AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik ga binnekort mega grow en whey isolaat bestellen, zijn deze gewoon op voorraad?
Dit is toch gewoon samen te gebruiken samen met omega3 visolie capsules en zinc capsules.

Ja deze kunnen zonder problemen samen gebruikt worden.

En XXL heeft alls op voorraad wat op hun site staat, indien het niet op voorraad dan staat het erbij waar normaal de prijs staat. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.362
  • #11.363
Unleash! is uitverkocht en daarom komt de [Link niet meer beschikbaar] tijdelijk met Nanoproxil. Ik heb de stack 5 euro verhoogd tijdelijk in prijs maar Nanoproxil is 17,00 duurder dan Unleash!.

De totaal vernieuwde Unleash! V2 komt rond 20augustus verwacht ik.

ik zoek een vervanger voor NOS ether!

moet ervan overgeven, niet leuk :D (size on peut etre ? )

Unleash! is uitverkocht en daarom komt de [Link niet meer beschikbaar] tijdelijk met Nanoproxil. Ik heb de stack 5 euro verhoogd tijdelijk in prijs maar Nanoproxil is 17,00 duurder dan Unleash!.

De totaal vernieuwde Unleash! V2 komt rond 20augustus verwacht ik.
Ooh, ik was van plan de trainingsstack binnekort aanteschaffen :D

Even wachten op de nieuwe Unleash! of de Nanoproxil nemen?:)

U doet goede zaken René! Alvast bedankt.

• #11.366
ik zoek een vervanger voor NOS ether!

moet ervan overgeven, niet leuk :D (size on peut etre ? )

sizeon is een goed alternatief en is lekker vind ik ;) lemon smaak hebben we .

Ooh, ik was van plan de trainingsstack binnekort aanteschaffen :D

Even wachten op de nieuwe Unleash! of de Nanoproxil nemen?:)

U doet goede zaken René! Alvast bedankt.

je maakt nu ook een goede deal met de nanoproxil.... maar je kan ook wachten.. maar de nieuwe unleash komt pas rond de 20e.. mss nog een weekje later.

Ik heb een pot van Whey Isolaat met aarbeismaak, toppertje !

jeetje die aakg caps zijn groot zeg, ik had beter een glaasje water bij de hand kunnen houden toen ik ze alle drie tegelijk probeerde door te slikken :p.

• #11.370
Bestelling van 266 euries zodat ik eens een flinke voorraad heb:d en ook maar voor de stack gegaan omdat er nu die nanoproxil gaat, hoop dat die de nox pump kan evenaren

• #11.372
Bestelling van 266 euries zodat ik eens een flinke voorraad heb:d en ook maar voor de stack gegaan omdat er nu die nanoproxil gaat, hoop dat die de nox pump kan evenaren

Nox pum is toch een beetje een verhaal appart en zeker met 30 trainingen in een doosje.. maar er zullen dus wel verbodenstofjes in gezeten hebben waardoor Yates problemen kreeg.

Thanks voor je order!

nou gooi die stofjes maar in die nieuwe unleash dan heb je al 1 vaste unleash klant:P

Dus Crack!, Unleash! en Nanoproxil zijn alleen energieboosters? :p
En welke hiervan is dan aan te raden? :p

• #11.376
Dus Crack!, Unleash! en Nanoproxil zijn alleen energieboosters? :p
En welke hiervan is dan aan te raden? :p

Het zijn preworkout's .. dus stikstof, creatine en energiebooster...

crack en nanoproxil zijn beide goede keuzes.. unleash! is tijdelijk out.. de nieuwe versie komt over 3 weken.

zodra die uit is test ik hem wel, tot nu toe ben ik over alle proteins en crea
s en amino's van het xxl dikkk tevreden als de unleash dan ook hard is hebben we geen a merken meer nodig

Hoe neem ik glutamine in? (huismerk, verwacht levering morgen)
Met water? Sap? Door m'n eten?
En is 1x per dag voldoende?

• #11.380
Hoe neem ik glutamine in? (huismerk, verwacht levering morgen)
Met water? Sap? Door m'n eten?
En is 1x per dag voldoende?

met water of sap inderdaad... de instructies staan op de pot.. voor het slapen gaan is een goed moment.. ik zou 2x per dag nemen.. na de training evt en voor het slapen dan.

Terug
Naar boven