wax_attack
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rene, een vriend van me gebruikt nu sinds kort ook whey en heeft er direct dikke puisten van gekregen. Hij is naar eigen zeggen niet lactose intolerant want van melk of yoghurt kreeg hij het nooit.
Is het zeker dat ie van de allergy free protein geen puisten zal krijgen?

Aah goed idee om bankcontact op de website te zetten. Ik verlies telkens een week tussen bestellen - aankrijgen...

Bedankt weer Rene, die pillenbakjes zien er goed uit, handig formaat ook! Nieuwe smaak dextrojuice word ook weer met open armen ontvangen!
nieuwe dextro is inderdaad erg positief ontvangen hier![]()

Mijn dextrojuice gaat niet zo hard![]()
(ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaak!)
Zometeen RPM proberen: ben benieuwd!

Rene, een vriend van me gebruikt nu sinds kort ook whey en heeft er direct dikke puisten van gekregen. Hij is naar eigen zeggen niet lactose intolerant want van melk of yoghurt kreeg hij het nooit.
Is het zeker dat ie van de allergy free protein geen puisten zal krijgen?
Mail gestuurd ivm met de adreswijziging. Deze middag heb ik ook nog niks binnengekregen dus ik vrees dat ze daar in gent tevreden zullen zijn![]()
gister ff de nieuwe smaak night protein choco getest en het is ff wennen maar kan er zeker mee door. beetje vreemd, maar wel lekker![]()
.. en na een tijdje zelfs lekker.mischien neem je het verkeerd
eerst een maaltijd eten bijvoorbeeld kip met rijst, 1 a 1.5 uur wachten en dan dat crack nemen of rpm en dan knallen in gym

uh meid je neemt rpm en dan eet je en dan train je
je kan beter een goed stevig maaltijd eten , dan je rpm slikken en dan knallen in de gym
Op de verpakking staat dat je het een uur voor het trainen moet nemen, dan zal het dus goed opgenomen moeten worden. Mijn idee was dat ik het beter 'op tijd' in kon nemen, rustig op laten nemen en dan pas een maaltijd er achteraan, beter dan het op een volle maag erbij te gooien (correct me if I'm wrong). Zelfde idee als bij paracetamol: als je zo'n pil eerst inneemt, kwartiertje wacht en dan gaat eten werkt het beter dan eerst eten en dan die pil er achteraan.
Geen zorgen, je bent goed bezig zoals je nu doet. Drive + rpm is een goede combo, super resultaten mee behaald. Ook die aggresiviteit had ik toen ik mijn 1e drive-rpm cycle deed.