Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Aah goed idee om bankcontact op de website te zetten. Ik verlies telkens een week tussen bestellen - aankrijgen...

Bedankt weer Rene, die pillenbakjes zien er goed uit, handig formaat ook! Nieuwe smaak dextrojuice word ook weer met open armen ontvangen!

nieuwe dextro is inderdaad erg positief ontvangen hier :)

Mijn dextrojuice gaat niet zo hard :(
(ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaak!)

Zometeen RPM proberen: ben benieuwd!

RPM deed bij mij geen f***...

mischien neem je het verkeerd

eerst een maaltijd eten bijvoorbeeld kip met rijst, 1 a 1.5 uur wachten en dan dat crack nemen of rpm en dan knallen in gym

crack werkte wel, RPM deed niks :D (beide samples)

Rene, een vriend van me gebruikt nu sinds kort ook whey en heeft er direct dikke puisten van gekregen. Hij is naar eigen zeggen niet lactose intolerant want van melk of yoghurt kreeg hij het nooit.
Is het zeker dat ie van de allergy free protein geen puisten zal krijgen?

Mail gestuurd ivm met de adreswijziging. Deze middag heb ik ook nog niks binnengekregen dus ik vrees dat ze daar in gent tevreden zullen zijn :p

Rene, een vriend van me gebruikt nu sinds kort ook whey en heeft er direct dikke puisten van gekregen. Hij is naar eigen zeggen niet lactose intolerant want van melk of yoghurt kreeg hij het nooit.

lijkt mij dat je daar niet zeker van kunt zijn. komt het niet omdat zijn totale eiwitinname nu een stuk hoger ligt???

gister ff de nieuwe smaak night protein choco getest en het is ff wennen maar kan er zeker mee door. beetje vreemd, maar wel lekker:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.914
Aah goed idee om bankcontact op de website te zetten. Ik verlies telkens een week tussen bestellen - aankrijgen...

ik kreeg die tip van iemand hier op DBB ;)

Bedankt weer Rene, die pillenbakjes zien er goed uit, handig formaat ook! Nieuwe smaak dextrojuice word ook weer met open armen ontvangen!

nieuwe dextro is inderdaad erg positief ontvangen hier :)

:thumbs: orange is stiekem orange-lemon-tropical :D

Mijn dextrojuice gaat niet zo hard :(
(ik was erg benieuwd naar de nieuwe smaak!)

Zometeen RPM proberen: ben benieuwd!

:D

Sommige mensen zijn gevoelig voor teveel eiwit.. het kan zijn dan hij met isolaat veel minder last heeft maar dat is geen zekerheid.

Mail gestuurd ivm met de adreswijziging. Deze middag heb ik ook nog niks binnengekregen dus ik vrees dat ze daar in gent tevreden zullen zijn :p

wat was er ook alweer aan de hand?

gister ff de nieuwe smaak night protein choco getest en het is ff wennen maar kan er zeker mee door. beetje vreemd, maar wel lekker:)

Ik vind die ook best te doen ;).. en na een tijdje zelfs lekker.

mischien neem je het verkeerd

eerst een maaltijd eten bijvoorbeeld kip met rijst, 1 a 1.5 uur wachten en dan dat crack nemen of rpm en dan knallen in gym

Als dat noodzakelijk is dan neem ik überhaupt geen wo-booster: ik krijg niks voor elkaar in de gym als ik langer dan een uur niks gegeten heb :rolleyes:

Net RPM genomen, kwartier erna gegeten, 3 kwartier erna naar de gym. Vreemde ervaring: om vrijwel niks vloog m'n hartslag omhoog (tijdens fietsen naar gym), raar gevoel in m'n maag en een spoortje agressiviteit...
Misschien doet het wat :D
(nog 4 stuks over om het zeker te weten)

uh meid je neemt rpm en dan eet je en dan train je???

je kan beter een goed stevig maaltijd eten , dan je rpm slikken en dan knallen in de gym

uh meid je neemt rpm en dan eet je en dan train je???

je kan beter een goed stevig maaltijd eten , dan je rpm slikken en dan knallen in de gym

Op de verpakking staat dat je het een uur voor het trainen moet nemen, dan zal het dus goed opgenomen moeten worden. Mijn idee was dat ik het beter 'op tijd' in kon nemen, rustig op laten nemen en dan pas een maaltijd er achteraan, beter dan het op een volle maag erbij te gooien (correct me if I'm wrong). Zelfde idee als bij paracetamol: als je zo'n pil eerst inneemt, kwartiertje wacht en dan gaat eten werkt het beter dan eerst eten en dan die pil er achteraan.

Op de verpakking staat dat je het een uur voor het trainen moet nemen, dan zal het dus goed opgenomen moeten worden. Mijn idee was dat ik het beter 'op tijd' in kon nemen, rustig op laten nemen en dan pas een maaltijd er achteraan, beter dan het op een volle maag erbij te gooien (correct me if I'm wrong). Zelfde idee als bij paracetamol: als je zo'n pil eerst inneemt, kwartiertje wacht en dan gaat eten werkt het beter dan eerst eten en dan die pil er achteraan.

Geen zorgen, je bent goed bezig zoals je nu doet. Drive + rpm is een goede combo, super resultaten mee behaald. Ook die aggresiviteit had ik toen ik mijn 1e drive-rpm cycle deed.

Geen zorgen, je bent goed bezig zoals je nu doet. Drive + rpm is een goede combo, super resultaten mee behaald. Ook die aggresiviteit had ik toen ik mijn 1e drive-rpm cycle deed.

Lang geleden dat ik op het punt stond iemand een ouderwetse Muilpeer te geven... :eek:

Het doet dus wel iets :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven