XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Yay, vandaag wordt er toch nog geleverd door TNT (was in de war door Goede Vrijdag). Aangezien ik me op dinsdag had ingesteld, is dit wel een fijne verrassing :D

Ben benieuwd naar de free sample, altijd leuk. En naar de eiwitrepen. En de BCAA's. En... :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.582
bangelijk da ge nu ineens online kunt betalen. supersnel geleverd dan:bow2:
Belgen inderdaad ook gewoon binnen 24 uur in huis :thumbs:
Nou wil ik net whey delicious bestellen, staat speculaas niet als smaak in het rijtje...
???
Kijk eens goed Dwarf ;)
Yay, vandaag wordt er toch nog geleverd door TNT (was in de war door Goede Vrijdag). Aangezien ik me op dinsdag had ingesteld, is dit wel een fijne verrassing :D

Ben benieuwd naar de free sample, altijd leuk. En naar de eiwitrepen. En de BCAA's. En... :P
Vandaag wordt er inderdaad gewoon geleverd als het goed is!

En de bestelling is binnen. Met folder en al - ziet er heel netjes uit; kan ik met een veilig gevoel aan de Pasen beginnen :P
Weer een +1 voor de snelle en goede levering.

Rene, weer al super service geleverd!!!! gisteren om 15u besteld vandaag om 11 uur thuis ontvangen! wetende dat ik in belgisch limburg woon, is dit een super service die jullie leveren!!!

en al meer nieuws over peptopro met smaak?:coffeepc: :D

Laatst bewerkt:
okay Rene! powder ook beter voor de opname dan caps? ja denk!

Zo, heb de recovery formula besteld, klaar om te cutten. :D

• Like
Waarderingen: JaSz
Hmm zag dat jullie ook haver hebben, waarom verschilt dat zoveel in prijs eigenlijk? Ik gooide eerst die van de Joannusmolen door m'n shakes en ben toen overgestapt op het bestellen van haver in de UK, maar jullie prijs in vergelijking met haver van de UK is weer vrij hoog (terwijl jullie goedkoper zijn dan die van de Joannusmolen) ??? zit er verschil in qua kwaliteit dan? Haver is toch haver?

Ik heb nog een pot EAS. Kan ik die ook gebruiken voor 's ochtens voor de cardio? Om nou speciaal BCAA's aan te schaffen lijkt me wat overbodig of niet.. ??

vandaag me eerst x nox pump gebruikt smaak was niet echt wat maar wel een super lekker pomp!!!!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.594
En de bestelling is binnen. Met folder en al - ziet er heel netjes uit; kan ik met een veilig gevoel aan de Pasen beginnen :P
Weer een +1 voor de snelle en goede levering.
Tnx kerel, fijne pasen!
Rene, weer al super service geleverd!!!! gisteren om 15u besteld vandaag om 11 uur thuis ontvangen! wetende dat ik in belgisch limburg woon, is dit een super service die jullie leveren!!!
:thumbs:
en al meer nieuws over peptopro met smaak?:coffeepc: :D
Die staat binnen een paar dagen op de site als het goed is.
okay Rene! powder ook beter voor de opname dan caps? ja denk!
Opname zal niet zo heel veel uitmaken. Poeder neemt iets sneller op dan caps.
Zo, heb de recovery formula besteld, klaar om te cutten. :D
:thumbs:
Hmm zag dat jullie ook haver hebben, waarom verschilt dat zoveel in prijs eigenlijk? Ik gooide eerst die van de Joannusmolen door m'n shakes en ben toen overgestapt op het bestellen van haver in de UK, maar jullie prijs in vergelijking met haver van de UK is weer vrij hoog (terwijl jullie goedkoper zijn dan die van de Joannusmolen) ??? zit er verschil in qua kwaliteit dan? Haver is toch haver?
Veel verschil in kwaliteit zal er niet in zitten. Geen idee waarom die van Joannusmolen zo duur is.
Ik heb nog een pot EAS. Kan ik die ook gebruiken voor 's ochtens voor de cardio? Om nou speciaal BCAA's aan te schaffen lijkt me wat overbodig of niet.. ??
Je kan prima EAS gebruiken voor je cardio.
vandaag me eerst x nox pump gebruikt smaak was niet echt wat maar wel een super lekker pomp!!!!
Nice :thumbs: Vind het zelf ook 1 van de betere :D

Laatst bewerkt:
  • Like
trouwens mooi foto van robin brantz in die folder!!!!

ik heb ongeveer een maand NO-xplode gebruikt en ben dan overgeschakelt naar NOX pump extreme, nu neem ik deze ook al 3 weken.
hier heb ik nog altijd een zeer goede pump van, maar moet je met die No shakes ook een pauze nemen ? ook al heb je er nog veel effect van?

Laatst bewerkt:
o o o René, de whey delicious is naar je hoofd gestegen ;)

Te veel paaseitjes op zeker, fijn weekend!

Ik kom gewoon heel stoer over. Rawr. :D

Say, wanneer zijn er weer nieuwe eiwitrepen te verkrijgen?
(Mammoth Bars, Mega Bars Premium Pro Melkchocolade (had ik verdorie getest, heerlijk - is ie er niet (meer)!)

kan je van nox pump kleine rooie flekjes in je gezicht krijgen???

Terug
Naar boven