Necros
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de bestelling stond er een adres, waarvan de postcode en stad moest veranderd worden omdat dit zou kunnen leiden tot een levering aan het verkeerde adres![]()
Zo René heb jij morgenmiddag weer iets te doen
Bestelnummer: 36663
ik zie het thx! je was al bezig met de crea-force? wat vind je ervan? deze week komt ook de powder versie.ik zie het thx! je was al bezig met de crea-force? wat vind je ervan? deze week komt ook de powder versie.
zal even kijken wat we aan samples hebben.. het wachten is op onze eigen samples.. ik ga er meteen even voor mailen.

Rene,
Ik heb een aantal vragen over producten die ik misschien binnen afzienbare tijd wil bestellen.
Animal Cuts:
- Heb jij (of iemand hier) ervaringen met dit cutsupplement? Werkt het goed in combinatie met veel cardio (HIT en LIT) en een kcaltekort van ongeveer 500 per dag?
Animal Stak:
- Zitten hier nu wel of geen pro-hormonen in en hoe 'natural' is dit product zegmaar? Ik heb gelezen dat er verschillende versies van Animal Stak zijn, welke verkopen jullie? Wat is een beter product om mee te clean bulken, Animal Stak of Animal M-Stak? Heb je zelf ervaringen die je kan delen hierover?
Water Out (Now Foods):
- Hoe veilig is dit product? Ik heb altijd het idee (behalve dat mijn vet% te hoog is, zo rond de 18%) dat ik een hele 'dikke' huid heb. Bij een vet% meting bijvoorbeeld is het moeilijk om mijn huidplooien los te trekken zegmaar. Zou dit product dus een verbetering kunnen zijn omdat mijn huid minder dik zal lijken, of werkt het zo niet?
Misschien zijn sommige vragen wat dom maar toch bedankt alvast :-). Ik zal binnen een maand dan weer een bestelling bij jullie plaatsen!
Hey Rene,
Me vriendin wil graag ook een fatburner pakken maar zelf weet ik niet goed welke nu geschikt zijn voor haar ?? die gele van NCP is dat wat voor haar![]()
Ik hoor graag welke het beste is om mee te beginnnen..
groet max
vandaag whey delicious toegekomen, thnx, en wat een pot !
vraag me wel af wat die 2 soort stoffen vierkantjes zijn die erbij zaten zijn?

Animal cuts is een goede complete fatburner.. icm een dieet uiteraard.
Animal m-stak hoor ik veel goede dingen over, zelf geen ervaring mee. Alles is vrij van hormonen. mss in het verleden dat er ooit een andere versie is geweest.
waterout helpt echt met vocht afdrijven.. ik vind het een goed product. veilig in gebruik.
welke smaak heb je?Bedankt voor de snelle reactie :-). Ik zal eind deze maand dan even een bestelling gaan plaatsen. Nog 1 klein vraagje. Wat is precies het verschil tussen Animal Stak en Animal M-Stak?
Dit staat op jullie site bij Animal M-stak, vandaar mijn vraag over pro-hormonen:
'Nu is er een zowel pro-hormoon vrij als efedrine vrij alternatief voor Animal Stak. Met behulp van de allerlaatste technische ontwikkelingen formuleert Universal nu Animal Methoxy Stak.'

Bedankt voor de snelle reactie :-). Ik zal eind deze maand dan even een bestelling gaan plaatsen. Nog 1 klein vraagje. Wat is precies het verschil tussen Animal Stak en Animal M-Stak?
Dit staat op jullie site bij Animal M-stak, vandaar mijn vraag over pro-hormonen:
'Nu is er een zowel pro-hormoon vrij als efedrine vrij alternatief voor Animal Stak. Met behulp van de allerlaatste technische ontwikkelingen formuleert Universal nu Animal Methoxy Stak.'
welke smaak heb je?
teksten zijn overgenomen toen van de importeur.. maar zijn al oud.. ik zal het weghalen ...
verschil tussen stak en m-stak is mij ook niet helemaal duidelijk.. ben niet zo goed op de hoogte van die 2. m-stak is ook een soort van pre workout met de rode pil![]()

Animal Stak is een testobooster.
Animal M-stak dient meer om wat bij te komen.
Van Stak heb ik op dit forum bijna niets positiefs gelezen. Over M-stak daarentegen wel. Heb het ook zelf geprobeerd, en ben er 3 kg van bijgekomen. Het gaat je voedingsstoffen optimaal verdelen. Sommigen gebruiken het als pre workout (rode pil is caffeïne enz. geloof ik). Ik werd er niet hyper van maar ging wel 2x zoveel eten. :-)
Conclusie - ga voor de m-stak, niet voor de stak