AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.861
René ik ben nu bijna 1 weekje bezig met de Crea force. Kom net uit de cut dus mijn gewicht gaat redelijk snel omhoog. Ik heb niet het gevoel dat ik vocht vast houd dus dat is mooi!

Ik had alleen vraagje over de inhoud van de capsules. Als ik het goed begrijp zit er dus 2750 mg creatine in één dosering. Is dat niet een beetje weinig? Of hoeven deze vormen van creatine niet zo hoog gedosseerd (5 gr bijv.) te worden?

je pakt 2 doseringen per dag dus totaal 5,5gram creatine en deze creatine zijn effectiever als monohydraat. Pot is voor 40 dagen.

bij het zoeken naar een alternatief voor eens jullie xxl whey, kwam ik dit tegen:

* Deze whey isolaat heeft waarschijnlijk dezelfde herkomst als die van Power Supplements. Wij hebben echter geen afronding gebruikt van de gehaltes koolhydraten en vetten.
[/url]

klopt dit?

Ik zag het ook staan en vind het maar een rare uitspraak... het is wel een vergelijk gemaakt zoveel mogelijk in hun voordeel.. bij 2 potten is de prijs gelijk.. we gaan overigens over naar 2500grams potten waarbij het verschil nihil is.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

ga je xxl concurrentie aandoen misschien.
Het is hier wel een topic over xxl nutrition en niet tegen xxl nutrition.

er mogen hier best kritische vragen gesteld worden hoor, ik heb niets te verbergen. Zolang er maar niet gespamt wordt ;)

René ik ben nu bijna 1 weekje bezig met de Crea force. Kom net uit de cut dus mijn gewicht gaat redelijk snel omhoog. Ik heb niet het gevoel dat ik vocht vast houd dus dat is mooi!

Ik had alleen vraagje over de inhoud van de capsules. Als ik het goed begrijp zit er dus 2750 mg creatine in één dosering. Is dat niet een beetje weinig? Of hoeven deze vormen van creatine niet zo hoog gedosseerd (5 gr bijv.) te worden?

Het is inderdaad zo dat je van cee(aanwezig in de capsules) niet zoveel nodig hebt als van de monohydraat.Deze laatste wordt niet volledig opgenomen terwijl dat met cee wel zo is.Alle,zo hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt ;)

Die creaforce is hier deze week ook aangekomen, ben eens benieuwd als ik deze ga gebruiken

Laatst bewerkt:
René, nog eens bedankt om die glutamine peptide mee te bestellen eh
gewoon superservice.
moest ik hier toch ook even komen melden.
hopelijk is hij dan nog niet uitverkocht voor ik zelf kan bestellen :p
ik zal er meteen ook eens 20kg proteïne bijbestellen ;)

Rene als ik die unleash pak kan ik dan ook nog gewoon mijn pre workout-shake pakken whey met een banaan erin....

eerst de whey bv 45min voor de training en dan de unleash 20minuutjes voor je training bv..

Viel me ook al op dat die DNP stukken trager is dan TNT

eerst de whey bv 45min voor de training en dan de unleash 20minuutjes voor je training bv..

hmmm ik dacht het dus eens net andersom te doen vandaar dat ik dit dus even hier vraag want de whey en die banaan (of iets anders) zijn eigenlijk bedoeld als voeding tijdens de training ......nou meer antwoorden svp hoe meer meningen hoe duidelijker het gaat worden en daar hebben we allemaal wel wat aan lijkt me zo.....

• #11.869
René, nog eens bedankt om die glutamine peptide mee te bestellen eh gewoon superservice. moest ik hier toch ook even komen melden. hopelijk is hij dan nog niet uitverkocht voor ik zelf kan bestellen :p
ik zal er meteen ook eens 20kg proteïne bijbestellen ;)

Ik verwacht er niet zoveel vraag naar maar is toch wel goed om te hebben ;)

einde van het week zal het wel komen

Rene als ik die unleash pak kan ik dan ook nog gewoon mijn pre workout-shake pakken whey met een banaan erin....

hmmm ik dacht het dus eens net andersom te doen vandaar dat ik dit dus even hier vraag want de whey en die banaan (of iets anders) zijn eigenlijk bedoeld als voeding tijdens de training ......nou meer antwoorden svp hoe meer meningen hoe duidelijker het gaat worden en daar hebben we allemaal wel wat aan lijkt me zo.....

Je kan ook eerst de UNLEASH! nemen en dan ca 15min daarna je whey shake met banaan. in 15min moet dat wel opgenomen zijn als je tenminste niet net daarvoor hebt gegeten.

nee niet net daarvoor zeg een uur daarvoor dan wel ........ach ik denk dat ik het gewoon moet proberen en dan hoor je het wel..

hahaha doe ik de bestelling is al onderweg dus je hoort het binnenkort wel hoe dat gaat

waarom mag je de xxl creatine eigenlijk niet innemen met melk?

De Purple Wraath, welke smaak heeft die?

• #11.877
Rene heb je enig idee of ik mijn bestelling maandag nog zou krijgen?
Vrijdag besteld en zaterdag betaald, ben van belgie (gent), bestel nr. 36398

Zaterdag besteld en betaald, ben van belgie (gent), bestel nr. 36398

zal wel dinsdag zijn..spreek uit ondervinding.
DPD werkt niet op zaterdag. Maandag weg met dpd en dinsdag ....als je geluk hebt bij jou thuis.

Geduld is een schone deugd.

• #11.880
Vrijdag besteld en zaterdag betaald, ben van belgie (gent), bestel nr. 36398

zal wel dinsdag zijn..spreek uit ondervinding.
DPD werkt niet op zaterdag. Maandag weg met dpd en dinsdag ....als je geluk hebt bij jou thuis.

Geduld is een schone deugd.

De banken doen ook geen transacties in het weekend... ik verwacht ook dinsdag .

Terug
Naar boven