan goede supps.
Eff een jaartje lekker supp kuren voor dikke droge kg's pakken. :D
Voelt ZOOOO goed.

Met vendetta heb ik goede ervaring dus zit daarom te denken aan Vendetta en NO-Xplode voor de training en na de training een whey shake?

Sta voor alles open dus graag tips en advies anders word het 2 potten vendetta en 1 xo-xplode, wat me een goede keuze lijkt, maar er is tegenwoordig zoveel en misschien nog wel beter spul? :)

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Oh doel is vooral kracht, maar ook een hoop massa.
mag nog wel 15 kg droge massa bijh, vandaar.

Ik zou eens kijken naar onze trainingsstack als ik jou was. Daar zit alles in wat je rondom je training nodig hebt... op een whey na dan.

Maar vendetta kan ook prima maar ik zou je dan nanoproxil aanraden ipv no xplode.

precies een heleboel nieuwe shakes toegevoegd rené
iemand al ervaring met 1 van die soorten zodat we meteen weten of ze goed en lekker zijn :)

Er komt in augustus heel veel van eigen merk bij :D

Ook ik heb nog wel eens een vraagje ;)
- wanneer komen de nieuwe smaken NightProtein? Ik ben nog steeds niet laaiend over de vanillesmaak, en gok dat ik aardbei ook niet echt lekker ga vinden...
- XXL-tanktops in maat S: kan ik die ook al in het zwart bestellen? Ik heb al twee witte ;)

Heb mijn bestelling netjes binnen gekregen, bedankt voor de samples :D.

Net even geroken aan de delicious cocos en die ruikt echt lekker, ruikt naar die cocos koekjes :meal::lick:

• #11.330
Ook ik heb nog wel eens een vraagje ;)
- wanneer komen de nieuwe smaken NightProtein? Ik ben nog steeds niet laaiend over de vanillesmaak, en gok dat ik aardbei ook niet echt lekker ga vinden...
- XXL-tanktops in maat S: kan ik die ook al in het zwart bestellen? Ik heb al twee witte ;)

Aardbei is wel lekker hoor.. de nieuwe smaken komen denk over een week of 2.. en worden ook dan 1100gram (zelfde prijs).

de hempjes zijn alleen L nog in het wit ... zet er anders even bij in de opmerkingen tanktop alleen in zwart voor de zekerheid.

Heb mijn bestelling netjes binnen gekregen, bedankt voor de samples :D.

Net even geroken aan de delicious cocos en die ruikt echt lekker, ruikt naar die cocos koekjes :meal::lick:

:D

Aardbei is wel lekker hoor.. de nieuwe smaken komen denk over een week of 2.. en worden ook dan 1100gram (zelfde prijs).

de hempjes zijn alleen L nog in het wit ... zet er anders even bij in de opmerkingen tanktop alleen in zwart voor de zekerheid.

Dan wacht ik nog een week of 2... ;)
enne: voorlopig heb ik nog geen L...

• #11.333
'k was ook geen vanille fan in night protein maar aardbei smaakt echt eens zo goed. Toch kijk ik ook uit naar nieuwe smaken.

En Rene welke producten van eigen label komen er in augustus zo nog binnen?;)

een hele lading.. maar ik zeg beter niets meer voordat het eris.. heb ik eerder gedaan en komt er snel een ander bedrijf mee waar het ontbreekt aan eigen ideeen voor wij het hebben ;)

bestelling zag er goed uit rene thxs nog :)
dan ga ik volgende week de proteinblock bestellen

'k was ook geen vanille fan in night protein maar aardbei smaakt echt eens zo goed. Toch kijk ik ook uit naar nieuwe smaken.

En Rene welke producten van eigen label komen er in augustus zo nog binnen?;)

als bodybuilder zijn mag je niet klagen over de smaken gewoon vreten :D :bow2:

nee ik vind de night protein aarbei goed te doen moet ook niet te zoet worden want dan is het ook niet meer te eten.

Voor de gene die night protein van XXL gebruiken, klonterd die niet enorm bij julie. Als ik de aardbei smaak in mijn beker shake met 500ML water zitten er veel klonten in. Maar mischien is dat normaal. De smaak vind ik wel goed alleen jammer van de klonten.

Voor de gene die night protein van XXL gebruiken, klonterd die niet enorm bij julie. Als ik de aardbei smaak in mijn beker shake met 500ML water zitten er veel klonten in. Maar mischien is dat normaal. De smaak vind ik wel goed alleen jammer van de klonten.

Nee ik heb er geen last van, probeer anders eerst eens wat water in de shakebeker te doen en dan de eiwit en rest van het water.
Even laten staan en dan nog eens schudden kan ook helpen.

• #11.338

Ik krijg nooit klonten maar maak het met melk.... eerst de vloeistof in de beker en dan de proteine er boven op.

neem aan dat je gewoon een shakebeker gebruikt, maak het zelf met melk vond het met water niet te zuipen. Bovendien heb je dan ook nog weer wat extra eiwitten te pakken. Doe eerst het melk/water erin dan de NP. ;)

Vroeger weleens wat klonten gehad, maar niet storend ofzo.

De laatste 2 maanden is de night protein vernieuwd geloof ik, want hij smaakt anders en is beter oplosbaar.

Terug
Naar boven