- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehm, die actie was sowieso van een andere winkel...![]()
!
!Vandaag is de Whey Delicious Speculaas binnengekomen@ René , zijn er nog producten op komst waar je ons iets over wil vertellen ? gwn effe nieuwschierig waar je nog zo mee bezigbent![]()
En ook Samples van de Whey Del. Appeltaart.Dat kan je in de opmerking van je bestelling aangeven.Hier wil ik toch even op terug komen. Energize is een van de producten die ik graag eens zou willen uitproberen. Je zegt dat hier deze week samples van te verkrijgen zijn. Hoe zijn deze dan te verkrijgen?
Mvg,
Joey[/B]
Dat was inderdaad een andere shop. Op al onze samples staat wat het is en hoe je het moet gebruikenOMG! Als dat echt is voel ik me een erge clown en verdwijn ik maar weer in de diepte door enkel te lezen!
Mag ik me ondanks de flater dan toch beroepen op het feit dat naamsgebruik op producten erg belangrijk is. Ik heb namelijk de zakjes van die actie bewaard, maar er staat geen naam op die zakjes van de leverancier. Vraag me niet waarom maar ik geloofde dus echt erin dat XXL dit aanbood.
Toch blijft het principe hetzelfde: de tip om dit soort acties natebootsen en proefpaketten op te stellen voor een lageprijs (zie whey sample pakket). Al begrijp ik dat dit niet voor elk product nut heeft. (lange duur effecten)
Anyway is renee dan een klant rijker met iemand anders zijn promotie. Want de service (forum), aanlevering (1dag) en goede uitleg op de site houdt mij iig als klant!
We hebben samples van Whey Delicious, All Day Protein, Unleash, Energize! en nog wat andere merken (crack enz).
Dan wordt het tijd voor bestelling deel IIVandaag is de Whey Delicious Speculaas binnengekomenEn ook Samples van de Whey Del. Appeltaart.

Dan wordt het tijd voor bestelling deel II
appeltaart & speculaas!
(of toch wachten tot de energize-samples er zijn?)

ik zou voor de powder gaan en niet voor caps/tabsJo Rene! welke BCAA zou je me aanraden om sochtends in te nemen op lege maag voor mn ochtend cardio? de BCAA Pro 4200 of BCAA Mega Caps XXL?? weet niet welke het beste is.
Ik zou inderdaad ook voor powder gaan, gewoon van XXL. Poeder is altijd goedkoper in verhouding. De smaak en oplosbaarheid is tegenwoordig ook wel oké.Jo Rene! welke BCAA zou je me aanraden om sochtends in te nemen op lege maag voor mn ochtend cardio? de BCAA Pro 4200 of BCAA Mega Caps XXL?? weet niet welke het beste is.
Tnx, vind hem zelf ook erg mooi gewordenjoehoe vandaag nox pump extrem binnen gekrgen en trouwens rene nice folder man erg netjes!!!

Sommige postbodes willen dat inderdaad wel eens vergeten. Erg vervelend, maar kan er helaas weinig aan doenIdd, die folder zag er erg netjes uit!Was ook goed verpakt idd, alleen bij m'n buurman bezorgd en die kerel van de TNT had geen briefje in de bus gedaan dat 't daar stond. Ik maakte me al ongerusthehe.

Sample van appel geprobeerd na het fruithapje.
Smaak was goed, geen klonten, geur deed me denken aan een snoepje weet niet meer welke. Al met al toch maar keer whey delicious halen![]()
Is inderdaad ook een optie, moet bijna alles wel een keer geprobeerd hebben he
Krijgen jullie toevallig ook Anadraulic Pump van LG Sciences ?