MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vroeger weleens wat klonten gehad, maar niet storend ofzo.

De laatste 2 maanden is de night protein vernieuwd geloof ik, want hij smaakt anders en is beter oplosbaar.

idd, vroeger was de smaak wel wat beter vond ik persoonlijk. maar nu mengt hij wel een pak beter! zero klonters bij mij.

Komen er nog meer smaken van de whey pro xl ?

34306

Alleen voor mezelf. Maandag maar wat meer bestellen, weet niet precies wat die apen willen. Nog bedankt voor je advies per pb René, heb het overgebracht ;)

Zojuist de recovery formula besteld (2stuks)!
Was op zoek naar een bcaa met een hoge leucine dosering met een aardig smaakje, dus gevonden!

Sommige reviews zijn echt grappig:

Nicolas zei:
ZWAAR ondergedoseerd, zoek maar op. dan ben ik beter af met die vitaminen van "m double you"

En dan vind ik het raar dat ik na 1 maand lang zna 5 pille per dag zelfs geen last heb gehad van buikloop ( iets wat doodnormaal is bij te hoog gedoseerde vitaminen )

maar hoog noch voldoende gedoseerd is hier dus echt niet het geval, wat een geld verspilling.

Sorry xxl nutrition, maar het mag gezegd worden!

Deze gast nam dus 1 maand lang 5 pillen per dag om te zien of hij buikloop zou krijgen. :roflol:

Laatst pot Whey besteld, gelijk dat hempie van 5,50 erbij (xxlnutrition bigger is better)...
Zit lekker! Wel aanradertje voor zo weinig ;)

dwarvenwarrior denkt meteen weer aan xxl-condooms, bad kitteh :finger:

:D

"This Dwarf is brought to You by XXL Nutrition"

Zou een mooei opdruk kunnen zijn voor een shirtje;)

ik ga binnekort mega grow en whey isolaat bestellen, zijn deze gewoon op voorraad?
Dit is toch gewoon samen te gebruiken samen met omega3 visolie capsules en zinc capsules.

Terug
Naar boven