XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

topspul die unleash V.2 De eerste vondt ik al super, maar deze slaagt toch alles. had echt zin om te trainen, wist van geen ophouden. pomp zat er al redelijk snel in. ik zie er dadelijk weeral naar uit om hem te nemen.

stukje beter dan de labrada ook. en die vond ik ook goed. :)

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

ZOOOOOO Rene de NightProtein Aardbei is LEKKERRRR man! Dat was een aangename verrassing vannacht, hij word ook lekker dik door alleen maar te shaken! Wel een beetje stukjes, maargoed ik ben snachts echt wel te lui om ook nog is de blender aan te zetten... Prima spul man!

is die veranderd? of is het de eerste X dat je night protein gebruikt?

ty Rene voor de supps , ging weer lekker snel ! en bedeankt voor de goodies ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.963
Eergisteren me trainingstack binnengehad met Megagrow , unleash en EAS.
meteen met unleash getraint voelde zeer goed goede pomp lichte krachttoename en de smaak was goed te doen. Megagrow daarna genomen met EAS. Megagrow is zeer lekker en toen ik ermee opstond meteen lekker veel energie. EAS daarentegen zeer vies met water dus maar met wortelsap gemengd toen was het wel te doen. Over maandje post ik wel even of het goed geholpen heeft deze ruime stack van XXL. trouwens over de leveringtijd ook zeer tevreden !

Keep me posted!we krijge straks ook een lemon variant van de aminostack.

ZOOOOOO Rene de NightProtein Aardbei is LEKKERRRR man! Dat was een aangename verrassing vannacht, hij word ook lekker dik door alleen maar te shaken! Wel een beetje stukjes, maargoed ik ben snachts echt wel te lui om ook nog is de blender aan te zetten... Prima spul man!

ja ik vind de ook lekker maar heb geen last van stukjes.. doe je eerst de melk en dan het poeder erop?

topspul die unleash V.2 De eerste vondt ik al super, maar deze slaagt toch alles. had echt zin om te trainen, wist van geen ophouden. pomp zat er al redelijk snel in. ik zie er dadelijk weeral naar uit om hem te nemen.

stukje beter dan de labrada ook. en die vond ik ook goed. :)

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

is die veranderd? of is het de eerste X dat je night protein gebruikt?

Hij lost wat beter op..

ty Rene voor de supps , ging weer lekker snel ! en bedeankt voor de goodies ^^

:thumbs:

Bestelling is vanochtend weer netjes op tijd afgeleverd. Bedankt voor de samples en extra's!
Ben benieuwd naar de nieuwe night protein smaken, ik heb banaan en choco allebei besteld.

hey rene laten jullie soms controles doen op de zuiverheid van de supplementen ?

ik heb hier een lijst gevonden, maar blijkbaar zijn die van jullie nog niet getest

www.dopingautoriteit.nl/NZVT

mvg

Is het niet ook wat om een poeder van alleen leucine op te nemen? Heb gelezen dat dit goede resultaten zou geven... Mooie aanvulling op de EAS en de BCAA poeders'

• #11.967
Bestelling is vanochtend weer netjes op tijd afgeleverd. Bedankt voor de samples en extra's!
Ben benieuwd naar de nieuwe night protein smaken, ik heb banaan en choco allebei besteld.

hey rene laten jullie soms controles doen op de zuiverheid van de supplementen ?

ik heb hier een lijst gevonden, maar blijkbaar zijn die van jullie nog niet getest

www.dopingautoriteit.nl/NZVT

mvg

Onze producenten laten controleren en wij krijgen daar rapporten van. In de lijst staan denk ik merken die ook zelf een producent zijn.

night protein is er erg op vooruit gegaan moet ik zeggen, beter oplosbaar en nog beter smaak!

de dextro lemon is echt gigantisch lekker ineens :) was eerst prima, maar nu echt een genot na de training.

smaak hij beter 'sterker naar aardbei' als de whey?
want die vind ik persoonlijk niet sterk genoeg smaken.

Kleine hint: EAS samen met de whey innemen ;)

• #11.972
night protein is er erg op vooruit gegaan moet ik zeggen, beter oplosbaar en nog beter smaak!

de dextro lemon is echt gigantisch lekker ineens :) was eerst prima, maar nu echt een genot na de training.

:thumbs: we doen ons best ;)

smaak hij beter 'sterker naar aardbei' als de whey?
want die vind ik persoonlijk niet sterk genoeg smaken.

nee geen sterkere smaak.

Kleine hint: EAS samen met de whey innemen ;)

ik zou het niet aanraden.. de snelle opname van de eas is dan weg.

ok dan zal het choco en vanille worden :)

@rené : is de l-glutamine peptide al binnen met vanille?, niet dat het dringend is maar gewoon uit nieuwschierigheid en ja moet er ook nog eens 20kg proteine bij bestellen en ik ben altijd zo benieuwd om nieuwe dingen uit te testen en de nightproteine had ik nog niet gehad :p

• #11.975
denk dat je er overheen hebt gelezen

leucine is in aantoch... verwacht maandag ook.

ok dan zal het choco en vanille worden :)

@rené : is de l-glutamine peptide al binnen met vanille?, niet dat het dringend is maar gewoon uit nieuwschierigheid en ja moet er ook nog eens 20kg proteine bij bestellen en ik ben altijd zo benieuwd om nieuwe dingen uit te testen en de nightproteine had ik nog niet gehad :p

die peptide komt denk ik maandag binnen. ;)

• #11.977
aminozuren bevorderen toch de eiwitopname, dus die samen innemen kan toch niet slecht zijn?

het goede van eas is de snelle opname.. die ben je dan kwijt.. het beste is 15min wachten met je whey.. dan heb je dat voordeel maximaal.

• #11.978
De Crea-Pump is in de aanbieding.. we hebben nog 100potten in de oude look en gaan met voordeel weg..

Een no nonsense creatine-NO stikstof blend ;)

Ben gisteren bij No Nonsense Gym geweest, slogan is overgenomen ;)

Hmm, misschien een domme vraag maar er is iets wat me opviel :D
1 dosering Unleash V2 bevat 6gram creatine monohydraat. Aangezien dit een Pre-WO supplement is en dus enkel op trainingsdagen wordt genomen, vraag ik me af of de creatine wel zijn werking heeft?

Terug
Naar boven