MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hai softijs

geen opladefase doen

gewoon 5 grama na je training met dextrose innemen en whey

dus gewoon gelijk na de training alles in 1 shake gooien?
wel 2 weken rust pakken na 6 weken gebruiken..?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.944
dus gewoon gelijk na de training alles in 1 shake gooien? wel 2 weken rust pakken na 6 weken gebruiken..?

Normaal gezien is het beter je creatine niet met de whey te mengen.

Opladen is niet noodzakelijk.. beste inname momenten voor creatine zijn voor het ontbijt en na de training.

Mijn Unleash vandaag binnengekregen :D

Half schepje in 600ml water gedaan, maar er blijft heel wat gruis rondzweven :p

Goeie smaak!
Licht chemisch nasmaakje maar valt echt goed mee.
Binnen een half uurtje gaan we knallen :p

• #11.947
Haha ok :D

Voel me al wat shaky... Hart lijkt sneller te kloppen en bloed pompt sneller door mijn lichaam. Spul werkt dus blijkbaar uitstekend.
Compliments :thumbs:

(overigens mijn eerste supp die ik zonder problemen door mijn keelgat krijg :p)

Vandaag ook unleasch binnengekregen.

Ik vergelijk het een beetje met nanoproxil kwa smaak; (valt goed mee)

De werking is misschien toch juist iets beter dan nano.

Dus een heel goede pre-workout. Ik werk in de bouw dus heb soms wel een pre-w. nodig;)

Dus xxl top spul? Geen moeheid meer en veel energie + pomp:p

^Haha k*t :D Blijkbaar wat te vroeg getraind!
Was sowieso al een korte, lichte training (herstelworkout 3x3)

Spul begint nu pas te werken :p

Wordt lekker slapen straks voor je... :D

Wordt lekker slapen straks voor je... :D

Haha ja, vreesde er ook voor :D
Maar goed, begint al fel te minderen...
Ondertussen al mijn chocomelk gedronken en nu aan mijn platte kaas bezig, en ben nog wel even wakker (straks misschien nog wat cashewnootjes als ik er nog heb, njamnjam lekker :P). Alles komt goed :p

Beste René

Vrijdag: Bestelling geplaatst.
Zaterdag: Geld overgeschreven.
Donderdag (nu): Nog steeds niets ontvangen.

BESTELNUMMER: 36405

Beste René

Vrijdag: Bestelling geplaatst.
Zaterdag: Geld overgeschreven.
Donderdag (nu): Nog steeds niets ontvangen.

BESTELNUMMER: 36405

Chill man...
Ik heb donderdag besteld, vrijdag betaald en gisteren rond 11 uur in de voormiddag kwam een brave meneer aan de deur die een handtekening wou van mij :D

Chill man...
Ik heb donderdag besteld, vrijdag betaald en gisteren rond 11 uur in de voormiddag kwam een brave meneer aan de deur die een handtekening wou van mij :D
Ben blij voor je dat je eindelijk je handtekening eens mocht gebruiken.

De andere keren dat ik bij XXL heb besteld had ik mijn bestelling ten laatste 2 dagen daarna binnen.
Daarom graag even info over mijn bestelling.

Ben blij voor je dat je eindelijk je handtekening eens mocht gebruiken.

De andere keren dat ik bij XXL heb besteld had ik mijn bestelling ten laatste 2 dagen daarna binnen.
Daarom graag even info over mijn bestelling.

Reageer dan arrogant eh kerel :rolleyes:

Hehe, wat afgekeken van de concurrentie? Je taurine megacaps lijken net op die olimp taurine megacaps :p . De nieuwe smaken van de whey delicious zijn in ieder geval dik in orde :)

• #11.958
Hehe, wat afgekeken van de concurrentie? Je taurine megacaps lijken net op die olimp taurine megacaps :p . De nieuwe smaken van de whey delicious zijn in ieder geval dik in orde :)

ja die hebben we gekopieerd.. maar ik doel op de NL'se markt ;)

Eergisteren me trainingstack binnengehad met Megagrow , unleash en EAS.
meteen met unleash getraint voelde zeer goed goede pomp lichte krachttoename en de smaak was goed te doen. Megagrow daarna genomen met EAS. Megagrow is zeer lekker en toen ik ermee opstond meteen lekker veel energie. EAS daarentegen zeer vies met water dus maar met wortelsap gemengd toen was het wel te doen. Over maandje post ik wel even of het goed geholpen heeft deze ruime stack van XXL. trouwens over de leveringtijd ook zeer tevreden !

ZOOOOOO Rene de NightProtein Aardbei is LEKKERRRR man! Dat was een aangename verrassing vannacht, hij word ook lekker dik door alleen maar te shaken! Wel een beetje stukjes, maargoed ik ben snachts echt wel te lui om ook nog is de blender aan te zetten... Prima spul man!

Terug
Naar boven