- Waardering
- 4.382
René ik ben nu bijna 1 weekje bezig met de Crea force. Kom net uit de cut dus mijn gewicht gaat redelijk snel omhoog. Ik heb niet het gevoel dat ik vocht vast houd dus dat is mooi!
Ik had alleen vraagje over de inhoud van de capsules. Als ik het goed begrijp zit er dus 2750 mg creatine in één dosering. Is dat niet een beetje weinig? Of hoeven deze vormen van creatine niet zo hoog gedosseerd (5 gr bijv.) te worden?
je pakt 2 doseringen per dag dus totaal 5,5gram creatine en deze creatine zijn effectiever als monohydraat. Pot is voor 40 dagen.
bij het zoeken naar een alternatief voor eens jullie xxl whey, kwam ik dit tegen:
* Deze whey isolaat heeft waarschijnlijk dezelfde herkomst als die van Power Supplements. Wij hebben echter geen afronding gebruikt van de gehaltes koolhydraten en vetten.
[/url]
klopt dit?
Ik zag het ook staan en vind het maar een rare uitspraak... het is wel een vergelijk gemaakt zoveel mogelijk in hun voordeel.. bij 2 potten is de prijs gelijk.. we gaan overigens over naar 2500grams potten waarbij het verschil nihil is.
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
ga je xxl concurrentie aandoen misschien.
Het is hier wel een topic over xxl nutrition en niet tegen xxl nutrition.
er mogen hier best kritische vragen gesteld worden hoor, ik heb niets te verbergen. Zolang er maar niet gespamt wordt

... DPD