Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De fatburner van jullie doet ook goed zijn werk.
Had weinig verwacht van een huismerk, maar jullie lijken goed bezig. :)
Ben ook wel benieuwd naar megagrow dus eerdags weer een bestelling plaatsen (hopelijk dan wel samples) :D

Verlang ook minder naar eten, maar krijg wel een stressgevoel, vermoed van de caffeine.

Topproduct met een k*tgevoel.

Hmm, misschien een domme vraag maar er is iets wat me opviel :D
1 dosering Unleash V2 bevat 6gram creatine monohydraat. Aangezien dit een Pre-WO supplement is en dus enkel op trainingsdagen wordt genomen, vraag ik me af of de creatine wel zijn werking heeft?

Het word natuurlijk altijd wel iets opgevuld in de spier cellen.
Ik ben iig goed tevreden over unleash v2, gisteren eerste dosering
gehad en er was al gelijk sprake van krachtoename en focus.

Werkt beter dan jp8 en de smaak is ook nog een 100x beter dan die van jp8

Edit

ik heb net een shake unleash op
en mijn handen beginnen gelijk al weer te tintelen

Jullie zijn wel gierig met de monsters hoor :p
Heb al tig keer bij jullie besteld, vroeg de laatste keer om een monster..
Krijg ik 6 miezerige blauwe pilletjes erbij :p
Wat moet ik ermee..
Toch maar eens proberen..

Wat moet ik ermee..
Toch maar eens proberen..

XXL is zelf ook afhankelijk van de monsters die ze binnen krijgen. Het is een extra'tje wat je krijgt, geen recht.

XXL is zelf ook afhankelijk van de monsters die ze binnen krijgen. Het is een extra'tje wat je krijgt, geen recht.

Klopt, maar ik zelf wou iets uitproberen voor ik het kocht.
Vroeg dat toen en waren helaas geen samples dat moment.

Zou een idee zijn om samples te verkopen, want om alles uit te proberen word een beetje duur. :)

Klopt, maar ik zelf wou iets uitproberen voor ik het kocht.
Vroeg dat toen en waren helaas geen samples dat moment.

Zou een idee zijn om samples te verkopen, want om alles uit te proberen word een beetje duur. :)

Absoluut mee eens!
Punt is dat met de post van SpankSta wordt gesuggereerd dat je recht hebt op samples, en dat is gewoon niet zo...

Had een bestelling gemaakt overlaatst en heb er 2 protein bars van megabite bij gekregen. Vind dit meer dan redelijk aangezien zo'n bar gemakkelijk 2 euro kost.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.994
Hmm, misschien een domme vraag maar er is iets wat me opviel :D 1 dosering Unleash V2 bevat 6gram creatine monohydraat. Aangezien dit een Pre-WO supplement is en dus enkel op trainingsdagen wordt genomen, vraag ik me af of de creatine wel zijn werking heeft?

Ja de creatine doet toch zijn werking... we hebben meerdere formules getest en deze kwam als beste uit de test.

dat wordt dan voor de training eerst unleashd, dan eas en dan de whey. en na de training dextrose, eas, whey?

Voor de training unleash met eas... na de trainin eas met dextro en 15min daarna je whey.. zo is het perfect.

De fatburner van jullie doet ook goed zijn werk.
Had weinig verwacht van een huismerk, maar jullie lijken goed bezig. :)
Ben ook wel benieuwd naar megagrow dus eerdags weer een bestelling plaatsen (hopelijk dan wel samples) :D

Verlang ook minder naar eten, maar krijg wel een stressgevoel, vermoed van de caffeine.

Topproduct met een k*tgevoel.

Je hebt de fatburnstack?

Wat moet ik ermee.. Toch maar eens proberen..

We krijgen niet zoveel monsters dus valt er helaas niets te geven. Het wacht is nu even op onze eigen samples.. unleash en van 2 smaken whey.. dat duurt me ook allemaal veel te lang.. zal maandag er weer eens achteraan bellen.

Had een bestelling gemaakt overlaatst en heb er 2 protein bars van megabite bij gekregen. Vind dit meer dan redelijk aangezien zo'n bar gemakkelijk 2 euro kost.

bofkont!! we hadden net paar doosje gekregen extra van MDY en die geven wij dan ook weer weg aan klanten.

Ja heb de fatburnstack, de hele mikmak.

Heb die ook in combinatie met de nanoproxil en vendetta gebruikt.
Toen een record met de lower back bereikt met meer gewicht en 20 herhalingen ipv 8 ofzo ???

Had daar wel een blessuere aan me stuitje aan over gehouden paar weken, maar werken doet het! :D

Morgen misschien weer eens supps bestellen, wil echt zieke combo's doen :D
Alleen eerst afvallen! :mad:

xxl heeft 3 soorten whey

whey instant
whey delicious
whey isolaat

welke van deze gebruiken jullie

ik zelf de whey isolaat

Terug
Naar boven