XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey XXL Nutrition,

Ik heb een vraag..:)

Ik gebruik altijd jullie "Whey protein XXL Nutrition", maar merk dat ik hier ongeloofelijk veel puisten door krijg:( Heel erg jammer want ik vind het echt een top producht. Wanneer ik geen whey gebruik heb ik dit niet, dus het komt wel echt door de whey. Maargoed... Want kan ik dan gebruiken? Ik zag dat jullie ook de allergie free protein verkopen, voor mensen die lactose gevoelig zijn of koemelk allergie. Maar dit heb ik volgens mij niet want van alleen melk, chocomel drinken krijg ik niet (waar ook lactose in zit).

Dus heb jij enig idee waar het door komt en want ik hier aan kan doen? Alvast bedankt en nog veel succes met XXL Nutrition!

genoeg water drinken

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.886
Hey XXL Nutrition,

Ik heb een vraag..:)

Ik gebruik altijd jullie "Whey protein XXL Nutrition", maar merk dat ik hier ongeloofelijk veel puisten door krijg:( Heel erg jammer want ik vind het echt een top producht. Wanneer ik geen whey gebruik heb ik dit niet, dus het komt wel echt door de whey. Maargoed... Want kan ik dan gebruiken? Ik zag dat jullie ook de allergie free protein verkopen, voor mensen die lactose gevoelig zijn of koemelk allergie. Maar dit heb ik volgens mij niet want van alleen melk, chocomel drinken krijg ik niet (waar ook lactose in zit).

Dus heb jij enig idee waar het door komt en want ik hier aan kan doen? Alvast bedankt en nog veel succes met XXL Nutrition!

Ik zou dan overstappen op whey isolaat, die hebben we ook. Dan heb je vaak veel minder last. Sommige mensen zijn gevoelig voor puistje door whey, alhoewel whey instant opzich een whey is waar ik dat niet veel van hoor.

Je hebt ook geen allergie dan krijg je last van je buik enzo.

hoi rene.

Ik wil een weight/mass gainer bestellen, maar zit te twijfelen of mammoth het gaat worden of toch een andere. Welke is aan te raden?

voeding is nog niet 100% ivm school en keukenwerkzaamheden :P .

• #11.888
hoi rene.

Ik wil een weight/mass gainer bestellen, maar zit te twijfelen of mammoth het gaat worden of toch een andere. Welke is aan te raden?

voeding is nog niet 100% ivm school en keukenwerkzaamheden :P .

beste is complex carb gainer.. en anders kan je ook onze weightgainer nemen dan is ongeveer zoals mammoth.

maar ik zou CCG pakken!

oke gaat denk ik CCG worden met supercharge.

trouwens jullie shirtjes zitten echt goed, lekker los en maatje XL is ook echt XL

binnekort kan je weer een bestelling van mij verwachten.

Rene, kan je er niet nog een nieuwe vet% meter bijzetten op de website? De huidige is nogal prijzig en niet zo'n succes geloof ik.
ik ben er iig wel geinteresseerd

Rene,

Kun je me iets aanbevelen uit jullie aanbod produkten dat overeen komt met NE2 Arginine Ethyl Ester ?

Renee, ik heb als toevoeging aakg caps besteld, hoelang kan ik deze het beste voor de training nemen als ik ook een booster gebruik b.v unleash. een uurtje? en bij het eten is geen probleem neem ik aan?

omdat megagrow zo goed bij me aanslaat heb ik hier ook een 2e pot van genomen om de 'kuur' door te trekken, zou t nut hebben om nog een extra keer laadfase te doen of voor een extra boost of is dit zinloos omdat ik genoeg voorraad in me heb

vandaag nog een bestelling gedaan bestelnummer is: 36500
hoelang duurt het voor jullie een overschrijving uit belgië ontvangen?
ik zou het namelijk donderdag moeten hebben want vrijdag vertrek ik naar mexico last minute.

• #11.894
oke gaat denk ik CCG worden met supercharge.

trouwens jullie shirtjes zitten echt goed, lekker los en maatje XL is ook echt XL

binnekort kan je weer een bestelling van mij verwachten.

Goede keuze :thumbs:

Rene, kan je er niet nog een nieuwe vet% meter bijzetten op de website? De huidige is nogal prijzig en niet zo'n succes geloof ik.
ik ben er iig wel geinteresseerd

Welke heb je op het oog?

Rene,

Kun je me iets aanbevelen uit jullie aanbod produkten dat overeen komt met NE2 Arginine Ethyl Ester ?

ik ga even kijken nu. edit.. het is weer een zoveelste vorm van AAKG, ik zou gewoon AAKG caps pakken van onze eigen lijn. of eventueel animal pump

Renee, ik heb als toevoeging aakg caps besteld, hoelang kan ik deze het beste voor de training nemen als ik ook een booster gebruik b.v unleash. een uurtje? en bij het eten is geen probleem neem ik aan?

omdat megagrow zo goed bij me aanslaat heb ik hier ook een 2e pot van genomen om de 'kuur' door te trekken, zou t nut hebben om nog een extra keer laadfase te doen of voor een extra boost of is dit zinloos omdat ik genoeg voorraad in me heb

Je neemt die AAKG samen met de UNleash dan.. maar daar zit ook al AAKG in.. experimenteer even met de dosering.. Mega grow een extra laadfase zou ik niet doen.

vandaag nog een bestelling gedaan bestelnummer is: 36500
hoelang duurt het voor jullie een overschrijving uit belgië ontvangen?
ik zou het namelijk donderdag moeten hebben want vrijdag vertrek ik naar mexico last minute.

Pass me even je bestelnummer dan laat ik het vandaag verzenden alvast. we krijgen later deze week Bancontact/Mister Cash op de site ;)

• #11.895
We hebben een nieuwsbrief uitgedaan vandaag en dat wordt nu een vast maandelijks ritueel ;)

Hee Rene, ik heb je nieuwsbrief ontvangen, maar eigenlijk vink ik altijd aan dat ik zulke dingen niet wil ontvangen.. ( No offence, maar ik vind het vervelend om al die dingen te krijgen ) Kun je me van de lijst halen?

Hee Rene, ik heb je nieuwsbrief ontvangen, maar eigenlijk vink ik altijd aan dat ik zulke dingen niet wil ontvangen.. ( No offence, maar ik vind het vervelend om al die dingen te krijgen ) Kun je me van de lijst halen?

Kan je zelf ook doen, bovenaan de mail staat er dat je kan opzeggen.

Mooie nieuwsbrief, zal vast heel handig zijn iedere maand.:D

Rene,
ik heb dinsdagavond mijn bestelling gedaan en betaald,normaal heb ik het pakje binnen 3 dagen (vandaag dus) maar het is niet geleverd,bezorgd DPD ook op zaterdag of zal het maandag worden ?
Of is er iets fout gegaan ? bestelnummer is: 36208

Vandaag ook niet toegekomen ???
Ik heb zonet een mail naar info@xxl gestuurd

• #11.900

onderin kan je, je uitschrijven.. bij de vorige mailing ging dat niet goed.. hoop nu wel..

Vandaag ook niet toegekomen ???
Ik heb zonet een mail naar info@xxl gestuurd

ok wacht even af wat ze zeggen

We krijgen in de loop van deze week bancontact/mister cash :D

Terug
Naar boven