- Waardering
- 1.339
Zal ik ook doen!
'Knuffels van Skinnie
' 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
' 

rene, zijn er plannen om l-leucine in de toekomst(/komende 6 maanden) toe te voegen aan jullie assortiment?
Ik ben een vaste koper bij jullie(dus makkelijker om het met een bestelling meteen bij jullie te bestellen).
naar aanleiding van dit topic: (http://forum.dutchbodybuilding.com/...ize-skeletal-muscle-protein-synthesis-210633/) wil ik graag l-leucine toevoegen.
we hadden het in het assortiment.. maar er was bijzonder weinig vraag naar.
ik ga vandaag weer een order maken en zal wat potten bestellen van 500gram powder.
+1, zou heel handig zijn!Wat ik wel een fijne toevoeging zou vinden, Magnesium voor je handen onder het kopje "Trainingshulpmiddelen". Ik moet het nu telkens ergens anders bestellen...
Wat ik wel een fijne toevoeging zou vinden, Magnesium voor je handen onder het kopje "Trainingshulpmiddelen". Ik moet het nu telkens ergens anders bestellen...

bij fitness seller kan je dat kopen, maar die verzendkosten zijn veel te hoog om dat daar apart te bestellen

Zijn er nog veel andere opties qua bezorgdiensten daar? Misschien iets voor XXL om naar te kijken? In Nederland is de TNT bijna altijd supersnel, maargoed dat is dan ook zo'n enorm grote organisatie, die hebben altijd wel iets 'op route' liggen.dpd bezorgd niet op zaterdag in België
Ik heb dit ook soms voor . Is volledig dpd zijn schuld. Ik bestel soms op dinsdag en ontvang het ook pas de volgende week maandag daar op.
Bestel ik op zondag of maandag ...dan heb ik het op woensdag.
Ze hebben blijkbaar een bepaalde route en val je niet in die route moet je wachten tot dit wel zo is.

Zelf doe ik dit wel, ik gebruik recovery formula + dextro. Drink het zowel voor, tijdens als na de training. Na enkele zware oefeningen vind ik een lekkere slok van dit zalige lekkere goedje heerlijk. Kan ik er dan direct weer tegenaan. De dextro reken ik wel mee in m'n schema (de recovery formula niet).Ik heb XXL DextroJuice Pro besteld, en heb nu wat vragen over het innemen in mijn geval.
Het staat aangegeven dat dit het beste is om de glycogeen na de training aan te vullen, maar tijdens het trainen heb ik soms nog wel eens last van een beetje misselijkheid, en misschien komt dat wel omdat ik energie te kort kom. Dus ik dacht: misschien een dosis DextroJuice oplossen in 700ml water ofzo, en dat dan al tijdens het trainen drinken. Zou dat een goed idee zijn? En als ik dat doe, moet ik dan na de training nog een dosis nemen, of wordt dat dan teveel? (Ik probeer namelijk ook op de kcal te letten i.v.m. vetverlies)
Hey Rene,
Bedankt weer voor die pot van bsn! Gisteren mogen ontvangen.. toppie levering, zoals altijd voor 15:00u bestellen volgende dag in huis in mijn geval meestal op mijn werk haha.. ik ben trouwens een kennis van Roland..
Groeten Marvin
Rene,
ik heb dinsdagavond mijn bestelling gedaan en betaald,normaal heb ik het pakje binnen 3 dagen (vandaag dus) maar het is niet geleverd,bezorgd DPD ook op zaterdag of zal het maandag worden ?
Of is er iets fout gegaan ? bestelnummer is: 36208
Ik heb XXL DextroJuice Pro besteld, en heb nu wat vragen over het innemen in mijn geval.
Het staat aangegeven dat dit het beste is om de glycogeen na de training aan te vullen, maar tijdens het trainen heb ik soms nog wel eens last van een beetje misselijkheid, en misschien komt dat wel omdat ik energie te kort kom. Dus ik dacht: misschien een dosis DextroJuice oplossen in 700ml water ofzo, en dat dan al tijdens het trainen drinken. Zou dat een goed idee zijn? En als ik dat doe, moet ik dan na de training nog een dosis nemen, of wordt dat dan teveel? (Ik probeer namelijk ook op de kcal te letten i.v.m. vetverlies)
Daarnaast heb ik een potje creatine mono besteld, en dat gaat dus weer erg goed samen met die dextrojuice. Maar is het dan ook weer slim om op rustdagen (en tijdens het laden 2x per dag) de creatine met een dosis dextrojuice in te nemen? Of kan je als je niet getraind hebt beter een andere koolhydraatbron bij de creatine doen om de opname te stimuleren?
bij fitness seller kan je dat kopen, maar die verzendkosten zijn veel te hoog om dat daar apart te bestellen![]()
Zijn er nog veel andere opties qua bezorgdiensten daar? Misschien iets voor XXL om naar te kijken? In Nederland is de TNT bijna altijd supersnel, maargoed dat is dan ook zo'n enorm grote organisatie, die hebben altijd wel iets 'op route' liggen.![]()
Inderdaad, een erg misplaatste en vreemde reactie (die van Victory).ga je xxl concurrentie aandoen misschien.
Het is hier wel een topic over xxl nutrition en niet tegen xxl nutrition.