MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ehm, die actie was sowieso van een andere winkel... :o

OMG! Als dat echt is voel ik me een erge clown en verdwijn ik maar weer in de diepte door enkel te lezen :(!

Mag ik me ondanks de flater dan toch beroepen op het feit dat naamsgebruik op producten erg belangrijk is. Ik heb namelijk de zakjes van die actie bewaard, maar er staat geen naam op die zakjes van de leverancier. Vraag me niet waarom maar ik geloofde dus echt erin dat XXL dit aanbood.

Toch blijft het principe hetzelfde: de tip om dit soort acties natebootsen en proefpaketten op te stellen voor een lageprijs (zie whey sample pakket). Al begrijp ik dat dit niet voor elk product nut heeft. (lange duur effecten)

Anyway is renee dan een klant rijker met iemand anders zijn promotie. Want de service (forum), aanlevering (1dag) en goede uitleg op de site houdt mij iig als klant :P!

Lol :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.564
@ René , zijn er nog producten op komst waar je ons iets over wil vertellen ? gwn effe nieuwschierig waar je nog zo mee bezigbent :D;)
Vandaag is de Whey Delicious Speculaas binnengekomen :D En ook Samples van de Whey Del. Appeltaart.

Hier wil ik toch even op terug komen. Energize is een van de producten die ik graag eens zou willen uitproberen. Je zegt dat hier deze week samples van te verkrijgen zijn. Hoe zijn deze dan te verkrijgen?

Mvg,
Joey[/B]
Dat kan je in de opmerking van je bestelling aangeven.
OMG! Als dat echt is voel ik me een erge clown en verdwijn ik maar weer in de diepte door enkel te lezen :(!

Mag ik me ondanks de flater dan toch beroepen op het feit dat naamsgebruik op producten erg belangrijk is. Ik heb namelijk de zakjes van die actie bewaard, maar er staat geen naam op die zakjes van de leverancier. Vraag me niet waarom maar ik geloofde dus echt erin dat XXL dit aanbood.

Toch blijft het principe hetzelfde: de tip om dit soort acties natebootsen en proefpaketten op te stellen voor een lageprijs (zie whey sample pakket). Al begrijp ik dat dit niet voor elk product nut heeft. (lange duur effecten)

Anyway is renee dan een klant rijker met iemand anders zijn promotie. Want de service (forum), aanlevering (1dag) en goede uitleg op de site houdt mij iig als klant :P!
Dat was inderdaad een andere shop. Op al onze samples staat wat het is en hoe je het moet gebruiken ;) We hebben samples van Whey Delicious, All Day Protein, Unleash, Energize! en nog wat andere merken (crack enz).
:D

net weer eens een bestelling geplaatst tijd 15:01 kan deze nog mee worden verstuurd voor morgen?
(graag als het kan)

Gr KEUN

edit;is al goed:thumbup:

Laatst bewerkt:
juist een bestelling geplaatst 15u, denk je dat ik deze morgen al heb?

Je bestelnummer is: 54619 en betaald via ogone :D

Als je vandaag nog een bericht krijgt dat de het pakket verzonden is wel... anders niet :P

Vandaag de bestelling binnen gekregen, top service :D
Gratis whey delicious appel sample erbij helemaal top :P

Der komen zeker meer bestellingen in de nabije toekomst @ XXL

Jo Rene! welke BCAA zou je me aanraden om sochtends in te nemen op lege maag voor mn ochtend cardio? de BCAA Pro 4200 of BCAA Mega Caps XXL?? weet niet welke het beste is.

joehoe vandaag nox pump extrem binnen gekrgen en trouwens rene nice folder man erg netjes!!!

Idd, die folder zag er erg netjes uit! :) Was ook goed verpakt idd, alleen bij m'n buurman bezorgd en die kerel van de TNT had geen briefje in de bus gedaan dat 't daar stond. Ik maakte me al ongerusthehe.

Sample van appel geprobeerd na het fruithapje.
Smaak was goed, geen klonten, geur deed me denken aan een snoepje weet niet meer welke. Al met al toch maar keer whey delicious halen :thumb:

• #16.576
Jo Rene! welke BCAA zou je me aanraden om sochtends in te nemen op lege maag voor mn ochtend cardio? de BCAA Pro 4200 of BCAA Mega Caps XXL?? weet niet welke het beste is.
Ik zou inderdaad ook voor powder gaan, gewoon van XXL. Poeder is altijd goedkoper in verhouding. De smaak en oplosbaarheid is tegenwoordig ook wel oké.

joehoe vandaag nox pump extrem binnen gekrgen en trouwens rene nice folder man erg netjes!!!
Tnx, vind hem zelf ook erg mooi geworden :D
Idd, die folder zag er erg netjes uit! :) Was ook goed verpakt idd, alleen bij m'n buurman bezorgd en die kerel van de TNT had geen briefje in de bus gedaan dat 't daar stond. Ik maakte me al ongerusthehe.
Sommige postbodes willen dat inderdaad wel eens vergeten. Erg vervelend, maar kan er helaas weinig aan doen ;)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Sample van appel geprobeerd na het fruithapje.
Smaak was goed, geen klonten, geur deed me denken aan een snoepje weet niet meer welke. Al met al toch maar keer whey delicious halen :thumb:

Bestel anders een keer het sample pack, kan je alle smaken een keer proberen :Thumbs:

Is inderdaad ook een optie, moet bijna alles wel een keer geprobeerd hebben he :P

Krijgen jullie toevallig ook Anadraulic Pump van LG Sciences ?

• #16.578
Is inderdaad ook een optie, moet bijna alles wel een keer geprobeerd hebben he :P

Krijgen jullie toevallig ook Anadraulic Pump van LG Sciences ?

Kan ik wel bestellen als je wil. Maar had imo niet echt een toegevoegde waarde, we hebben al zoveel goede pre workout boosters.

bangelijk da ge nu ineens online kunt betalen. supersnel geleverd dan:bow2:

Nou wil ik net whey delicious bestellen, staat speculaas niet als smaak in het rijtje...
???

Terug
Naar boven